Hotel Bella Vista

2008

Absoluut top!

Ingrid en Nadia
14-9-2008

Absolute aanrader. Uitzicht vanuit kamer met zeezicht is "bella vista"! Perfecte service. Kamers worden elke dag schoon gemaakt + elke dag nieuwe handdoeken. Zwembad is ruim, mooi en kraaknet. Aan overzijde heb je ook meteen de zee met kiezelstrand. Ontbijt is naar Griekse normen erg uitgebreid, buffet wordt ook continu aangevuld. Kleine snack mogelijk voor lunch en hotelbusje voert je 4 x per dag (ook 's avonds) naar Molivos. Absolute relax vakantie!

Geweldige ligging, schone kamers

Annet
16-8-2008

Onlangs teruggekomen uit Lesbos. Een beter hotel hadden wij ons niet kunnen wensen. Alles was op en top schoon, de medewerkers vriendelijk en de dames van de schoonmaak super lief.

Echt een aanrader en wij willen volgend jaar zo weer terug.

Molivos is volgens ons het leukste dorp van het eiland, maar we hebben niet alle dorpen gezien. Voor een week een auto huren is heel leuk, je moet wel van bochtwerk houden.

Gavathas heeft het mooiste strand! Ga maar eens kijken.

Veel plezier voor wie het nog te goed heeft.

Nog steeds topniveau!!

Vincent (11), Nan en Hans
31-7-2008

Vorig jaar ook geweest (zie reactie van 9 augustus 2007). Dit jaar ook weer drie weken.

De vraag voor ons was: kan manager Babis met zijn team het ongekend hoge niveau van het openingsjaar (2007) nog steeds handhaven?

Antwoord: ja!!

Onze beschrijving van vorig jaar is dan ook nog steeds onverkort van toepassing.

Aanvullingen (mede als reactie op anderen): de "snackkaart" is wat uitgebreid; de poezen worden door het personeel gevoerd; een barbecue met (veel) vlees komt mij niet zo vreemd voor en Babis is altijd op een plezierige en serviceverlenende manier aanwezig.

Volgend jaar waarschijnlijk niet weer. We moeten natuurlijk ook nog (meer) andere plekken op deze aardkloot ontdekken, hoewel ..... in het voor- of naseizoen een weekje?!

toppertje op lesbos

Ewald Wennemers
20-7-2008

Perfect hotel, waar ons hele gezin genoten heeft van de gastvrijheid van het personeel. BBQ op zaterdag was reuze gezellig. Goed eten en leuke animatie erbij. Zwembad perfect. Dochters vermaakten zich kostelijk. Ligging voor kleine kinderen niet perfect. Dagelijks busje (4x p.d. naar molivos) is een goede oplossing. Hotel heeft een lunch kaart. Deze is perfect, maar voor avond eten in de nabije omgeving 2 kleine mogelijkheden. 's avond met het busje naar molivos om te eten is zeker een aanrader. Goed gegeten bij o.a. baracuda en sansibal.

Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt en we kregen dagelijks nieuwe/schone handdoeken en bedlinnen.

Een juweeltje

Kaya
25-6-2008

Dit hotel is fantastisch. Mooie ruime nieuwe kamers. De poetsploeg doet fantastisch werk. Ruim zwembad met zicht op zee. Rustige ligging maar alles goed bereikbaar. Het personeel is fantastisch en heel behulpzaam. De snacks zijn goed, de cocktails met liefde gemaakt. Een erg relaxte sfeer. Een absolute aanrader.

Een super vakantie gehad in BV

Maria & Niko a.k.a. Nikolaki
4-6-2008

Een super vakantie gehad in BV. Prachtige groene idyllische locatie met geweldig uitzicht op Egeïsche Zee. Personeel van BV-Hotel is fantastisch, probeert je verblijf geweldig te veraangenamen, niet in de laatste plaats de manager Babis! Hij heeft het woord detail & service uitgevonden en laat dit zien in zijn waanzinnige goede keuken met overheerlijke recepten zoals de (cheese)burgers, omelets, salades alsmede superlekkere capuccino en zijn fabuleuze cocktails (Bella Vista Special of Mojito's) alsof engeltje op je tong piest! 1e Ochtend spontaan krukje gekregen voor in bad voor slecht ter been zijnde moeder of stoel aan het zwembad terras. Middels opmerking over ventilator meteen nieuwe ingebouwd. Vanwege oog voor detail en hoog service gehalte is Babis met zijn team niet voor niets op 2 na beste hotel van héél Griekenland! Op herhaling in juli/oktober! Aanrader! Bezocht 16-30 mei 08.

Uitstekende vakantie

Anoniem
1-6-2008

Een méér dan uitstekende vakantie gehad in BV. Gelegen op een prachtige groene idyllische locatie met geweldig uitzicht op de Egeïsche Zee. Al het personeel van het BV-Hotel is fantastisch en probeert je verblijf geweldig te veraangenamen, niet in de laatste plaats de manager Babis! Deze man heeft het woord 'detail' & 'service' uitgevonden en laat dit zien in zijn waanzinnige goede keuken met overheerlijke recepten zoals de (cheese)burgers, omelets, salades alsmede superlekkere capuccino en zijn fabuleuze cocktails (ondermeer de Bella Vista Special of de handgemaakte Mojito's) alsof een engeltje op je tong piest! Eerste ochtend spontaan krukje gekregen voor in bad voor slecht ter been zijnde moeder of een stoel aan het zwembad terras. Middels opmerking over ventilator meteen nieuwe ingebouwd. Vanwege oog voor detail en hoog service gehalte is Babis met zijn team niet voor niets op twee na beste hotel van héél Griekenland! Op herhaling in juli of oktober! Aanrader! Bezocht 16-30 mei 08.

Uitstekend hotel, perfect management en personeel. Ze weten je vakantie net dat extras te geven wat het bijzonder maakt. Wij kunnen BellaVista iedereen aanbevelen!

Mooi hotel met schone kamers

Dick, Yolanda en Ronja
7-5-2008

Mooi hotel met schone kamers. De manager en zijn medewerkers doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Ontbijt is prima. De lunch met (maaltijd) salades zeer smakelijk. De warme chocolademelk is de lekkerste die onze dochter ooit gedronken heeft!

Het hotel is een prima vertrekpunt voor het verkennen van het eiland, ook per auto.

2007

Prima hotel en schitterend gelegen

A.Oldenburger
13-9-2007

Prima hotel en schitterend gelegen.

Zo'n 3km van Molyvos en makkelijk te bereiken met hotel busje of wandelend.

Ontbijt is min puntje weinig variatie

in het beleg, brood was niet altijd vers.Maar de cappucino werd met zorg

gemaakt en was erg lekker.Salades en club sandwich ook erg goed.

Kamers worden erg goed schoon gehouden.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.Er hing een relaxte sfeer.

Gaan zeker nog een keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.