Hotel Bella Vista

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Bella Vista
8,6

Laatste review

Eigenlijk alles was goed. Het hotel was schoon en netjes. Er werken heel veel vriendelijk mensen die echt nog weten wat gastvrijheid inhoudt. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een fantastisch hotel met heerlijk eten. We komen hier zeker nog eens terug!

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Speeltuin

229 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Gert,
5-6-2018

Een mooi kleinschalig familie hotel direct gelegen aan zee, met een mooi zwembad.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Goede service met o.a. een gratis vervoer naar Molivos met een eigen busje die 4x per dag de gasten brengt en ophaalt. All-inclusif concept met heerlijke gerechten. Gezien de prijs zeer de moeite waard!

Nooit meer!

Hildegarde,
22-10-2017

Kamer, hygiene en het eten was ok. Personeel kon vriendelijker!

Het hotel was bijna volledig bezet door Polen, ik had het me anders voorgesteld, geen leuke ervaring, veel lawaai en ongemanierde toestanden.

Dubbel gevoel

Linda,
12-10-2017

Het hotel ligt 65 km van het vliegveld vandaan. Helaas zijn dat geen Nederlandse km, maar berg km’s. Duur busrit: ca. 2 uur. We werden allerhartelijkst ontvangen om 22.30 uur ’s avonds en ze hadden al rekening gehouden dat we nog wat wilden eten: we kregen een bord met heerlijk warm eten, helemaal geweldig! Het hotel is gedateerd, maar dat vinden wij niet echt een probleem. Zowel in alle ruimtes, de hotelkamer, bij het zwembad en zelfs aan het strand kun je gebruik maken van hun Wifi, dat dan weer wel. Het strand is super dichtbij: drie keer rollen en je ligt in zee. Het strand zelf is niet veel, maar dat vinden we eigenlijk wel op het hele eiland weinig voorstellen (net genoeg om een bedje neer te zetten op voornamelijk zeewier en grote kiezelstenen). Allen bij Petra hebben we een aardig breed zandstrand gezien.

Het personeel kwam ons erg aardig over, maar niet zo hartelijk als dat we op de andere eilanden gewend zijn. Het hotel en de kamer zijn superschoon en de handdoeken en lakens werden zeer regelmatig verschoond (wat hygiëne betreft krijgt het van ons een 10!). Is niks op aan te merken, integendeel. Jammer genoeg is het hotel zeer gehorig.

Het eiland zelf is veel groter als dat we hadden verwacht (3 dagen rondgereden met een auto en eigenlijk alleen de hoofdwegen gereden -nog steeds niet alles gezien). Erg authentiek en veel armoede. Je merkt dat het vluchtelingenprobleem hier erg groot is: veel hotels e.d. zijn gesloten/failliet en de inwoners hebben het zwaar. Weinig vertier voor de toeristen; nauwelijks winkelstraatjes oid. Het enige dorp/stadje waar wij echt positief over kunnen zijn is Molyvos: gebouwd tegen een berg aan en bovenin een burcht om te bezichtigen. Helaas ook veel zwerfkatten en -honden gezien met de nodige ontlasting op de straten. Jammer! Ook veel zwerfvuil op het strand (heel veel plastic),

Al met al: het hotel: buiten de gehorigheid kan het ermee door. Personeel: mwah…. Eten: super!

Het eiland zelf: Lesbos hebben we nu gezien en dat was een eenmalige bezichtiging. Liever volgend jaar weer naar een ander eiland (Kos, Rhodos, Zakynthos).

Dit was voor ons de 4de keer Bella Vista. Dus de verwachtingen waren hoog.

Wij zijn niet van het all inclusivegebeuren, maar als je rust zoekt heeft het wel een voordeel. Je hoeft er niet op uit om te eten. Dat is gelijk weer een nadeel. Je hoeft het terrein niet af terwijl het zo leuk is om restaurantjes te ontdekken.

We hadden een grote kamer aan de achterkant van het hotel. Lekker rustig. Met bad. Dat heeft niet iedere kamer heb ik begrepen.

Het personeel is vriendelijk. Vooral de mevrouw van de schoonmaak. Die maakte elke dag een waar kunstwerk van de handdoeken. Het werd steeds fraaier. Wij waren ook enthousiast en daar groeide ze van. Wat een compliment al niet teweeg kan brengen.

We hebben de vrouw van de eigenaar gesproken. Prettig gesprek. Er werd kritisch geluisterde. Fijn!

Babis is een schat. Hij geeft je het gevoel thuis te komen. Als je vriendelijk tegen hem doet krijg je ook veel vriendelijkheid terug. Giorgios herkende ons direct. Gelukkig had hij zijn bril op. Die vergeet hij wel eens. 😉

We hebben 2 keer de Griekse avond met barbecue mogen meemaken. De tweede was het leukst! Lekker gedanst. Oh mijn benen!

Het eten was prima! Vers uit eigen tuin. Omdat ik vegetariër ben was het voor mij soms wat eentonig. Maar wel lekker!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug.

Mocht je lezen over lawaai van de Polen die er zijn in het hotel. OK. Het was af en toe iets drukker dan ik prettig vindt, maar bedenk: zet een grote groep Nederlanders bij elkaar en gegarandeerd dat je soms hetzelfde hebt. Polen zijn aardig en ze houden van gezellig.

Kortom, deze vakantie was geweldig!

Redelijk hotel

Hans,
5-9-2017

Het gemiddelde van een 9,1 voor dit hotel heeft ons zeer verbaast! Dit kan niet kloppen!

90% van de gasten komt uit Polen. Ik heb niks tegen Polen, maar als ik dit van te voren geweten had, had ik een andere keuze gemaakt.

Een all-inclusive wil ik het niet noemen, maar een vol-pension. Cocktails moet je voor betalen zoals ook diverse andere zaken.

Niet al het personeel was al te vriendelijk. Een glimlach kon er nauwelijks vanaf. De barman was echt het toppunt! Deze ging volgens mij iedere dag met tegenzin naar zijn werk. Een babbeltje met de gasten had hij geen zin en drankjes inschenken ging met pijn en moeite. Klappen kon hij wel, maar dat was om de honden weg te jagen.

De schoonmakers daarentegen waren super! Altijd een glimlach en de kamers superschoon!

Het eten was redelijk goed. Maar soms ook koud. Er is weinig variatie.

Handdoekje leggen elke ochtend, ook helaas hier het geval.

Het zwembad zelf is prima. Niet geschikt voor kinderen. Maar zeker wel om tot rust te komen.

G E W E L D I G. Goed hotel.

Petra Hoogenbosch.,
2-9-2017

Hotel is perfect. Eten geweldig goed. gezelligheid is top. Personeel is perfect. Kamers zijn schoon en netjes. Poolplace is te krap voor al die hotelgasten.

Geen makkelijke uitstap uit het zwembad.

Krappe doucheplek in de badkamer.

Wel druk verkeer kustweg langs locatie en langs het zwembad naar hotel vanwege bevoorrading vrachtwagens.

Die vrachtwagens kunnen beter langs de achterkant van het hotel.

Fantastisch hotel, heeeeeerlijk eten

Charlotte van het Kaar - Gabriel,
13-8-2017

Kleinschalig hotel met groot zwembad, aan zee en vlakbij molivos (gratis shuttlebus).

Vers eten, veelal uit eigen tuin en naast van alles en nog wat, altijd overheerlijke Griekse salade, tsaziki en echte Griekse gerechten.

Woensdag een fantastische Griekse avond, professioneel met een geweldige bbq.

We hebben genoten met volle teugen

redelijk voor zijn geld

jos Schuijt,
8-7-2017

all-in is beperkt, mede gezien het aantal kamers kan je ook niet verwachten dat ze heel veel keuze hebben in het menu. Kwaliteit was wel goed, maar niet echt heel grieks. Kamers waren goed, wat gehorig met schuivende stoelen en slaande deuren. In en om het hotel is niets te doen, behalve het zwembad. Kwaliteit incl dranken gemiddeld. wijn bier fris en ouzo. er kwamen nu veel polen nadat wij weggingen.

geweldig hotel, zeer rustig gelegen.

hans,
8-7-2017

Bijzonder goede service. Lekker ontbijt. Personeel probeert het je echt naar de zin te maken. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Drie keer per dag gaat er een bus naar Eftalou, een prachtig dorpje, met veel oude bezienswaardigheden. Vervoer is gratis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.