36 tips over Hotel Bella Vista

• jdezwaan, 11-06-2014

Als lunch o.a. lekkere salades in het hotel.

• G Oosterbosch, 29-06-2012

Mensen het is gewoon zo jammer dat er mensen zijn die Griekenland afraden. Het is er zo geweldig dat heb ik nog nooit meegemaakt, en er is helemaal niks te merken van hetgeen er in Athene gebeurd. Het is er alleen te rustig en dat is jammen want de mensen op het eiland leven van het toerisme en die zijn je zo dankbaar voor alles wat je doet. Je kunt er echt met een gerust hart naar toe.

• bjgraven, 20-09-2013

Huur een scooter en rij naar Petra of Anaxxos. Genoeg plek op het strand, veel strandstoelen en iedere bar heeft ook Wifi.

• Esther, 08-09-2013

Huur een auto of scooter!

• Lineke van Dalen, 09-08-2013

Een scooter of quad huren via de receptie is erg leuk. Ook het zwembad is heerlijk. Super schoon water en een leuke bar met lekkere cocktails. Het ontbijt is erg lekker. Wel elke dag hetzelfde, maar erg goed. Molyvos is met het busje van het hotel erg leuk en gezellig om te bezoeken. Alle restaurantjes zijn daar goed. Ook leuk is het om in het haventje van Molyvos te kijken.

• Michael , 29-06-2013

De mooiste tijd om te gaan is Juni.

• A struis, 28-08-2013

Lekker eten in Petra bij restaurant Marina. Laatste restaurant aan de linkerkant , als je Petra door rijdt richting anoxos . Waar het zeewater op de straat spat. Super lekker , de vis fileren ze aan je tafel en de toetjes helemaal top . En super goedkoop . Met twee personen betaal je nog geen 40 euro en dan heb je water , 0,5 liter wijn en frisdrank erbij. En je krijgt nog melen gratis na , wat eigenlijk niet meer gebruikelijk is in Griekenland .

• Carlo, 01-09-2013

huur een auto en ga eens kijken bij het versteende woud. ook een bezoek aan de zoutwinning met de flamingo's is ook mooi

• Louis en Monique, 23-06-2013

In het hotel kun je niet dineren 's avonds. Wil je niet naar Molyvos, dan kun je prima eten bij restaurant Eftalou. Dit ligt bij het hotel rechtsaf en dan na ongeveer 1 km. aan de rechterkant. Tijdens het eten kun je hier genieten van de ondergaande zon.

• Hilde, 31-07-2012

Scooter huren en veel lekker verse vis proeven !

• vandeberg, 19-07-2013

In Molyvos zijn genoeg restaurantjes om elke avond ergens anders te eten. Qua Griekse keuken vinden wij Sansibal een aanrader. Als u een keer iets anders wilt eten dan Grieks, is ons advies om een hapje te eten bij Galliano (Italiaan). Dit restaurant heeft een Engelse eigenaar, waardoor de bediening ook uitstekend Engels spreekt.

Om het eiland goed te verkennen en om mobiel te zijn is het verstandig om een auto/scooter te huren. Wij hebben voor de scooter gekozen (148 euro voor 13 dagen).

• NynkeS, 30-07-2013

Wij hadden een auto gehuurd zodat we het eiland konden verkennen. Het (haven)dorpje Skala Sikamineas is echt een aanrader om naar toe te gaan.

Wij hebben de vakantie geboekt via Arke. We hadden een excursie door Molivos, tzatziki en Griekse salades maken op de boot waar je ook nog kon zwemmen. Deze excursie werd gedaan door Saskia, een aanrader.

• Anne28, 05-12-2013

Restaurant Majoran (Molyvos): heerlijke wereldgerechten Reserveer een middag voor een wandeling door het prachtige Molyvos

• Frans Knubben, 07-06-2013

Ga eten in de haven van Molivos bij Kismet. Zonder overdrijven kan ik dit echt aanraden. Heerlijke visgerechten en zeer goede vleesgerechten. Moeders staat in de keuken en alles is vers. Aanraders zijn de zeebaars en de tenderloin in granaatappelsaus.

• anneke, 31-05-2013

Huur een auto zodat je meer van dit grote eiland kunt genieten. Ik vind het eiland vanwege de steile wegen en de dorpjes minder geschikt voor mindervaliden. Er zijn veel wandelpaden en routes te belopen, zelfs Nederlandse boeken met routes zijn hier overal te koop. Blijf opletten: de namen op routebeschrijvingen en kaarten is vaak niet dezelfde als op de borden langs de wegen

• Frans knubben, 06-06-2013

Als je echt lekker wilt eten..... ga dan naar Kismet in de haven van Molivos. Moeders staat in de keuken en maakt er een feestje van. De gerechten worden met zorg en liefde bereidt. Het is niet het doorsnee griekse eten van de gemiddelde restaurantjes. Het is tongstrelend en alle smaken komen naar boven. Echt genieten dus.

• FOGTELOO, 25-07-2012

Geweldig eten in nabij gelegen dorp, zeer goed te bereiken met Pendelbus hotel, of taxi kost slechts € 5,00 Eten werkelijk spot goedkoop en kwalitatief zeer goed

• hematika, 08-07-2012

Restaurants in Moylvos die uitstekend zijn: Majoran, Sansibal, Bazaar, Galliano. En ook nog goede visresaturants bij de haven. Vergeet vooralniet het kleine straatje parallel aan de boulevard in te gaan. Zo leuk. Je moet wel wat klimmen, maar dat is zeker de moeite waard. Een bezoek aan Petra is ook een verrassing: zandstrand en achter de boulevard weer zo'n leuk straatje met o.a. een heerlijke bakker, waar je bv lekkere broodjes kunt kopen voor onderweg.

• Frans en Annemie, 02-06-2012

Huur een auto of scooter want er is zo veel moois te zien op dit eiland en ga vooral eens lekker eten bij de vrouwen coperatie in Petra! Het duurste dat wij betaald hebben is 25 euro voor 2 personen! Wij zijn dan wel geen drinkers maar beperken ons tot fris of water. Maar zelfs met wijn is het nog spot goedkoop! Dit geldt overigens voor de meeste restaurantjes.

• marja ravesloot, 07-08-2013

Neem een zaklamp mee voor nachtelijke wandeling. Probeer restaurant Vafios.

• Frans Knubben, 22-04-2012

Strand van Anaxxos, Eten bij de vrouwencooperatie in Petra, En Autoverhuur van Number One. Daarnaast is Lesbos een schitterend eiland zonder massatoerisme. Een aanrader voor natuurliefhebbers.

• Carmen en Patricia van den Bogaert, 20-09-2012

Huren van een auto via de receptie, en eigenlijk zijn alle restaurantjes prima daar. Het gratis busje brengt en haalt en mocht je buiten die tijden willen dan kost een taxi 5 euro

• Bert, 08-10-2011

Het huren van een auto is zeker een aanrader. Het hotel ligt op 3 kilometer van Molyvos (Mithymna), waar de meeste restaurants zijn. Natuurlijk kan je je ook aanpassen aan de tijden waarop het hotelbusje naar Molyvos rijdt.

• angelique, 20-08-2009

-tip 1: in molyvos zit een heel goed italiaans restaurant (calliano) zeker een keer de pizza's proberen! -tip 2: als je een scooter huurt moet je wel op de wegen letten ! ze zijn niet zo goed! -tip 3: met de griekse avond meedoen! heel gezellig! -tip 4: als je naar het kasteel in molyvos rijd (met taxi of auto) dan helemaal naar beneden lopen door de straatjes heen! daar heb je heelveel leuke winkeltjes.! -tip 5: de zonsondergangen bekijken!!

• Wendy Gerrits, 31-07-2014

Nikos voor huren van scooters en dan lekker het eiland rondcrossen.

• inge, 06-09-2014

Strand in anaxos is erg mooi, goede verbinding met de bus 1.60 pp. In molivos. Veel leuke restaurantjes. Heerlijk gegeten bij majoran, gatos en angelos.

• Kirsty, 01-07-2015

Huur een auto om het eiland te verkennen en je gemakkelijk te verplaatsen naar t stadje en eventueel naar het super fijne strand in petra

• Horst, 02-09-2014

Bella Vista is perfect als u wilt verblijven bij Molivos, zeker door het kleine mooie strandje en het mooie uitzicht.

• Henry, 05-08-2014

In Molyvos overal uitstekende restaurantjes. Top: Sansibal, Majoran, Calliana (Ital) en Molyvos Stars. Bij haventje kun je ook prima eten. Veel restaurantjes met mooi uitzicht. Leuke dorpjes bezocht tijdens uitstapjes (Agiassos, Skala Plomari, Skala Sikaminaes) met gehuurde auto. Petra is ook leuk. Prima vakantie!

• S. Blacquiere, 10-07-2015

Auto huren via het hotel. Betrouwbaar en goed.

• Isabel Pronk, 30-07-2015

Voor 1,80 kun je met de lokale bus naar stranden toe. Ook is het leuk om een scooter te huren en over de bergweggetjes te rijden. Er zijn veel lekkere eettentjes in Molivos met prachtig uitzicht.

• paul_daisy, 25-06-2017

Als niet-roker heb je hier op het terras in de avond een probleem. Waar is het rookvrije terras? Het is verder erg gehorig op de kamers.

• Ton en Lia , 06-09-2014

Huur een auto om het eiland te verkennen. Lesbos is een prachtig eiland en zeker de moeite waard om ook naar de kleine bergdorpjes te gaan. Restaurants in Molyvos waar wij heerlijk gegeten hebben zijn Marjoran , Sansibal, Galliano. Wij hebben goede ervaring voor autoverhuur bij Panatella..

• Frans, 28-05-2015

Huur een auto en geniet van het eiland want er is veel te zien

• Rene Schiks, 06-09-2014

huur een auto voor een paar dagen om de rest van het eiland te verkennen.

• heinanita, 25-08-2015

Huur een auto en ontdek het eiland. Het versteende woud bij Sigri is absoluut de moeite waard. Neem wel voldoende water mee. Een bezoek aan het Limonos klooster is een aanrader.