Hotel Bella Vista

Hotel Bella Vista
8,6

36 tips over Hotel Bella Vista

paul_daisy, 25-6-2017
Als niet-roker heb je hier op het terras in de avond een probleem. Waar is het rookvrije terras? Het is verder erg gehorig op de kamers.
heinanita, 25-8-2015

Huur een auto en ontdek het eiland.

Het versteende woud bij Sigri is absoluut de moeite waard. Neem wel voldoende water mee.

Een bezoek aan het Limonos klooster is een aanrader.

Isabel Pronk, 30-7-2015
Voor 1,80 kun je met de lokale bus naar stranden toe. Ook is het leuk om een scooter te huren en over de bergweggetjes te rijden. Er zijn veel lekkere eettentjes in Molivos met prachtig uitzicht.

S. Blacquiere, 10-7-2015
Auto huren via het hotel. Betrouwbaar en goed.
Kirsty, 1-7-2015
Huur een auto om het eiland te verkennen en je gemakkelijk te verplaatsen naar t stadje en eventueel naar het super fijne strand in petra
Frans, 28-5-2015
Huur een auto en geniet van het eiland want er is veel te zien

inge, 6-9-2014
Strand in anaxos is erg mooi, goede verbinding met de bus 1.60 pp. In molivos. Veel leuke restaurantjes. Heerlijk gegeten bij majoran, gatos en angelos.
Ton en Lia , 6-9-2014
Huur een auto om het eiland te verkennen. Lesbos is een prachtig eiland en zeker de moeite waard om ook naar de kleine bergdorpjes te gaan. Restaurants in Molyvos waar wij heerlijk gegeten hebben zijn Marjoran , Sansibal, Galliano. Wij hebben goede ervaring voor autoverhuur bij Panatella..
Rene Schiks, 6-9-2014
huur een auto voor een paar dagen om de rest van het eiland te verkennen.
Horst, 2-9-2014
Bella Vista is perfect als u wilt verblijven bij Molivos, zeker door het kleine mooie strandje en het mooie uitzicht.