gastvriendelijk hotel,hier kom je om uit te rusten

Review geschreven door EW

gastvriendelijk hotel,hier kom je om uit te rusten

EW,
18-7-2018

Heerlijk hotel. Elke dag schoonmaak. Op zaterdag muziek tot later op de avond (1e verdieping aan de achterkant vrijwel geen last - kamer aan zeekant hoor je de muziek). Kamers op de BG aan zeekant zijn nieuw en zijn wellicht iets mooier dan andere kamers. Woensdag is er bbq-avond met Griekse dans/muziek. Eten is erg goed. Ontbijt: brood, croissants, cake, koek, yoghurt, beleg, etc. Lunch &Diner: elke dag salades, brood en vers fruit. De rest is elke dag anders (pasta's, rijst, paella, uienringen, gehaktballen, groentes, vis, kebab, frites, aardappelt, toetje etc.). Elke dag gaat er een gratis shuttlebus naar Molyvos (vaste tijden, ik dacht rond 10u, 14u, 19u en 21u ). Een taxi naar Molyvos is 6eu enkele reis. Naar Petra en Anaxos is ca. 18min voor 15eu. In de buurt weinig te doen. Zwembad is top, vrijwel altijd een bedje vrij. Op het strandje (met kiezelstenen) staan ook bedjes. Er zijn veel Polen. De mensen van het hotel zijn geweldig