Mooie omgeving. Goed om tot rust te komen!

Hotel Bella Vista ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ank

Mooie omgeving. Goed om tot rust te komen!

Ank,
23-9-2017

Dit was voor ons de 4de keer Bella Vista. Dus de verwachtingen waren hoog.

Wij zijn niet van het all inclusivegebeuren, maar als je rust zoekt heeft het wel een voordeel. Je hoeft er niet op uit om te eten. Dat is gelijk weer een nadeel. Je hoeft het terrein niet af terwijl het zo leuk is om restaurantjes te ontdekken.

We hadden een grote kamer aan de achterkant van het hotel. Lekker rustig. Met bad. Dat heeft niet iedere kamer heb ik begrepen.

Het personeel is vriendelijk. Vooral de mevrouw van de schoonmaak. Die maakte elke dag een waar kunstwerk van de handdoeken. Het werd steeds fraaier. Wij waren ook enthousiast en daar groeide ze van. Wat een compliment al niet teweeg kan brengen.

We hebben de vrouw van de eigenaar gesproken. Prettig gesprek. Er werd kritisch geluisterde. Fijn!

Babis is een schat. Hij geeft je het gevoel thuis te komen. Als je vriendelijk tegen hem doet krijg je ook veel vriendelijkheid terug. Giorgios herkende ons direct. Gelukkig had hij zijn bril op. Die vergeet hij wel eens. 😉

We hebben 2 keer de Griekse avond met barbecue mogen meemaken. De tweede was het leukst! Lekker gedanst. Oh mijn benen!

Het eten was prima! Vers uit eigen tuin. Omdat ik vegetariër ben was het voor mij soms wat eentonig. Maar wel lekker!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug.

Mocht je lezen over lawaai van de Polen die er zijn in het hotel. OK. Het was af en toe iets drukker dan ik prettig vindt, maar bedenk: zet een grote groep Nederlanders bij elkaar en gegarandeerd dat je soms hetzelfde hebt. Polen zijn aardig en ze houden van gezellig.

Kortom, deze vakantie was geweldig!