Niet naar onze verwachting van een all-in

Hotel Bella Vista ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Geert en patricia

Niet naar onze verwachting van een all-in

Geert en patricia,
7-9-2017

Als ik al onze reizen naar Griekenland vergelijk was deze toch de grootste tegenvaller. Kamers waren zeer proper ,een dikke pluim voor de kuisploeg.Douchebak met enkel een gordijntje was veeeel te klein-->badkamer stond dan ook geregeld onder water.Eten was verzorgd maar oooh zo eentonig in smaak na een week heb je het wel gehad en we waren er 14 dagen(dus balen)soep niet aanwezig,dessert meloen,meloen,meloen meloen...soms eens een rijstpap of een caketje.positief is wel dat er met verse producten word gewerkt zelfgemaakte frietjes waren best te smaken al je ze dadelijk na bakken kon eten. Keukenpersoneel zeer vriendelijk,barman mag best eens een cursus klantvriendelijkheid volgen.polen waren alom vertegenwoordigd.wel leuk is een taxibusje naar molivos als je wenst door manager himself.hij bracht ons zelf medicatie mee bij de apotheker die we nodig hadden. Van een all-in concept is er echter geen sprake: drank alleen lauwe frisdrank door ijsblokjes gekoeld,wijn(wel lekker),water,uzo,bepaalde koffie.coctails en andere te betalen(5€).alsook minibar op kamer te betalen.1 ijsbolletje per persoon per dag.andere ijs te betalen.buiten niks te zien,geen avondwandeling op promenade of dergelijke. Natuur is er mooi maar dor je moet je uitzicht van de zee hebben. Enige animatie, ja hoor als Belg hebben we leuke Hollanders ontmoet en zijn er vriendschappen ontstaan en aan diegene dat het hun herinneren er zijn nieuwe smartphone ringtones gemaakt met BLUB BLUB BLUB.