Hotel Bella Vista

8,6

14 reacties Hotel Bella Vista

Scooter huren.

Agaath, 30-4-2018
Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?
0 reacties

dranken

geert-patricia, 14-7-2017

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

0 reacties

strand

theo, 4-5-2017

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt

Theo

2 reacties

hamam, scooter en auto

Helga, 29-3-2017

Wie kan mij vertellen of er in de buurt een hamam is, en wat de kosten zijn van het huren van een scooter, en een auto?

Mvgr Helga

winkelen in ayvalik

jen, 20-3-2017
Vanuit lesbos is het mogelijk om met de boot naar ayvalik te varen. Zijn er in deze plek ook toeristische bazaars en winkelstraatjes met namaakartikelen?

Wie weet

Joke, 27-3-2014
Hallo, kun je er ook fietsen huren?

wifi

liesbeth4164, 22-9-2013
Is er ook wifi en werkt het goed?

Goede periode?

Ben, 28-8-2013

Wij willen begin oktober voor 2 weken naar Bella Vista, kan iemand mij vertellen of dit nog wel een goede periode is om op Lesbos te verblijven, v.w.b.t restaurants, winkels, enz?

Alvast bedankt.

mvr.groeten.

Ben

Omgeving Eftalou - Molyvos

An, 12-5-2013

Hallo, mijn partner en ik gaan in juli naar hotel Bella Vista. Wij vroegen ons af hoe de omgeving van Eftalou naar Molyvos. Liggen er langs deze weg/route restaurantjes/winkeltjes? Is het een fijne route om te lopen?

Verder hebben wij vernomen dat er (ik geloof 4 x per dag) een gratis shuttle busje van het hotel richting Molyvos rijdt. Heeft iemand enig idee tot hoe laat dit busje terug rijdt naar het hotel?

6 reacties

Vraagjes

Ans Paul, 29-4-2013

Hallo, wij gaan met ons vieren de 24e mei a.s. voor 8 dagen naar Bella Vista. Is er op de kamer van het hotel een waterkoker om een kop koffie of thee te zetten.

Bad lakens bij het zwembad, was kost het per dag?

Van hoe laat tot hoe laat kun je gebruik maken van het ontbijt buffet?

Is het verstandig om in Nederland een auto te huren vooraf, of juist op de plaats van het vakantie adres?

Hoe is uw ervaring met de tempraturen voor de data dat wij gaan.

Hartelijk dank voor uw reactie, Groetjes, Ans

2 reacties