14 vragen over Hotel Bella Vista

• Agaath, 30-04-2018

Scooter huren.

Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?

• geert-patricia, 14-07-2017

dranken

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

• theo, 04-05-2017

strand

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt Theo

GJ, 08-06-2017

Alhoewel het inderdaad een smal kiezelstrand is staan er sinds dit seizoen strandbedjes en parasols. Met waterschoentjes is het toch comfortabel om de eerste meters de zee in te lopen.

Rvdp, 20-05-2017

Het is maar een strook met kiezels. Voor het strand moet je naar Petra ca. 9 kilometer van hotel. Is daar erg leuk.

• Helga, 29-03-2017

hamam, scooter en auto

Wie kan mij vertellen of er in de buurt een hamam is, en wat de kosten zijn van het huren van een scooter, en een auto? Mvgr Helga

paul_daisy, 25-06-2017

Huur m van tevoren in NL bij Sunnycars.

• jen, 20-03-2017

winkelen in ayvalik

Vanuit lesbos is het mogelijk om met de boot naar ayvalik te varen. Zijn er in deze plek ook toeristische bazaars en winkelstraatjes met namaakartikelen?

GJ, 08-06-2017

Vanuit Mitylini ( en binnenkort ook vanuit Petra ) kun je met de veerboot naar Ayvalik voor € 5.50 pp retour. Ayvalik heeft op donderdagen een grote bazar met o.a nep-merkkleding. De bazar is echter voor de locals dus de prijzen zijn reeel en duidelijk aangegeven, je hoeft gewoon niet af te dingen ( gaat ook bijna niet) Het is een authentieke Turkse stad en veel mensen spreken niet eens Engels of Duits. Op dinsdagen is er een kleinere markt , beide zéér de moeite waard !

• Joke, 27-03-2014

Wie weet

Hallo, kun je er ook fietsen huren?

jdezwaan, 11-06-2014

In Molyvos en Petra kun je naast auto's en scooters ook fietsen huren

• liesbeth4164, 22-09-2013

wifi

Is er ook wifi en werkt het goed?

jdezwaan, 11-06-2014

Er is ook Wifi. Dit werkt redelijk.

• Ben, 28-08-2013

Goede periode?

Wij willen begin oktober voor 2 weken naar Bella Vista, kan iemand mij vertellen of dit nog wel een goede periode is om op Lesbos te verblijven, v.w.b.t restaurants, winkels, enz? Alvast bedankt.

mvr.groeten. Ben

Horst, 02-09-2014

Beste Ben, het lijkt mij wel onze reisleider vertelde ons dat het seizoen tot 26 oktober is. Dus dan kan het prima! Het eiland Lesbos is groot er is altijd wel wat te doen daar, het is zo gezellig.

• An, 12-05-2013

Omgeving Eftalou - Molyvos

Hallo, mijn partner en ik gaan in juli naar hotel Bella Vista. Wij vroegen ons af hoe de omgeving van Eftalou naar Molyvos. Liggen er langs deze weg/route restaurantjes/winkeltjes? Is het een fijne route om te lopen?

Verder hebben wij vernomen dat er (ik geloof 4 x per dag) een gratis shuttle busje van het hotel richting Molyvos rijdt. Heeft iemand enig idee tot hoe laat dit busje terug rijdt naar het hotel?

vandeberg, 24-06-2013

Top! Bedankt. Kan iemand mij misschien nog vertellen of luchtbedden zijn toegestaan in het zwembad? Alvast bedankt!

vandeberg, 19-07-2013

Bedankt voor uw reactie. We zijn nu net terug en hebben zelf ervaren dat luchtbedden wel zijn toegestaan in het zwembad. Er waren meerdere mensen met een luchtbed in het zwembad.

vandeberg, 29-05-2013

Bedankt voor uw reactie. Rijdt het busje op vaste tijdstippen en zo ja, weet u toevallig op welke tijdstippen ongeveer?

Frans Knubben, 07-06-2013

10.00, 14.00, 19.00 en 22.00.

Marcel, 29-05-2013

De weg naar Molivos loopmje in ca. 35 minuten. Een taxi kost 5 euro en het hotel heeft 4x per dag een shuttle bus. Op de weg naar Molivos liggen enkele restaurants maar het is nu erg rustig en deze restaurants zijn dicht. In molivos zelf heb je een zeer uitgebreide keuze !

Marcel, 25-06-2013

Luchtbedden en dergelijke zijn niet toegestaan in het zwembad. Het zwembad is mooi maar niet zo groot dat je p luchtbedden kan gaan hangen zonder anderen te storen. Overigens verwacht ik dat ze niet moeilijk zullen doen over een luchtbed als het rustig is bij het zwembad.

• Ans Paul, 29-04-2013

Vraagjes

Hallo, wij gaan met ons vieren de 24e mei a.s. voor 8 dagen naar Bella Vista. Is er op de kamer van het hotel een waterkoker om een kop koffie of thee te zetten. Bad lakens bij het zwembad, was kost het per dag? Van hoe laat tot hoe laat kun je gebruik maken van het ontbijt buffet? Is het verstandig om in Nederland een auto te huren vooraf, of juist op de plaats van het vakantie adres? Hoe is uw ervaring met de tempraturen voor de data dat wij gaan.

Hartelijk dank voor uw reactie, Groetjes, Ans

Ans Paul, 12-05-2013

Hallo Frans,

Bedankt voor uw reactie. Misschien treffen we elkaar nog wel in het hotel.

Hartelijke groeten, Ans

Frans Knubben, 12-05-2013

Hallo Ans en Paul, Er is geen waterkoker op de kamer. Wel een goed gevulde koelkast met goedkope dranken. Er zijn genoeg handoeken op de kamer en je kan extra vragen aan de balie. De kosten weet ik niet maar zal niet veel zijn. Ontbijten kan je van acht tot tien. Wij gaan de 28ste voor de derde keer naar Bella vista en vinden het een goede plek om te verblijven. Een auto kan je vooraf bestellen bij bv Number one in Petra. Als je ze mailt kan dat in het Nederlands. Ze hebben een goede service.

Gr Frans