Hotel Bella Vistasterstersterster

Tonen op kaart

300 reviews over Hotel Bella Vista

• 2019
    10Ilse belmans23-09-2019

Perfect hotel, voor herhaling vatbaar

Zeer leuk hotel, vriendelijk personeel. Verouderde maar zeer nette kamers. Perfecte Griekse keuken met veel afwisseling. Hoge aanwezigheid van Polen, maar dit vormde geen enkel probleem. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Wijnand18-09-2019

Lekker hotel met oke personeel en slechte manager

Prima hotel qua ligging en prima schoonmaak, complimenten aan de kamermeiden! Eten was goed over het algemeen maar vaak wel koud. Dit komt omdat er geen voorzieningen zijn getroffen om het eten warm te houden. Veel Polen die geen Engels spreken maar geen probleem verder. Het personeel is redelijk aardig maar wel zakelijk. Ook de regels die er mogen zijn natuurlijk, waren soms echt stom te noemen. Dat je word gewaarschuwd om het feit dat je een nagerecht mee naar buiten neemt oké...maar om het vervolgens ook weg te halen is gewoon kinderachtig. Ook mocht je drank niet meenemen naar de kamer tenzij je het betaalde. De manager zou het de klanten naar de zin moeten maken en niet andersom. Wellicht straalde dit ook uit op het andere personeel....Desalniettemin toch een fijne vakantie gehad op het prachtige eiland!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Troii10-08-2019

Fijn verblijf gehad, het ligt wel wat afgelegen

Het personeel is aardig en probeert je het naar je zin te maken. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon, iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Het zwembad is fijn en er zijn voldoende ligbedjes. Het eten is uitstekend, na een aantal dagen wat eentoning, maar dat vind ik ook als je iedere dag uit eten gaat. Ze zeggen dat de drankjes van A merk kwaliteit zijn. Dat geldt alleen voor de cola. Verder zijn de drankjes ok, maar je wordt er beslist niet aangeschoten van. Niet dat dat mijn doel is , maar als ik normaal in de zon een wijntje drink ben ik al teut. Hier kan ik er 6 drinken durf te wedden dat ik nog mag autorijden. Je merkt ook dat als je na 22.30 u een betaald drankje neemt dat je iets heel anders krijgt. Het is maar goed ook want het hotel is voor 90% gevuld met Poolse mensen, die staan erom bekend wel wat te lusten. Je hebt overigens geen last van ze hoor, je maakt alleen niet veel contact met ze.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Pieter01-06-2019

Genoten, rust maar ook gezelligheid.

Dit eiland verdient het om bezocht te worden door veel meer mensen. Als je verwacht dat je overal vluchtelingen tegenkomt, dan is dat echt niet zo. Ja, er is een vluchtelingenkamp op het eiland. Maar als toerist merk je hier niets van. Het eiland en de mensen verdienen het dat wij het eiland weer in de armen sluiten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Christa van Dijk23-09-2018

Ik vond het een heerlijk rustig hotel

Het is een heel goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Ik had een eigen terras waar je aan het einde van de middag nog heerlijk in het zonnetje kon zitten. Bij het hotel ligt een mooi zwembad, als je de straat oversteekt ben je al op het strandje met een glasheldere zee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met het transfer busje van het hotel zit je zo in Molyvos.

Alleen gereisd in september 2018

• 9EW18-07-2018

gastvriendelijk hotel,hier kom je om uit te rusten

Heerlijk hotel. Elke dag schoonmaak. Op zaterdag muziek tot later op de avond (1e verdieping aan de achterkant vrijwel geen last - kamer aan zeekant hoor je de muziek). Kamers op de BG aan zeekant zijn nieuw en zijn wellicht iets mooier dan andere kamers. Woensdag is er bbq-avond met Griekse dans/muziek. Eten is erg goed. Ontbijt: brood, croissants, cake, koek, yoghurt, beleg, etc. Lunch &Diner: elke dag salades, brood en vers fruit. De rest is elke dag anders (pasta's, rijst, paella, uienringen, gehaktballen, groentes, vis, kebab, frites, aardappelt, toetje etc.). Elke dag gaat er een gratis shuttlebus naar Molyvos (vaste tijden, ik dacht rond 10u, 14u, 19u en 21u ). Een taxi naar Molyvos is 6eu enkele reis. Naar Petra en Anaxos is ca. 18min voor 15eu. In de buurt weinig te doen. Zwembad is top, vrijwel altijd een bedje vrij. Op het strandje (met kiezelstenen) staan ook bedjes. Er zijn veel Polen. De mensen van het hotel zijn geweldig

Alleen gereisd in juli 2018

• 10Nel Harms en Petra Harms05-07-2018

fantastisch

alles in dit kleinschalig hotel was perfect heel gezellig personeel een peddel busje naar het gezellig stadje geen strand maar een schitterend zwembad eten heel goed niet overdadig maar voor ieder wat wils ik was hier met mijn schoonzus van 23 tm 31 mei Super genoten

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Marco18-06-2018

Fantastische vakantie in een prachtig hotel

Eigenlijk alles was goed. Het hotel was schoon en netjes. Er werken heel veel vriendelijk mensen die echt nog weten wat gastvrijheid inhoudt. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een fantastisch hotel met heerlijk eten. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gert05-06-2018

Een mooi kleinschalig familie hotel direct gelegen aan zee, met een mooi zwembad. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Goede service met o.a. een gratis vervoer naar Molivos met een eigen busje die 4x per dag de gasten brengt en ophaalt. All-inclusif concept met heerlijke gerechten. Gezien de prijs zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Katherina13-05-2018

Geweldige vakantie!

Dit hotel is geweldig. Aardig personeel. Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is prachtig en het uitzicht ook. Zeker aan te raden.

Gereisd met vrienden in januari 2018

36 tips over Hotel Bella Vista

• jdezwaan, 11-06-2014

Als lunch o.a. lekkere salades in het hotel.

• G Oosterbosch, 29-06-2012

Mensen het is gewoon zo jammer dat er mensen zijn die Griekenland afraden. Het is er zo geweldig dat heb ik nog nooit meegemaakt, en er is helemaal niks te merken van hetgeen er in Athene gebeurd. Het is er alleen te rustig en dat is jammen want de mensen op het eiland leven van het toerisme en die zijn je zo dankbaar voor alles wat je doet. Je kunt er echt met een gerust hart naar toe.

• bjgraven, 20-09-2013

Huur een scooter en rij naar Petra of Anaxxos. Genoeg plek op het strand, veel strandstoelen en iedere bar heeft ook Wifi.

14 vragen over Hotel Bella Vista

• Agaath, 30-04-2018

Scooter huren.

Wij willen binnenkort naar Bella Vista en willen dan een scooter huren. Hoe kunnen we dat het beste doen; bij het hotel of zelf iets huren in Molyvos? En wat zijn de kosten voor de huur? En is een 50 cc scooter genoeg als je er met z'n tweeën op wilt of is een 80 cc aan te raden?

• geert-patricia, 14-07-2017

dranken

hoi,

wij lezen dat er alleen maar bier, frisdranken en koffie in de all inn prijs zitten wat met een eventuele Cuba libre of andere cocktails zijn deze betalend en zo ja weet er iemand hier de prijzen van. THX

• theo, 04-05-2017

strand

ik lees niet veel over het strand: zijn er ligbedjes en parasols of is het meer een strook met kiezel waar niemand ligt?

alvast bedankt Theo

GJ, 08-06-2017

Alhoewel het inderdaad een smal kiezelstrand is staan er sinds dit seizoen strandbedjes en parasols. Met waterschoentjes is het toch comfortabel om de eerste meters de zee in te lopen.

Rvdp, 20-05-2017

Het is maar een strook met kiezels. Voor het strand moet je naar Petra ca. 9 kilometer van hotel. Is daar erg leuk.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels