Hotel Bella Vista

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Hotel Bella Vista

281 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

Ik vond het een heerlijk rustig hotel

Christa van Dijk
23-9-2018

Het is een heel goed hotel, vriendelijk personeel, lekker eten. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Ik had een eigen terras waar je aan het einde van de middag nog heerlijk in het zonnetje kon zitten. Bij het hotel ligt een mooi zwembad, als je de straat oversteekt ben je al op het strandje met een glasheldere zee. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met het transfer busje van het hotel zit je zo in Molyvos.

Heerlijk hotel. Elke dag schoonmaak. Op zaterdag muziek tot later op de avond (1e verdieping aan de achterkant vrijwel geen last - kamer aan zeekant hoor je de muziek). Kamers op de BG aan zeekant zijn nieuw en zijn wellicht iets mooier dan andere kamers. Woensdag is er bbq-avond met Griekse dans/muziek. Eten is erg goed. Ontbijt: brood, croissants, cake, koek, yoghurt, beleg, etc. Lunch &Diner: elke dag salades, brood en vers fruit. De rest is elke dag anders (pasta's, rijst, paella, uienringen, gehaktballen, groentes, vis, kebab, frites, aardappelt, toetje etc.). Elke dag gaat er een gratis shuttlebus naar Molyvos (vaste tijden, ik dacht rond 10u, 14u, 19u en 21u ). Een taxi naar Molyvos is 6eu enkele reis. Naar Petra en Anaxos is ca. 18min voor 15eu. In de buurt weinig te doen. Zwembad is top, vrijwel altijd een bedje vrij. Op het strandje (met kiezelstenen) staan ook bedjes. Er zijn veel Polen. De mensen van het hotel zijn geweldig

fantastisch

Nel Harms en Petra Harms
5-7-2018

alles in dit kleinschalig hotel was perfect heel gezellig personeel een peddel busje naar het gezellig stadje geen strand maar een schitterend zwembad eten heel goed niet overdadig maar voor ieder wat wils ik was hier met mijn schoonzus van 23 tm 31 mei Super genoten

Eigenlijk alles was goed. Het hotel was schoon en netjes. Er werken heel veel vriendelijk mensen die echt nog weten wat gastvrijheid inhoudt. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een fantastisch hotel met heerlijk eten. We komen hier zeker nog eens terug!

Gert
5-6-2018

Een mooi kleinschalig familie hotel direct gelegen aan zee, met een mooi zwembad.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Goede service met o.a. een gratis vervoer naar Molivos met een eigen busje die 4x per dag de gasten brengt en ophaalt. All-inclusif concept met heerlijke gerechten. Gezien de prijs zeer de moeite waard!

Geweldige vakantie!

Katherina
13-5-2018

Dit hotel is geweldig. Aardig personeel. Zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is prachtig en het uitzicht ook. Zeker aan te raden.

Nooit meer!

Hildegarde
22-10-2017

Kamer, hygiene en het eten was ok. Personeel kon vriendelijker!

Het hotel was bijna volledig bezet door Polen, ik had het me anders voorgesteld, geen leuke ervaring, veel lawaai en ongemanierde toestanden.

Dubbel gevoel

Linda
12-10-2017

Het hotel ligt 65 km van het vliegveld vandaan. Helaas zijn dat geen Nederlandse km, maar berg km’s. Duur busrit: ca. 2 uur. We werden allerhartelijkst ontvangen om 22.30 uur ’s avonds en ze hadden al rekening gehouden dat we nog wat wilden eten: we kregen een bord met heerlijk warm eten, helemaal geweldig! Het hotel is gedateerd, maar dat vinden wij niet echt een probleem. Zowel in alle ruimtes, de hotelkamer, bij het zwembad en zelfs aan het strand kun je gebruik maken van hun Wifi, dat dan weer wel. Het strand is super dichtbij: drie keer rollen en je ligt in zee. Het strand zelf is niet veel, maar dat vinden we eigenlijk wel op het hele eiland weinig voorstellen (net genoeg om een bedje neer te zetten op voornamelijk zeewier en grote kiezelstenen). Allen bij Petra hebben we een aardig breed zandstrand gezien.

Het personeel kwam ons erg aardig over, maar niet zo hartelijk als dat we op de andere eilanden gewend zijn. Het hotel en de kamer zijn superschoon en de handdoeken en lakens werden zeer regelmatig verschoond (wat hygiëne betreft krijgt het van ons een 10!). Is niks op aan te merken, integendeel. Jammer genoeg is het hotel zeer gehorig.

Het eiland zelf is veel groter als dat we hadden verwacht (3 dagen rondgereden met een auto en eigenlijk alleen de hoofdwegen gereden -nog steeds niet alles gezien). Erg authentiek en veel armoede. Je merkt dat het vluchtelingenprobleem hier erg groot is: veel hotels e.d. zijn gesloten/failliet en de inwoners hebben het zwaar. Weinig vertier voor de toeristen; nauwelijks winkelstraatjes oid. Het enige dorp/stadje waar wij echt positief over kunnen zijn is Molyvos: gebouwd tegen een berg aan en bovenin een burcht om te bezichtigen. Helaas ook veel zwerfkatten en -honden gezien met de nodige ontlasting op de straten. Jammer! Ook veel zwerfvuil op het strand (heel veel plastic),

Al met al: het hotel: buiten de gehorigheid kan het ermee door. Personeel: mwah…. Eten: super!

Het eiland zelf: Lesbos hebben we nu gezien en dat was een eenmalige bezichtiging. Liever volgend jaar weer naar een ander eiland (Kos, Rhodos, Zakynthos).

Dit was voor ons de 4de keer Bella Vista. Dus de verwachtingen waren hoog.

Wij zijn niet van het all inclusivegebeuren, maar als je rust zoekt heeft het wel een voordeel. Je hoeft er niet op uit om te eten. Dat is gelijk weer een nadeel. Je hoeft het terrein niet af terwijl het zo leuk is om restaurantjes te ontdekken.

We hadden een grote kamer aan de achterkant van het hotel. Lekker rustig. Met bad. Dat heeft niet iedere kamer heb ik begrepen.

Het personeel is vriendelijk. Vooral de mevrouw van de schoonmaak. Die maakte elke dag een waar kunstwerk van de handdoeken. Het werd steeds fraaier. Wij waren ook enthousiast en daar groeide ze van. Wat een compliment al niet teweeg kan brengen.

We hebben de vrouw van de eigenaar gesproken. Prettig gesprek. Er werd kritisch geluisterde. Fijn!

Babis is een schat. Hij geeft je het gevoel thuis te komen. Als je vriendelijk tegen hem doet krijg je ook veel vriendelijkheid terug. Giorgios herkende ons direct. Gelukkig had hij zijn bril op. Die vergeet hij wel eens. 😉

We hebben 2 keer de Griekse avond met barbecue mogen meemaken. De tweede was het leukst! Lekker gedanst. Oh mijn benen!

Het eten was prima! Vers uit eigen tuin. Omdat ik vegetariër ben was het voor mij soms wat eentonig. Maar wel lekker!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We komen zeker terug.

Mocht je lezen over lawaai van de Polen die er zijn in het hotel. OK. Het was af en toe iets drukker dan ik prettig vindt, maar bedenk: zet een grote groep Nederlanders bij elkaar en gegarandeerd dat je soms hetzelfde hebt. Polen zijn aardig en ze houden van gezellig.

Kortom, deze vakantie was geweldig!

Niet naar onze verwachting van een all-in

Geert en patricia
7-9-2017

Als ik al onze reizen naar Griekenland vergelijk was deze toch de grootste tegenvaller. Kamers waren zeer proper ,een dikke pluim voor de kuisploeg.Douchebak met enkel een gordijntje was veeeel te klein-->badkamer stond dan ook geregeld onder water.Eten was verzorgd maar oooh zo eentonig in smaak na een week heb je het wel gehad en we waren er 14 dagen(dus balen)soep niet aanwezig,dessert meloen,meloen,meloen meloen...soms eens een rijstpap of een caketje.positief is wel dat er met verse producten word gewerkt zelfgemaakte frietjes waren best te smaken al je ze dadelijk na bakken kon eten. Keukenpersoneel zeer vriendelijk,barman mag best eens een cursus klantvriendelijkheid volgen.polen waren alom vertegenwoordigd.wel leuk is een taxibusje naar molivos als je wenst door manager himself.hij bracht ons zelf medicatie mee bij de apotheker die we nodig hadden. Van een all-in concept is er echter geen sprake: drank alleen lauwe frisdrank door ijsblokjes gekoeld,wijn(wel lekker),water,uzo,bepaalde koffie.coctails en andere te betalen(5€).alsook minibar op kamer te betalen.1 ijsbolletje per persoon per dag.andere ijs te betalen.buiten niks te zien,geen avondwandeling op promenade of dergelijke. Natuur is er mooi maar dor je moet je uitzicht van de zee hebben. Enige animatie, ja hoor als Belg hebben we leuke Hollanders ontmoet en zijn er vriendschappen ontstaan en aan diegene dat het hun herinneren er zijn nieuwe smartphone ringtones gemaakt met BLUB BLUB BLUB.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.