Appartement Arion

8.5Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Op vakantie geweest naar Arion?

8.5Fantastisch

• 8.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Arion

• 9zaliadal02-08-2013

Landelijke genieten

Heerlijke tijd gehad in Huize Arion. Groot balkon terras zowel voor als achter. Mooi landelijke gelegen kleinschalige accommodatie met vriendelijke eigenaresse Erini, die de tuin dagelijks komt verzorgen en alles goed schoonhoudt. Prachtige omgeving met mooie omringende tuin waarin veel vijgenbomen. Met de auto ben je zo in t gezellige plaatsje Petra waar je aan het strand heerlijk kunt eten en ook het havenplaatsje Molivos ligt vlakbij.

Gereisd met partner in september 2011

• 9maaike22-08-2011

Heerlijk plekje

Wij vonden dit een heerlijk appartement. De vorige schrijver vond de kudde schapen hinderlijk die uren voorbijtrok. Wij hebben alleen overdag de schapen gezien (waren in 5 minuten voorbij). En waar hoor je die gezellige belletjes nog. Honden hoor je overal,vooral in Eftalou. De inrichting is sober, maar je hebt wel een balkon voor, zijkant en achter. Wij betaalden voor de scooter 7,50 per dag en tuften naar allerlei strandjes. Vonden Anoxos Beach het mooist, gratis strandbed en parasol als je een drankje nuttigde. Eigenaresse Irini is een schat!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Frank24-07-2011

Prachtig maar ligging moet je van houden

Er zijn 2 blokken van 2 appartementen dus totaal maar 4. Geen last van elkaar. Het ligt wek vrij ver van het dorp en van het strand. Een auto of scooter (wij betaalden 10 euro per dag) is eigenlijk onmisbaar. Het ligt langs een weg die erg rustig is. En verder geen drukke geluiden. Alleen nachts werden we vaak wakker van de kraaiende haan van de buren, elke nacht een kudde schapen die uren voorbij trok met allemaal een belletje om en honden die niet ophouden met blaffen tegen elkaar. Natuurlijke geluiden natuurlijk. En omdat wij alle deuren en ramen snachts open hielden hadden we er meer last van natuurlijk. De appartementen zijn werkelijk van alle gemakken voorzien en 3 keer per week alles weer schoon. Het is niet super sfeervol ingericht maar vooral functioneel. Mloyvos heeft een lang smal kiezelstrand, niet echt geweldig. Wel savonds zeer sfeervol winkeltjes en veel prachtige restaurants. Petra heeft een heerlijk strand.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Anneke21-07-2010

Fantastische ligging en super appartement!!

Huize Arion ligt 1,5 km van prachtig dorp Molyvos. Lopend ongeveer 20 min. Voor griekse begrippen een luxe 2 onder-1-kap huisje, van alle gemakken voorzien. Zelfs een was/vaatwasmachine. Eigenaresse Irini is een ontzettend aardige vrouw, die de boel goed schoon houdt. We hebben hier 3 fijne weken gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement Arion info