Hotel Aphrodite

7.8Goed

Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 526p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Aan zee
  • Sauna

89 reviews over Hotel Aphrodite

• 2019
    9Degryse. Fabienne29-06-2019

Zeer tevreden voor herhaling vatbaar

Ligt aan het strand en lekker ontbijt en 4x busje naar molivos, het eten kan wel beter niet echt verfijnd maar de service is heel goed en vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2019

• 8biencop01-06-2019

Kleinschalig hotel 3,5*.

"- Hotel & Kamers Het hotel (+/-50 kamers) is vlak aan zee gelegen en omgeven door prachtige natuur. Er is een mooi zwembad met voldoende ligzetels. Aan zee kan je gratis zonnebaden. Vanaf het restaurant zie je prachtige zonsondergangen. Er is geen animatie. De bar/lounge is dagelijks open. Merkwaardig is wel dat je naar de receptie moet om een drankje te bestellen. Dit gezien er geen barman achter de toog staat! De juniorsuites zijn ruim, eenvoudig en worden elke dag gepoetst. Ook dagelijks nieuwe (bad)handdoeken. TV: je kan BVN ontvangen. WIFI op de kamer is zwak en valt regelmatig uit (zie "Tips"). De airco werkt voortreffelijk. - Eten Het ontbijt kun je buiten nemen, naast de bar/lounge. Het aanbod is ruim, voldoende en lekker. Vanaf de middag kan je eten en drinken in het restaurant aan het zwembad. Het eten is lekker, maar weinig verfijnd. De prijzen vallen mee; bv. souvlaki met sla, tomaat en frites kost 8

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Han07-05-2019

Niet 4 sterren waardig

Het hotel is geen 4 sterren waardig. Hoge prijs voor 1 alcoholvrij bier 10 euro (is niet inclusief) Kamer wordt niet elke dag gedaan. Klein flesje shampoo, body lotion en douche gel is voor een hele week!! Kleine badkamer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Monique14-11-2018

Adembenemend

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Johanna Boer12-10-2018

Heerlijk

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9J.Groot25-09-2018

Goed hotel, slechte service touroperator

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij neckermann

• 9Jeannette18-09-2018

Ga zeker een keer terug.

Fijn hotel, vriendelijk personeel en schone kamers. Lekker relaxen bij het zwembad (zout water) met comfortabele ligbedden en palmbomen/parasols voor de schaduw. Het strand bestaat uit keien dus waterschoenen zijn aan te raden. Prima ontbijt en lekkere koffie. De taveerne bij het water is zeker een plek om te lunchen en te dineren en van de zonsondergang te genieten. Wifi is overal goed. De shuttlebus van het hotel dat je 4x per dag naar Molyvos brengt is een uitstekende service. Dit hotel is zeker een aanrader voor de vakantieganger die rust zoekt.

Alleen gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9Hans en Erna22-08-2017

Meer wil je niet op vakantie

Alles op 1 plek, dat is voor ons de reden om hier telkenmale heen te gaan. Goed ontbijten op het terras, trapje af naar het zwembad, trapje af en je bent bij de taverne voor een ijsje, drankje of lekker Grieks eten en weer paar treden af en je bent bij de zee. Het eiland Lesbos is in het voorjaar mooi groen, veel bloemen. In de zomer is dat door het warme droge weer minder fleurig. Het is goed te bereizen, zijn veel mooie plekken om te bezoeken. Denk aan het Versteende Woud, slechts op 2 plekken in de wereld te zien. De bevolking van het dorp Molyvos is zeer vriendelijk. Eten kun je eigenlijk overal goed.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Mulder01-06-2017

Super hotel, zeer gastvrij en heerlijk eten

Buiten het feit dat dit hotel er super bij ligt en in 2016 gerenoveerd is, heb je wel scooter of auto nodig voor je boodschapjes. Deze eigenaren verdienen veel meer gasten!! Niets te merken van de ellende voor hen in 2015; alleen maar zeer positief ingesteld. Absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Imke31-05-2017

Gastvrij

Het hotel was erg aangenaam, de kamers basic, maar ruim. Vooral het zwembad en de taverne aan zee waren prachtig. Daarnaast wil ik graag de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaars benoemen. Helaas was ik namelijk een paar dagen goed ziek tijdens mijn verblijf, maar ik mocht rekenen op een ontzettend goede service.

Zakelijk gereisd in mei 2017

Hotel Aphrodite info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Grieks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages