Géén boekingskosten

GriekenlandLesbosEftalou/Molyvos

8.1FantastischScore uit 86 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

89 Reviews over Aphrodite

• 9Degryse. Fabienne29-06-2019

Zeer tevreden voor herhaling vatbaar

Ligt aan het strand en lekker ontbijt en 4x busje naar molivos, het eten kan wel beter niet echt verfijnd maar de service is heel goed en vriendelijk

• 8biencop01-06-2019

Kleinschalig hotel 3,5*.

"- Hotel & Kamers Het hotel (+/-50 kamers) is vlak aan zee gelegen en omgeven door prachtige natuur. Er is een mooi zwembad met voldoende ligzetels. Aan zee kan je gratis zonnebaden. Vanaf het restaurant zie je prachtige zonsondergangen. Er is geen animatie. De bar/lounge is dagelijks open. Merkwaardig is wel dat je naar de receptie moet om een drankje te bestellen. Dit gezien er geen barman achter de toog staat! De juniorsuites zijn ruim, eenvoudig en worden elke dag gepoetst. Ook dagelijks nieuwe (bad)handdoeken. TV: je kan BVN ontvangen. WIFI op de kamer is zwak en valt regelmatig uit (zie "Tips"). De airco werkt voortreffelijk. - Eten Het ontbijt kun je buiten nemen, naast de bar/lounge. Het aanbod is ruim, voldoende en lekker. Vanaf de middag kan je eten en drinken in het restaurant aan het zwembad. Het eten is lekker, maar weinig verfijnd. De prijzen vallen mee; bv. souvlaki met sla, tomaat en frites kost 8

• 5Han07-05-2019

Niet 4 sterren waardig

Het hotel is geen 4 sterren waardig. Hoge prijs voor 1 alcoholvrij bier 10 euro (is niet inclusief) Kamer wordt niet elke dag gedaan. Klein flesje shampoo, body lotion en douche gel is voor een hele week!! Kleine badkamer

• 10Monique14-11-2018

Adembenemend

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

• 8Johanna Boer12-10-2018

Heerlijk

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

• 9J.Groot25-09-2018

Goed hotel, slechte service touroperator

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

• 9Jeannette18-09-2018

Ga zeker een keer terug.

Fijn hotel, vriendelijk personeel en schone kamers. Lekker relaxen bij het zwembad (zout water) met comfortabele ligbedden en palmbomen/parasols voor de schaduw. Het strand bestaat uit keien dus waterschoenen zijn aan te raden. Prima ontbijt en lekkere koffie. De taveerne bij het water is zeker een plek om te lunchen en te dineren en van de zonsondergang te genieten. Wifi is overal goed. De shuttlebus van het hotel dat je 4x per dag naar Molyvos brengt is een uitstekende service. Dit hotel is zeker een aanrader voor de vakantieganger die rust zoekt.

• 9Hans en Erna22-08-2017

Meer wil je niet op vakantie

Alles op 1 plek, dat is voor ons de reden om hier telkenmale heen te gaan. Goed ontbijten op het terras, trapje af naar het zwembad, trapje af en je bent bij de taverne voor een ijsje, drankje of lekker Grieks eten en weer paar treden af en je bent bij de zee. Het eiland Lesbos is in het voorjaar mooi groen, veel bloemen. In de zomer is dat door het warme droge weer minder fleurig. Het is goed te bereizen, zijn veel mooie plekken om te bezoeken. Denk aan het Versteende Woud, slechts op 2 plekken in de wereld te zien. De bevolking van het dorp Molyvos is zeer vriendelijk. Eten kun je eigenlijk overal goed.

• 9Mulder01-06-2017

Super hotel, zeer gastvrij en heerlijk eten

Buiten het feit dat dit hotel er super bij ligt en in 2016 gerenoveerd is, heb je wel scooter of auto nodig voor je boodschapjes. Deze eigenaren verdienen veel meer gasten!! Niets te merken van de ellende voor hen in 2015; alleen maar zeer positief ingesteld. Absolute aanrader!!!

• 8Imke31-05-2017

Gastvrij

Het hotel was erg aangenaam, de kamers basic, maar ruim. Vooral het zwembad en de taverne aan zee waren prachtig. Daarnaast wil ik graag de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaars benoemen. Helaas was ik namelijk een paar dagen goed ziek tijdens mijn verblijf, maar ik mocht rekenen op een ontzettend goede service.

Hotel Aphrodite info

• VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)