Hotel Aphrodite

81 reviews over Hotel Aphrodite in het Nederlands

Adembenemend

Monique,
14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Heerlijk

Johanna Boer,
12-10-2018

Het is een heerlijk rustig hotel op een mooie lokatie

Goed hotel, slechte service touroperator

J.Groot,
25-9-2018

Fantastisch hotel. Alleen touroperator liet ons in de steek en dat zijn we niet van jullie gewend. Nooit een hostess gezien en we vragen ons nog steeds af waar we onze ophaaltijd kunnen vinden. Staat wel heel mooi in de map vermeld dat we het daarin kunnen en op het bord. Geen bord gezien, en in de map staat alleen maar info over het eiland.

Tjingo

Ga zeker een keer terug.

Jeannette,
18-9-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel en schone kamers.

Lekker relaxen bij het zwembad (zout water) met comfortabele ligbedden en palmbomen/parasols voor de schaduw. Het strand bestaat uit keien dus waterschoenen zijn aan te raden. Prima ontbijt en lekkere koffie.

De taveerne bij het water is zeker een plek om te lunchen en te dineren en van de zonsondergang te genieten. Wifi is overal goed. De shuttlebus van het hotel dat je 4x per dag naar Molyvos brengt is een uitstekende service.

Dit hotel is zeker een aanrader voor de vakantieganger die rust zoekt.

Meer wil je niet op vakantie

Hans en Erna,
22-8-2017

Alles op 1 plek, dat is voor ons de reden om hier telkenmale heen te gaan. Goed ontbijten op het terras, trapje af naar het zwembad, trapje af en je bent bij de taverne voor een ijsje, drankje of lekker Grieks eten en weer paar treden af en je bent bij de zee.

Het eiland Lesbos is in het voorjaar mooi groen, veel bloemen. In de zomer is dat door het warme droge weer minder fleurig. Het is goed te bereizen, zijn veel mooie plekken om te bezoeken. Denk aan het Versteende Woud, slechts op 2 plekken in de wereld te zien. De bevolking van het dorp Molyvos is zeer vriendelijk. Eten kun je eigenlijk overal goed.

Buiten het feit dat dit hotel er super bij ligt en in 2016 gerenoveerd is, heb je wel scooter of auto nodig voor je boodschapjes.

Deze eigenaren verdienen veel meer gasten!! Niets te merken van de ellende voor hen in 2015; alleen maar zeer positief ingesteld.

Absolute aanrader!!!

Gastvrij

Imke,
31-5-2017

Het hotel was erg aangenaam, de kamers basic, maar ruim. Vooral het zwembad en de taverne aan zee waren prachtig. Daarnaast wil ik graag de gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaars benoemen. Helaas was ik namelijk een paar dagen goed ziek tijdens mijn verblijf, maar ik mocht rekenen op een ontzettend goede service.

Geweldig

JacobV,
16-5-2017

Rustig gelegen familiehotel, enthousiast personeel. Goed ontbijt en de mogelijkheid om te lunchen of dineren in de bijbehorende taverne aan het strand.

Fantastisch gastvrij personeel

Fam Nederland
1-9-2016

Een en al lof voor het personeel.

Half pension geboekt bij het Akti hotel. We mochten bij Aprhodite 's avonds eten. We voelden ons welkom en vaak kwam er iemand even een praatje maken, we mochten het strand en de lounge ook gebruiken en voelden ons hier thuis.

Jammer dat het vluchtelingenprobleem dit jaar voor zo'n grote onderbezetting van het hotel zorgde.

Fantastisch!

Jasper en Monique
10-8-2016

Alles onder 1 dak, hotel, zwembad, taverne en strand. Kano's zijn kosteloos te gebruiken om de mooie rotsachtige kust te bewonderen.

Het is zo'n 30 minuten lopen naar het zeer gezellige Molyvos, de berg over via een 'geitenpaadje' langs t kasteel of via de normale weg. Een scooter, quad of auto is inderdaad aan te raden. Niet alleen om sneller in t centrum te zijn maar ook omdat Lesbos groot is en er veel te zien is! Het hotel is familiebezit, dit maakt t erg gemoedelijk en je wordt, als je ervoor open staat, graag opgenomen in hun gezellige manier van leven.Absoluut geen 'last' gehad van eventuele vluchtelingen perikelen. Het is door de negatieve belichting door de media dan ook erg te merken dat er veel minder toeristen zijn dan normaal.Wij hadden gekozen voor halfpension, dit is ons inziens niet aan te raden omdat de kosten via 'a la carte' bestellen stukken goedkoper uitvallen dan de meerprijs van het halfpension.

Molyvos is met z'n vele kleine straatjes op de berg, vol met winkeltjes en praatgrage ondernemers, erg gezellig. Je kan hier gemakkelijk uren vertoeven! Ook de haven, hoofdstraat en strandtenten zijn erg leuk beneden in het centrum!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.