Appartement Antigoni

7.2GoedScore uit 17 reviews
  • 6.1Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Antigoni

• 6Wil Molenaar03-04-2016

Het verblijf was matig, informatie klopt niet.

Prachtige tuin, fijn zwembad, aardige mensen, mooie omgeving. Een heerlijke taverna, die gelukkig wel dichtbij was. De informatie die vermeld was bij het appartement klopte totaal niet. Dichtstbijzijnde strand was ongeschikt, lag vol met "rommel". We moesten naar Eftalou-stad of een ander plaats. De afstand naar Eftalou supermarket, was min.1,5 km of meer. We liepen wel een half uur naar de rand van Eftalou. De afstand naar de bushalte was slechts 50 meter, maar er reed helemaal geen bus in de periode dat wij geboekt hadden. Kluisje was een flop, bestond eigenlijk niet. Rustige omgeving klopte ook niet helemaal, want de eerste avond werd er al veel gezongen en muziek gemaakt in het restaurant tot in de late uurtjes. Geluid klinkt daar erg ver. Tweekamer-appartement bestond helaas uit twee ruimtes die in elkaar overliepen dmv een boog, kon dus niet afgesloten worden. Mijn vriendin moest op een uitklapbare stoel slapen, dat was haar bed in die "aparte" ruimte. Na twee nachten doodmoe door de slechte kwaliteit ervan. De andere bedden waren prima, maar we wilden juist niet in een ruimte. Over al deze punten gereclameerd bij onze reisorganisatie zonder resultaat, want wij betaalden wel voor een tweekamerappartement. Voordeel was dat er twee badkamers waren, maar de ventilatie en het doortrekken van de w.c. wat nogal gehorig.

• 10Marius15-11-2015

Even iets recht zetten over negatieve reactie

Zeer verbazend dat men een negatieve ervaring neerzet, bij beide accommodaties. Volgens mij kun je maar op 1 plek tegelijk zijn en is het vanaf Antigoni 10 sec lopen, door het hek heen, naar het zwembad van Orfeas. Deze accommodaties horen namelijk bij dezelfde eigenaar (het zwembad was overigens perfect, voldoet aan alle eisen). Wij waren er rond diezelfde tijd en we hebben gezien dat er vernielingen aan de studio’s en huurauto’s zijn aangebracht…Vanzelfsprekend dat de eigenaar daar niet blij mee is, en dat dat gezegd mag worden!! Wij, daarentegen hebben een heerlijke vakantie gehad, genoten van de rust bij Orfeas, het uitzicht op zee en de gastvriendelijkheid van de eigenaar Hondros.

• 7Henk20-10-2015

Prima appartement op mooie rustige locatie,

We hebben er een prima vakantie gehad. Studio was klein maar schoon en voor Griekse begrippen voldoende.Je kan er geen maaltijden bereiden want er is maar een pit. Maar er is een prima eetgelegenheid bij de buurman die een prima gastheer is. We hadden daar half pension met prima maaltijden, in de twee weken niet een keer hetzelfde gekregen, Alleen de afstand naar Molyvos was geen 800 meter maar eerder 1,5 km ook geen minimarkt op 300 meter zoals aangeven was in de beschrijving, dus een auto of scooter huren is een must

• 1l. dungen25-09-2015

vreselijk!

dit appartementen complex laat nogal te wensen over. alles is of kapot of onvolledig. maar goed de prijs is er dan ook naar. maar de onbeschoftheid van de eigenaar is te erg voor woorden! het volkomen negeren van de gasten, het neersmijten van het eten en de drankjes en in niet mis te verstane woorden duidelijk maken dat de gasten eigenlijk beter gewoon weg kunnen gaan. ik begrijp dat het moeilijk is met de vluchtelingen en de crisis maar om je eigen gasten grof te behandelen en duidelijk maken dat heel europa behalve griekenland de schuld heeft inclusief de gasten en dat ook heel duidelijk te horen kregen, dan snap je het gastheerschap niet echt.. ook werd er geroepen dat de appartementen leeg stonden en die vieze honden van gasten de vakantie gecanceld hadden. nooit meer naar antogini raad t ook iedereen af, er zijn betere locaties!

• 8Mirande23-09-2015

Onvergetelijk

Mijn vriend en ik verbleven 2 weken in Antigoni. We hebben genoten van de gastvrijheid en de onaflaatbare vriendelijkheid van Lefteris en Leonidas! Antigoni ligt prachtig landelijk en wij hebben direct een scooter gehuurd,maar heerlijk om na de reuring rust te vinden daar. Appartement eenvoudig ingericht, niet heel ruim, wel schoon. Ontbijt eenvoudig en voedend en elke keer weer met grootst mogelijke vriendelijkheid geserveerd! Twee avonden een BBQ meegemaakt, voortreffelijk verzorgd door Lefteris en Leonidas en erg gezellig met gemengd publiek(Denen,Hollanders en aantal Griekse kennissen van Antigoni) Wij gaan volgend jaar graag weer!

• 9Roger23-08-2015

Prima!

Geweldig verblijf. Supervriendelijke en hardwerkende eigenaar Lefteris en zijn even zo vriendelijk personeel verdienen een dikke pluim. Badkamer inderdaad nogal klein en kan enkele kleine aanpassingen gebruiken. "No big deal!" Keukentje spartaans uitgerust maar door ons niet gebruikt. Op vakantie in Griekenland eten wij buitenshuis. De tavernes zijn nog steeds zeer betaalbaar; zeker als je de hoge prijzen voor levensmiddelen in de kleine mini-markets mee in acht neemt. Ik was getuige van de kritiek van andere gasten. Het waren juist de duidelijke tegenargumenten van lefteris die werden weggewimpeld en niet andersom. Prima bestemming (Molivos zelf en ook appartement Orfeas/Antigoni) voor mensen op zoek naar het échte Griekenland!

• 2Noor21-08-2015

Nooit meer

• Personeel was onvriendelijk, wanneer je een klacht had was het je eigen schuld.
    • De kamer was klein, wanneer je wilde douchen moest half tegen de kraan aan staan, wanneer je de douchekoppen anders wilden zetten viel deze eraf. De bedden zijn keihard en eenpersoons. Een knus avondje met je partner zit er dus niet in.
    • De ligging zelf is mooi, maar hier kan je niet van genieten vanuit je appartement. Ook is het minimaal een half uur lopen naar het dichtstbijzijnde supermarktje. Je kunt de bus pakken naar Petra,een mooi dorpje met een heerlijk strand, deze gaat helaas maar een keer per 1,5 uur.

Al met al is het eiland geweldig, maar zit je bij antigoni aan het verkeerde adres. Een aanrader is iets zoeken in het stadje Petra, waar iedereen vriendelijk is.

• 3Peter11-08-2015

Erg slecht geregeld!

Het zwembad is prima en wordt goed schoon gehouden. Tevens zijn er genoeg bedjes (al is wel de helft stuk). Het (grill)restaurant heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. De kamers zijn ronduit verschrikkelijk. Incompleet servies, bedden waar je spontaan rugpijn van krijgt en een keukentje waar je met geen mogelijkheid een lekker maal kan maken. Verder heb je een balkon waar je net niet op kan zitten (gewoon te klein), het badkamertje is smerig en veel te klein, als je doucht wordt alles nat (inclusief toiletpapier..), handdoeken worden twee keer per week vervangen en de schoonmaakster die wel vaak langskomt doet half werk. Het ergste is de eigenaar zelf. Wij hebben meerdere keren geklaagd over van alles (rat op de eerste verdieping, schoonmaak, niet genoeg borden, incompleet bestek, geen wijnglazen) en hij ontkent alles of zegt heel simpel dat het onze eigen fout is. Strand op 300 m afstand Kan je niet liggen!! Supermarkt is half uur lopen!!!

• 10Gabriëlla05-08-2015

Super!

Knus complex. Eten en zwemmen doe je bij het aangrenzende Orfeas. Zwembad is schoon, eten is lekker en heel betaalbaar. Goede wijn en een goede gastheer.

• 8Loes04-08-2015

fijne vakantie

Appartementencomplex Antigoni bij Molyvos op Lesbos is ons goed bevallen. De kamers waren eenvoudig en niet zo groot, maar normaal gesproken slaap je er alleen maar. Wat ons wel tegenviel was de afstand tot het stadje. Tot het 1e restaurantje 25 min. lopen over deels steile weg en tot aan de haven ruim een half uur. De eigenaar Lefteris is erg vriendelijk en doet alle moeite om het zijn gasten naar de zin te maken. We hebben in het restaurantje op het park een paar keer gegeten en dat was smakelijk. Erg prettig om na de wandeling terug een lekkere duik in het zwembad te kunnen nemen. Antigoni is in een mooie, landelijke omgeving gelegen. Molyvos en Pètra zijn leuke stadjes om te bezoeken

Appartement Antigoni info

Facilities