Appartement Anatolia Houses

• 7.5Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Anatolia Houses

• 9Jaco04-03-2016

Heerlijk verblijf op gastvrij eiland!

Wij waren hier voor 10 dagen met touroperator en hebben echt genoten van het huis, het zwembad en natuurlijk het prachtige eiland Lesbos met alle stranden, leuke dorpjes en heerlijk weer. Het huis is eenvoudig, maar smaakvol en compleet ingericht, uit eten kun je óf op loopafstand in één van de hotels, of op vijf minuten rijden in het dorp. Het zwembad is volop gebruikt door onze dochters (5&7) en in en om het huis is alle ruimte. Bedden zijn heerlijk en de airco is geen overbodige luxe! Het is lastig de (verder aardige) eigenaar te bereiken, wat niet zo fijn was bij aankomst omdat ons niet de ingebruikname tijd was gemeld. Gelukkig ving de lokale reisagent dit fantastisch op. Ook is de beloofde wifi alleen beschikbaar op het terras en afkomstig van het nabijgelegen hotel, dit schijnt gebruikelijk te zijn. Wachtwoord is aeolis2012 Ik zou iedereen die een rustige tijd wil doorbrengen op Lesbos deze huizen aanraden: compleet ingericht, eigen zwembad, goed afgelegen, maar prima bereikbaar met de inbegrepen huurauto, genoeg voorzieningen op loopafstand (bar/restaurants bij hotels) of op vijf minuten rijden (winkels, stranden, dorpjes) en dat alles voor een zeer vriendelijke prijs!

• 5anoniem10-01-2016

nooit meer, teleurstellend

helaas viel de vakantie erg tegen, bij aankomst waren wij erg uitgeput van de reis, omdat wij een auto hadden gekregen waarvan de airco kapot was.... De huisjes zijn mooi ingericht, maar de spullen die aanwezig waren, waren minimaal, of ze waren kapot, of het werkte niet, erg jammer! Er waren maar weinig drinkglaasjes, het bad werkte niet, de airco was kapot, en zo waren er nog een paar dingen die niet werkte. Bij aankomst was er ook niemand aanwezig? Ook leek het wel of het eerste huisje bewoond werd? Het zwembad was vies, er kwamen wel regelmatig mensen om het zwembad bij te vullen. Maar wij hebben het zwembad zelf schoongemaakt. Het uitzicht was verder wel mooi, en her waren heerlijke ligbedjes rond het zwembad. Van het strandje in de buurt moet je niet te veel verwachten, dat was erg vervuild , maar hier konden de mensen niks aan doen. Erg jammer, ondanks de tegenslagen hebben we er iets van gemaakt. We zijn gewoon weggegaan met een (andere) auto.

• 0Monique16-07-2011

Heerlijke plek!!

Een mooie afgelegen plek met fantastisch uitzicht!! Leefruimte binnen was ivm het mooie weer buiten prima. Groot balkon en mooi zwembad. Wij waren hier twee weken met twee kleintjes (1,5 en 4 jaar) Het leek alleen of men hier niet echt op berekend was; kwaliteit kinderbedje(s) onvoldoende en de 'open' stenen trap in de woonkamer (en van het balkon) vraagt bij kleintjes om oplettendheid, vooral omdat deze eerste niet veilig af te sluiten is. Advies: bij het bezoeken van deze accommodatie met kleine kinderen neem een eigen reismatras mee.

• 9Karin & Toine24-09-2010

prachtige luxe villa

Helemaal perfect, je moet wel het meeste met de auto doen, want op loopafstand is niet zoveel. Of je in de zon of schaduw wilt zitten, maakt niet uit je hebt zoveel balkons en ook nog het zwembad met ligbedden, altijd het leukste plekje met het mooiste uitzicht is voor handen. Internet is er inderdaad niet, maaruh... je kan gratis meeliften op het hotel ernaast, de code is niet zo moeilijk te raden....wordt ook heel veel gebruikt in Griekenland.

• 8pieter rijnbeek12-09-2010

Prima plekje voor rustzoekers

De drie vrijstaande appartementen hebben een mooi uitzicht op de zee, het zwembad en de heuvelachtige omgeving. Geschikt voor maximaal 3 volwassenen, gezien de geringe kast- en bergruimte en keukengerei. Wel uigebreide apparatuur; tv, dvspeler, grote koelkast, vaatwasser, wasmachine, haardroger, stofzuiger, strijkplank en - ijzer en zelfs een weegschaal. Twee slaapkamers (1 twin en 1 double), kleine woonruimte, keuken en zeer groot balkon. Badkamer met bad/douche, wastafel en toilet op de benedenverdieping. Slaapkamers op de bovenverdieping met extra balkon. Bij aankomst geen ontvangst of informatiemap. Zelf kijken welk appartement er open is en je daar installeren. Eigenaars waren niet telefonische bereikbaar. We kregen de indruk dat de inventaris (ontbrekend keukenspul) en de lampen (meerdere kapot) aan het begin en het eind van het seizoen worden gecontroleerd en aangevuld of vervangen. Ondanks een onbevredigende start, toch een uitstekende vakantie gehad.

• 9Birgit31-08-2010

Erg mooi. Aanrader!

Wij zaten in augustus 11 dgn in Anatolia Houses. Bij aankomst was de eigenaresse niet aanwezig. De sleutel stak in de deur, m.a.w. ga je gang maar. We hebben haar zelfs de gehele periode niet gezien. De eerste 2 dagen hadden we geen warm water en de telefoon werd niet beantwoord (zelfs het noodnummer niet!). Daarna heeft de vader van de eigenaresse, die daar de tuin en het zwembad onderhoudt, het warm waterprobleem opgelost. Er is geen internet. Dit in tegenstelling tot wat er op de site van touroperator zelf vermeld wordt. De schoonmaak is zeer matig. Maar dit zijn maar kleine dingen. We hebben verder een heerlijke vakantie gehad. De ligging is prachtig en de huisjes zijn luxe ingericht. Ze zijn van alle gemakken voorzien, mooie keuken, badkamer met ligbad, wasmachine, airco, echt verder niets dan lof. En een heerlijk zwembad voor de deur. Absoluut voor herhaling vatbaar!

• 9Hendrina07-05-2010

Prachtig! Zeker een aanrader

Het eiland Lesbos op zich is zeker al een aanrader. Het eiland moet het wel hebben van de toeristen, maar is absoluut niet toeristisch en massaal bezocht, maar heerlijk rustig. Wat ook erg opviel was de vriendelijkheid van de bevolking. Geen opdringerigheid maar vriendelijke en behulpzame mensen. Wij zijn in de meivakantie geweest. Het 'seizoen' begint dan net. Het weer was geweldig, rond de 25 graden, zodat je lekker van zee/zwembad kunt genieten maar ook mooie dingen kunt bezoeken. Molyvos is ook een gezellig stadje. Anatolia Houses is prachtig gelegen met mooi uitzicht net buiten Molyvos. Bij de 3 huisjes ligt een mooi groot zwembad en een mooie tuin, wat elke dag goed wordt onderhouden. De huisjes zijn erg luxe; bubbelbad, wasmachine, vaatwasser etc.

Appartement Anatolia Houses info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij