Villa Anasa

8.8Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Eftalou/Molyvos

Op vakantie geweest naar Anasa?

8.8Fantastisch

• 8.8Inrichting

Villa info

Meer villa info

4 reviews over Villa Anasa

• 8jogonat24-07-2011

mooie villa op een prachtig eiland

Wij zijn net terug van 3 weken villa Anasa en hebben genoten van ons verblijf. Het is een mooie villa met een groot zwembad, met een schitterend uitzicht op de kastro en de zee. Bij aankomst is er niemand aanwezig, je kiest gewoon de villa met de sleutels in de deur. De villa heeft 2 grote slaapkamers met airco met elk een eigen badkamer. In de keuken een mini vaatwasser, koelkast met klein vriesvak. Verder een tosti-ijzer,een oven en een koffiezetapparaat. Alle ramen hebben horren en luiken. De wasmachine stond in de kelder, er is daar geen stroom maar gelukkig is er een verlengsnoer. Handdoeken en lakens worden 1x per week gewisseld en tijdens ons verblijf is er niet schoongemaakt. Het zwembad wordt wel regelmatig schoongemaakt. Er is wifi maar dit werkt alleen als je buiten op de trap zit, maar met mooi weer is dit geen probleem. Voor je boodschappen moet je naar Molivos, daar zitten een aantal supermarktjes en 2 bakkertjes. Wil je naar een grotere supermarkt dan moet je naar K

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8niewold13-07-2011

Rust en Ruimte

Bij aankomst niemand aanwezig, sleutel in de deur.Mooie villa met twee frisse slaapkamers met airco en elk een balkon.geen airco in woonkamer.Twee moderne badkamers met ligbad(bubbels) maar gelijktijdig warm badderen wil niet echt lukken warm water op na 22.00 uur.Keuken met kleine afwasmachine en oven maar inventaris is zeer karig Prachtig groot zwembad in de grote tuin maar wel weinig privacy(voorals het hele gezin in de avond het gras komt maaien en sproeien).Zwembad onderhoud is goed, het wisselen van handdoeken en bedlinnen mag wel vaker.Mooi uitzicht vanaf elk balkon ook op de burcht van molyvos die in de avond verlicht is. naar molyvos is denk ik zeker 40 minutenlopen (veel te warm).even voorbij de kassen zit een hele lieve hond (sproenk) aan een veel te kort touw, met alleen oude hompen brood, geef hem eens wat water,eten en een knuffel dan is hij weer even blij. Al met al een hele fijne vakantie gehad in een heerlijke villa.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 9Ine20-09-2009

Prachtig appartement

Nog nooit zo'n mooi appartement gehad in Griekenland. 2 slaapkamers met elk een eigen badkamer en eigen balkon, ook de woonkamer heeft een groot terras, alle met tuinmeubilair. eigen zwembad met kinderbadje en ook daar tuinset en ligstoelen. grote woonruimte met dvd speler, satelliet tv, 3 zitsbank, 2 zitsbank en feauteuil, woonkeuken met eethoek,kleine afwasmachine, grote koelkast, expressomachine. in de garage een wasmachine. Voor het zeezicht moet je over een kas heenkijken, maar ook mooi bergzicht. het is wel 15-20 minuten lopen naar de rand van het stadje dus auto noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2009

Villa Anasa info