Hotel Amfitriti

8 reviews over Hotel Amfitriti in het Nederlands

Zeer aangenaam verblijf

suzanne
3-8-2015

Leuk en mooi hotel op een fantastische plek. Zeer dicht bij het strand en winkels. Rustig gelegen met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. 1 familie. Zwembad erbij is super en fijn. Ontbijt is goed, maar geen variatie. Wel handig dat je dit krijgt.

Heerlijk hotel met fantastische service

Martijn Gijsbertsen
9-7-2015

Een prachtig hotel gelegen aan een rustige weg tussen het stadje Molyvos en het strand. Het strand is dus om de hoek en alle restaurants en het haventje van Molyvos zijn op loop afstand. De mooie tuin met ruime zwembad is perfect om heerlijk te lezen, zonnen en te zwemmen. De mensen die hier werken zijn bijzonder aardig en servicegericht. Zij boden ons bijvoorbeeld een late checkout aan toen ze hoorden dat wij pas om 19.00 terugvliegen. Kortom, een absolute aanrader voor zowel stellen als families!

gewoon goed

Hennie van der Meij
10-6-2015

een fijn hotel en zeer vriendelijk personeel, was alleen en kreeg een 2 persoonskamer. Behulpzaam toen bleek dat touroperator de vertrektijden niet had vermeld.

Ontzettend leuk hotel

Sunny
13-6-2014

Prima schoon, behulpzaam personeel, prima prijs/kwaliteit-verhouding! Kamers groot genoeg om vakantie door te komen (je zit toch vooral buiten). Grote koelkast, zelf waterkoker meenemen voor thee/koffie (of aan de bar halen). Groot zwembad, voldoende ligbedden.

Dit is Griekenland

Kathy
15-8-2012

Hotel Amtitriti & villa Thelpi zijn naast elkaar gelegen met gemeenschappelijk zwembad. Gezien de kleinschaligheid is het hier heerlijk rustig. Onze kamer in hotel Amfitriti was OK: dagelijks schoongemaakt & ijskast aanwezig. Badkamer was een stap terug in de tijd, maar al het noodzakelijke is er. Ontbijten is heerlijk onder de olijfbomen. Ontvangst is persoonlijk & bediening is vriendelijk. Watersporten kan aan het strand bij Hotel Olive Press. Er zijn veel goede restaurantjes in Molyvos. Wij hadden hier een heel leuke vakantie.

zeergoede kamers

jannie
4-10-2008

aardige familie

ontbijt karig

schone badhandoeken en lakens 3keer per week

goede ligging

Nogal klassiek kleinschalig (=pluspunt!)hotel maar heel goede en vriendelijke (familiale) ontvangst en service. Vooral de ligging is prachtig: dicht bij het (keien)strand en de "historische" kern van Molivos en toch nog vrij rustig (in tegenstelling met Olive Press dat te lijden heeft onder nachtlawaai van naburige dancings/nachtclubs). Ontbijt wordt na 7 dagen misschien wat ééntonig... maar is eigenlijk een detail tegenover de voordelen. Een aanrader.

Olive press was overboekt en dus zijn we hier terecht gekomen, ligt naast olive press. ontbijt erg summier en helaas geen balkon. Wel een erg aardige familie. De ligging is geweldig en het uitzicht op Molyvos super!

We hebben een aantal aanbieders voor Amfitriti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amfitriti in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amfitriti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amfitriti scoort een 8.16 uit 10 op basis van 8 reviews.