Aparthotel Alkeos

10 reviews over Aparthotel Alkeos in het Nederlands

In één woord: Geweldig!

Kim en Johan
7-7-2013

Dit hotel is echt een aanrader voor jong en oud! Wij zijn net een weekje terug en hebben in dit hotel 12 dagen lang genoten! Super mooie ligging met uitkijk op zee en Turkije. De zwembaden zijn groot en schoon en heeft genoeg ligbedden. Tijdens het eten geniet je van het prachtige uitzicht op zee en het personeel doen er ook alles aan om het naar je zin te maken. Ze brachten ons zelfs een aantal keer naar het stadje Molyvos zodat we geen taxi hoefden te bellen. Molyvos is echt het mooiste stadje van het hele eiland. Lekkere restaurantjes aan een prachtig vissershaventje. Je zit ook dichtbij het stadje Petra, ook echt een aanrader! Kortom: niet twijfelen aan dit hotel.. gewoon BOEKEN! Je hebt gegarandeerd een TOP vakantie!

Gereisd met partner in juni 2013

Aanrader!

Westbroek
25-7-2009

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige barman bij het zwembad; George Tragellis. Lekkere muziek :-). Onze kinderen hebben genoten van Kidsworld animatieteam. Wij hebben genoten van gezelligheid alom van leuke reisgenoten. Locatie ligt top bij leuke stadjes Molyvos en Petra. Maaltijden worden wel saai, maar uitkomst is uit te gaan eten bij pizzaria tegenover of in de dorpjes. Helaas geen zandstrand aanwezig. Wel prima om te snorkelen. Samengevat. Heerlijke vakantie gehad. Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Heerlijke, prachtige plek om te relaxen

Sandra
14-7-2009

Alkeos is een heerlijke relax-plek, met adembenemende uitzichten op zee en Turkije. Prima service, kamers redelijk tot goed, hotel is schoon, eten is redelijk: ontbijt prima, lunch en diner heb je een paar dagen genoeg van. Terras van het restaurant is supermooi. Kidsworld stelt niet al te veel voor, maar komt waarsch. dooe weinig kids. Zwembaden zijn super + bar genoeg bedjes. Strand is niet veel soeps, maar ik heb het niet gemist. Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk. Nabij gelegen dorpje Molyvos is een plaatje.. geen schreeuwende Engelse pubs, geen Mc.Donalds, wel genoeg traditionele Griekse tentjes, ik vond het een verademing. Kortom een heerlijke relaxte vakantie gehad, ik zou er zo weer een keer naar toe gaan, en dat zeg ik niet snel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

geweldig ik kom zeker terug

nailwoman jolanda
17-6-2009

hotel alkeos is fantastisch.ik heb er een super tijd gehad.het hotel is netjes,schoon en het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.ik weet nu dan ook al zeker dat ik terug kom naar dit hotel.de omgeving is er heel mooi en stappen kun je heel goed in molyvos.ik wou graag al het personeel bedanken,want mede dankzij hun ben ik compleet relaxed thuisgekomen.toppers zijn het!groetjes jolanda

Gereisd met vrienden in juni 2009
2008

dit nooit meer

marco
17-10-2008

vakantie geboekt bij kidsworld. bij aankomst 3 kinderen waarvan 1 van ons?? Geen prikvrij drinken voor kinderen pas later na vragen. Eten slecht weinig variatie en veel groenten. Kamer klein en slecht. Kinderen sliepen op campingbedje.

Gereisd familie in Fri Oct 17 2008 19:10:22 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ligging

Hintzen
10-8-2008

Het hotel ligt in de buurt van een leuke plaats Molyvos om te bezichtigen. Handiger is vervoer te huren,o.a. auto/scooter. Leuk personeel en eten redelijk, maar wel gevarieerd. Kamer klein, 3e persoon in campingbedje en klein matrasje (tot ong. 1.65m ideaal) Prachtig uitzicht vanaf restaurant op zee/Turkije.

Gereisd familie in augustus 2008

Alkeaos is een uitstekend hotel, m,et name voor gezinnen. De 4 pesoons kamers zijn uitgerust met 2 apparte slaapvertrekken, met elk een eigen badkamer met douche, bad en toilet. Tevens beschikken de kamers elk over een -goed af te sluiten- balkon met terras. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, en het uitzicht was adembenemend. Het eten is gericht op de nederlandse toerist, en ook voor kinderen is er veel keus. Het is geen culinair hoogstandje, maar goed, met name de salades. Het hotel beschikt over 3 zwembaden, die elk dagelijks goed onderhouden worden. Met name door de kleinschaligheid van het hotel, blijft het gemoedelijke karakter behouden, en valt er veel te regelen.

Gereisd familie in mei 2007
2007

zeer vriendelijke personeel, goed eten, alleen kamers gehorig. Wekelijks Griekse en Mexicaanse avond.

Gereisd familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2004

Wereldvakantie gehad: als de kamers opgeknapt zijn + de bar, dan is dit een toplocatie, zeker voor gezinnen met jonge kinderen(onze zoon is 4).Kidsclub was geweldig en het personeel van het hotel ontzettend vriendelijk

Gereisd anders in september 2004

Wij hebben volop genoten van onze vakantie! De service is op en top en je wordt en nu we weer thuis zijn barsten we van de heimwee! Dit is zeker een aanrader!!

Gereisd anders in februari 2004

Aparthotel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alkeos in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alkeos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.