Aparthotel Akti

8.6FantastischScore uit 48 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

50 Reviews over Akti

• 9Feline Sophie18-10-2020

Geweldige vakantie gehad samen met mijn moeder

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse en kregen we een welkomst drankje aangeboden omdat we nog even op ons appartement moesten wachten. Tijdens ons bezoek waren er net kittens geboren dus de kattenliefhebbers kunnen hier zeker hun hart ophalen. Appartement wat verouderd maar brandschoon. De familie heeft plannen om te renoveren en tijdens ons verblijf werd de nieuwe pool bar gebouwd, hier overigens geen last van gehad. Het heeft een prima rustig zwembad. Als gast mag je ook gebruik maken van het zwembad en privé strand van het naast gelegen hotel waar je ook lekker kunt dineren/lunchen. Een paar keer het typische Griekse ontbijt genuttigd voor weinig geld dit was lekker en uitgebreid. Er gaat een paar keer per dag een shuttlebus naar het schattige dorpje Molyvos. Lesbos is een prachtig eiland en de lieve familie en personeel van Akti Hotel hebben onze vakantie onvergetelijk gemaakt!

• 10Gemma van den Akker08-11-2019

Akti een dikke aanrader!

Eindelijk kon ik dan, na een lang ziekbed weer gaan. Hotel Akti leek ons een meerstveilige haven, want kleinschalig, familiebedrijf, vertrouwen in hun behulpzaamheid. Al vooraf had ik telefonisch contact én via Messenger met Dimitra en haar zoon Theo. Zij stelden me al direct gerust door te verzekeren dat zij hun eigen huisarts op het eiland direct zouden verwittigen in geval van nood en ik kon via hen en alvast de nodige algemene en specifieke informatie omtrent mijn zeldzame ernstige aandoening toesturen. Dat gaf me al meteen een gerustheid. Gedurende ons verblijf in Akti zijn we goed ontvangen, zeer goed gefaciliteerd. Ook speciale dank aan Helena, die onze kamer iedere dag zo liefdevol en uitstekend verzorgd heeft. Niks was haar teveel als er nog wat extra's nodig was! En Delphonia, zij verzorgde 7 dagen in de week een zeer uitgebreid ontbijtbufet, zij zorgde voor elke dag vers en gezond. Zwembad, zee, zon, veilige haven

• 10Paco Portegies07-11-2019

Wauw!

Akti Hotel was geweldig. Wat een fantastische ervaring hebben wij hier gehad op onze eerste vakantie samen. De eigenaren en personeel zijn onwijs lief! We kregen alles waar we om vroegen. Zelfs ongevraagd. Nadat het opviel dat ik last van mijn rug had lag er opeens een topdekmatras op ons bed. De eigenaresse Dimitri bracht ons zelfs met haar auto het eiland rond, zo lief! Ook hebben we genoten van de katjes en hondjes die zo lief zijn! Theodore was druk bezig met de poolbar, die er met de dag mooier en mooier uit kwam te zien. Wij willen zeker nog een keer terugkomen, en we raden het iedereen aan.

• 10Paul Krugers07-11-2019

Dit en volgende jaren wéér!

Akti is een geweldig hotel door de fijne, rustige, ligging en het mooie uitzicht op zee. Ook de staf is groots: niets is teveel gevraagd! Een uitgebreid ontbijtbuffet met elke dag wel een lekkere verrassing maakt het begin van de dag meteen goed. Naar Molyvos lopen is wel een uitdaging, maar er gaat ook een paar keer per dag een busje vanaf het hotel. Overigens is een auto wel fijn om meer van het mooie en gevarieerde eiland te kunnen zien.

• 9Ans10-10-2019

Supergoed !!

Groot hotelcomplex 6 km van Kardamena met 6 zwembaden en klein strand. Eten zeer goed en gevarieerd, service en schoonmaak ook prima. Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad.

• 9Jet10-09-2019

Fantastische vakantie gehad !!

Fantastische ligging maar als je slecht ter been bent zul je vervoer moeten huren. Scooter ,auto o.i.d. Het hotel is schoon , personeel zeer vriendelijk. Het was voor ons de ultieme relax vakantie i.c.m. leuke uitjes.

• 9Willem Scheppers30-06-2019

Topvakantie voor een redelijk bedrag

Heel erg leuk en mooi eiland. Veel te zien, vriendelijke mensen en ja.....vluchtelingen. Groot respect voor de bewoners die toch maar even 300k vluchtelingen voor hun kiezen kregen en dit met een beetje hulp van Europa maar met veel inzet van de lokale bevolking verwerkt hebben. Men leeft hier van toerisme en het zij ze van harte gegund dat de bewoners van Lesbos er veel krijgen. Ook Akti Hotel in Molyvos uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Dimitra en zoon Theodor zijn de gastvrouw en -heer die een ieder zich mag wensen

• 10Bert en Judith14-06-2019

Een fantastische en mooie ervaring! 100% aanrader!

Na een vermoeide reis werden wij met open armen en een stralende glimlach ontvangen door Dimitra. Koffers neergezet en onder het genot van een hapje en een drankje kennis gemaakt met deze mooie en bijzondere familie! Na een nacht op een hard matras gelegen te hebben een melding gemaakt bij de receptie.In een mum van tijd lag er een heerlijke topmatras op ons bed! Wat een service! Wij verbleven in een basic en netjes appartement/studio met een balkon en uitzicht op zee. De schoonmaaksters maakten het iedere dag super schoon en zette telkens een vers geplukt bloemetje neer! Een mooi schoon zwembad aanwezig met voldoende parasols en ligbedden. Theodore was erg druk met het afbouwen van de poolbar! Zo tof! Hotel ligt rustig gelegen en voor niet wandelaars is het huren van een scooter of auto wel aan te raden. Dit kan in het schitterende plaatsje Molyvos. Akti hotel en zijn lieve eigenaren zijn een echte aanrader. Wij komen zeker terug! ❤

• 9Don & Suu05-08-2018

Zoals je een vakantie wilt hebben.

Niet meer twijfelen maar boeken. Het is altijd lastig iets te vinden wat naar je wens is, maar dit kan je zonder meer boeken. Hotel en zwembad zijn goed. De eigenaren van het hotel zijn echt heel gastvrij en bijzonder vriendelijk. Hotel ligt in de buurt van Molyvos wat echt het mooiste plaatsje op Lesbos is. Met een taxi zit je voor €5 in het centrum van Molyvos. Er zijn veel restaurants in het plaatsje, genoeg keuze. Maar ga echt een keer naar Tropicana. Het restaurant ligt aan een authentiek dorpspleintje en ook hier zijn de mensen bijzonder vriendelijk. Dit is een vakantie zoals je hem wilt hebben. Veel plezier.

• 10maria25-05-2018

Het was een fantastische week!

Héél relaxed en gezellig familiehotel. Rustig gelegen en toch dicht bij het stadje.

Aparthotel Akti info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met