Appartement Adonis

Appartement Adonis
7,8

3 tips over Appartement Adonis

alicetimmer, 11-6-2013
Als je een reis boekt met ontbijt en 3 looptochten mag je toch verwachten dat je ook kan ontbijten,maar helaas na ACHT uur pas ontbijt .Lopen was natuurlijk vroeger ,dus zelf voor ontbijt gezorgd.Wel lekker gegeten in res PEn strandstoelen gratis.latanos op leuk plein.Aardige mensen daar ook .2 restaurants en beide prima.Ook in Anoxos bij strandtent Flow gegeten, heerlijk wat een lekkere broodjes daar .
Duiveman, 1-10-2012
ja, je moet er zelf naar toe gaan om het te ontdekken, de burcht, in de haven heb je veel restaurants en kan je heerlijk eten, waar wij veel hebben gegeten was restaurant Castro vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Mariska, 6-6-2012

Het is leuk om door de straatjes van Molyvos te lopen en te kijken wat je tegenkomt. Loop ook eens naar het fort en je hebt prachtig uitzicht.

Wij hebben meerdere keren bij 'Sea Horse' gegeten in de haven. Het eten is heerlijk en de bediening vriendelijk. Een andere aanrader is om op de hangbalkons iets te gebruiken, want je hebt er prachtig uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Adonis voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl