Appartement Adonis

20 reviews over Appartement Adonis in het Nederlands

Heerlijk, rustig ontspannen!

Carlijn
23-9-2017

De service was enorm goed. Wij hadden eenmalig een grote spin op de kamer. De staf kwam dit direct voor ons oplossing! Als wij vragen hadden, werden deze direct beantwoord in goed Engels. Nadeel is dat je naar zowel zwembad als strand een stukje moet lopen. Maar dit is zodanig kort dat wij het niet als naar of onhandig hebben ervaren.

Uit het complex loop je zo het mooie centrum in, om de hoek zitten een openlucht bioscoop met elke dag een andere film. Mogelijkheid tot paardrijden in de buurt. Ook is er direct buiten het complex mogelijkheid tot huur van auto's, scooters of fietsen. Er rijdt een toeristen treintje langs, waar je voor een klein prijsje in kan stappen en door lesbos en molyvos kan rijden.

Appartementen zijn klein, maar alles is aanwezig. Erg rustig gelegen en geen moment overlast van andere bezoekers gehad! Appartement lag schaduwrijk en bleef lekker koel, zelfs zonder dat wij de airconditioning hebben gebruikt.

Oude reviews (archief)

Geweldige ligging!

Jan, Tanja en kinderen
10-8-2015

De ligging is perfect: binnen een straal van 100 m. de zee, het zwembad (van Olive Press), een bakker, een super en restaurantjes! Appartementjes erg klein en de uitrusting minimaal. 2 persoonskamer heeft op 1m2 een douche, wc en wastafel. Voor onze kinderen (12 en 14) was dat geen probleem. Zelf hadden we een 3 persoonskamer, die was iets groter. Het personeel is super aardig en wisselen van kamer is (indien mogelijk) geen probleem. Wij zaten allemaal beneden en hadden zodoende een heerlijk terras in de schaduw. De appartementen op de 1e en 2e verdieping hadden een balkon in de zon (warm!). Omdat we 's avonds terug vlogen en 12.00 uur uit het appartement moesten, mochten we onze koffers in het gebouw laten staan en konden we gebruik maken van een douche. Rond het gebouw en eigenlijk overal in Molyvos lopen veel zwerfkatten, moet je wel van houden natuurlijk. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en Adonis is zeker een plek waar wij nog wel eens terug willen komen.

Heerlijke uitvalsbasis

inesr
10-10-2014

Fijn complex met uiterst vriendelijke eigenaren..Dicht bij de ingang van Molyvos gelegen en aan de weg de andere kant op richting Petra/Anaxos..

Mogelijkheid tot appartementruil, indien het geboekte niet bevalt..Alles valt te regelen...

Prima plek

J.L. van Delft
9-9-2013

Na diverse keren hier geweest te zijn, is het nog altijd "thuiskomen". Maria, Stelios en hun personeel, zijn bijzonder aardige en hulpvaardige mensen.

Mochten we in de toekomst ooit nog weer eens naar Lesbos gaan, dan zullen we zeker weer voor deze accommodatie kiezen.

nooit meer

alicetimmer
11-6-2013

Appartement is niet groot ,en sober ingericht.,en glazen en dergelijke weinig, geen koffiezet of water koker.Word wel goed schoongemaakt gelukkig.De manager /baas niet echt vriendelijk.Geen leuke plek met kinderen

geweldige plek, gaan weer terug

Duiveman
1-10-2012

onze indruk was prima, de omgeving was geweldig, centraal gelegen wel aan een drukke weg, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, prima, heeft geen restaurant, de staat van de kamers is goed en er wordt iedere dag schoongemaakt, wij hadden geen kinderen bij ons maar volgens ons is er geen gevaar voor kinderen

Ideaal gelegen lokatie.

Pauline
24-6-2012

Net terug van een heerlijke 3 weken in apt. Adonis. Waren met vrienden en hadden appartementen naast elkaar. Goede apt. met voor griekse begrippen een prima badkamer met ligbad, goede douche en douchegordijn. Heerlijke bedden. Goed personeel en gezellig terras met lokale bevolking tussen de toeristen. De schoonmaak door twee dames was 7 dagen per week perfect.

De ligging is uitstekend; aan het begin van het dorp; vlak aan zee en een zwembad (bij Olive Press); vlakbij de winkels en restaurants.

We komen zeker terug. Het aantal boekingen loopt terug en de mensen hebben het hier erg moeilijk. De mensen zijn bijzonder vriendelijk en hopen op meer toeristen dit seizoen. Doen!!

Sfeervol complex op een ideale locatie

Mariska
6-6-2012

Mijn moeder en ik verbleven in appartement 13. Het is een eenvoudig appartement met een zeer eenvoudige 'keuken', maar dat wende al snel. Eerst hadden we maar één pan, maar bij de receptie kreeg ik toen ik dat vroeg een tweede pan en konden we alsnog prima koken.

Het ziet er verder verzorgd en netjes uit, met een nieuwe voordeur en nieuwe ramen en horren. Ons app. had ook nog een afdak, wat handig was toen het regende (zaten we lekker droog op ons terras) en ook de hitte tegenhoudt. De airco was daardoor niet nodig. Vanaf het terras keken we met plezier naar eekhoorns in de tuin.

Vanaf het hotel/app. loop je zo naar de winkeltjes, inclusief de minimarkt en de bakker. Verder zijn het zwembad/strand, de pinautomaat, taxi en ophaalplek voor excursies om de hoek. Het persoon is zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je ergens om vraagt, krijg je het meestal wel.

voor herhaling vatbaar

de zwaantjes
28-5-2011

appartement Adonis ligt centraal t.o.v. de taxi, centrum, de bus etc. en de natuur.

Wie van natuur houdt moet naar Molyvos

Zeer goede locatie

Marcel
25-5-2011

Een zeer goed en toch eenvoudig complex. Typisch Grieks ingericht. Geen luxe poespas dus. Maar dat siert het geheel juist. De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed verzorgd. Maar ook weer typisch Grieks. Het Hotel Appartement ligt net iets buiten Molivos wat uiteraard wel prettig is. Minder prettig is dat je goed moet uitkijken waar je loopt als je naar het centrum van het plaatsje toeloopt, want er op z'n Grieks auto en motor gereden. In de haven kun je heerlijk eten. De vis springt bijna letterlijk zo op je bord zo vers is het allemaal. Voor natuur/ wandel liefhebbers is het een ideaal eiland. Om meer van het eiland te zien moet je zeker een auto huren. Bij familie van de eigenaar die aan de ovekant zijn auto/ scooter vehuurhandel bedrijft krijg je nog eens een leuke korting.

Kortom een prima verblijf gehad en we komen er zeker nog eens terug

We hebben een aantal aanbieders voor Adonis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Adonis in Eftalou/Molyvos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Adonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Adonis scoort een 7.84 uit 10 op basis van 20 reviews.