Hotel Acropol (+app.)

GriekenlandLesbosEftalou/Molyvos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Acropol (+app.) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 81 reviews
+106/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 81 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

86 Reviews over Acropol (+app.)

• 10Hans Van Ruben08-04-2019

A holiday to remember

A holiday to remember . Leave your mobile and travel to Lesvos . A place where you can be reborn . we had the time of our life. The holiday was to short time but we enjoyed it.

• 10Rene26-03-2019

Relaxing Holidays

we had a relaxing holidays on Lesvos it was great . We will visit again in 2019

• 8Karin + Niels08-09-2018

Super chill. Voor herhaling vatbaar.

Acropol heeft een fantastische ligging. Bovenop de berg met mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar met zijn vrouw die de appartementen schoonmaakt. Om de 3 dagen schoon beddengoed en handdoeken. Heerlijk zwembad. En terras aan zwembad met zitjes om even wat te drinken is ook fijn. Voor ons zeker voor herhaling. Het dorp is ook super leuk met heerlijke eettentjes.

• 10Rene Berg13-03-2018

great holidays good location

We had great holidays and the location was the best in the village but also quiet. will visit again for sure

• 10Bob Dilinger09-03-2018

beautiful trip

Me and my girlfriend had a beautiful time at Akropol and very good location

• 10Marga31-01-2018

Perfect Location

It was a great holiday for us in a perfect location quiet but near the Village and the views where perfect

• 10Peter30-01-2018

Good time

Me and my girlfriend had a beautiful time on Lesvos and with the perfect view from Acropol and not to forget the amazing swimming pool will visit soon again

• 10Hans Petersen02-01-2018

Best View

we had a beautiful time that we needed for a long time . the views where breathtaking

• 10Sam Bakker02-01-2018

Fantastico

We had a beautiful time in MOLYVOS and Acropol we will visit again

• 3Monique19-08-2016

Omgeving is geweldig verpest door eigenaren

App Acropol heeft een prachtige ligging. De app. zijn matig en de eigenaren zijn ronduit verschrikkelijk. Ze zijn schreeuwerig en te oud. De bar is amper open. Loop je toch naar de bar krijg je het gevoel dat je hun huiskamer binnen loopt. Er staat een ijskast met 2 halve flessen witte wijn en een ei. Er is zelfs geen ijsje voor de kinderen!! Wel zit de eigenaar met de krant op de bank of staat als een politie agent achter de ramen te kijken of alles loopt zoals hij dat wil. Er mag geen muziek bij het zwembad worden geluisterd, hoe zacht deze ook staat. Het zwembad zelf mag je gebruiken zoals zij je voordragen. Niet springen of gek doen in het water. Het water mag niet over de kant van het zwembad komen. Liever niet dat de tegels nat worden behalve als je het zwembad uitkomt d.m.v. het daarvoor bestemde trapje. Niet met je natte zwembroek op een 15 jaar oude door de zon verbleekte stoelkussen gaat zitten!!!! Je krijgt op een luide manier te horen, No Nice Toerists!! en dat 5x herhaald. Er was een riolering overstroming in 1 van de studio's. Deze werd niet verholpen. Erger nog deze overstroming was onze schuld, wij die in een ander app. zaten. Hoe krijg je het verzonnen. De eigenaresse poetste zelf de app. Ze wilde bij de buren gaat poetsen althans dat was de bedoeling van haar. Maar toen ze in het app. binnen kwam en een handdoek op de grond zag liggen schreeuwde "No Cleaning For You " wijzend naar de handdoek. Een kind van 2 jaar kreeg de schuld, via de ouders, dat de reling van het zwembad wat los zat !! De eigenaren waren een sleutel kwijt, die ze bij nader inzien onder een steen hadden gelegd. Helaas kregen eerst daar 2 gasten de schuld van. Ja inderdaad gewoon beschuldigt van diefstal! Zelf heeft de eigenaar aan een gast gevraagd of hij even in iemand anders zijn app wilde gaan kijken en zijn mening te geven. Je zult waarschijnlijk dit allemaal niet geloven maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 !

We hebben het ook aan de locals gevraagd en zij zijn op de hoogte hoe het complex word gerund door het oudere stel en vinden het enorm jammer dat dat zo gaat. Zeker omdat Lesbos toch een flinke deuk heeft opgelopen met het vluchtelingen probleem. Dat bovendien geheel is opgelost en verdwenen.

De zoon van de eigenaren zou het complex gaan runnen maar helaas kregen ze een misverstand. Hierdoor is de zoon in het lederen winkeltje blijven werken die zich verder terug naar beneden de berg bevind.

Als je met een gezin gaat met kleine kinderen raad ik je echt dit app niet aan. Het is een enorme klim naar beneden en zeker weer terug omhoog. Geloof me dit doe je geen 2x per dag met kleine kinderen. Het zwembad is om 19:00 gesloten en er is dus niets meer te doen op het complex.

Oudere mensen zullen hier hun vertier ook niet vinden mits je de gehele vakantie op het complex wilt toeven. Dat lijkt me niet waarschijnlijk als je het bovenstaande hebt gelezen.

Als je toch besluit te gaat, zorg ervoor dat je goed ter been bent en jezelf niet laat afschikken door het geblaf en beschuldigingen van de eigenaren. Je zult ervaren dat je zeker 2 tot 3 x per dag de klim naar beneden gaat maken om je tijd op een gezellige manier in te vullen. Niet te vergeten te eten en drinken.

Hotel Acropol (+app.) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met