vakanties Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Zeker voor herhaling vatbaar

Dineke,
    1-12-2018

Ligging prima, mooi uitzicht vanaf o.a. zwembad, vriendelijke eigenaar, rustige omgeving, wel ver van het centrum, kasteel.

Adembenemend

Monique,
    14-11-2018

Het familiehotel Aphrodite is werkelijk in 1 woord fantastisch, de locatie met zwembad en aan het strand, molivos is adembenemend bijzonder,.. het mooiste plaatsje van het eiland vinden wij. Lesbos is een prachtig eiland en boek volgend jaar weer deze prachtige plek. De mensen , de sfeer, de zee,.. het eiland is echt een vakantie waard! Eenmaal geweest kom je er zeker en vast weer terug! 🌞✈️⛱💙

Mooi, schoon, rustig en vriendelijk

Aislinn,
    30-10-2018

Het verblijf is heel mooi met super vriendelijk personeel. In september was het heerlijk rustig, we lagen doorgaans helemaal alleen bij het zeer schone zwembad. Het verblijf is wel 2 km (20 minuten lopen) van het centrum over een zeer oneffen weg zonder verlichting. Het ontbijt was ietwat eentonig.

Heerlijke vakantie gehad

Henny Jongsma,
    25-10-2018

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

All inclusive was matig, maar daar is de prijs dan ook naar.

Verder netjes en schoon en super vriendelijk personeel!

Wel raadzaam om een auto te huren om dit prachtige eiland te gaan verkennen

Een aanrader en huur eens een auto

Harry Maarsen,
    18-10-2018

Goed hotel met prima schoonmaak elke dag. Gevarieerd eten en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Eftalou/Molyvos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 643 reviews