Eftalou/Molyvos

Reviews over Eftalou/Molyvos

Aan te raden!!

Martje,
    9-2-2019

Met vrienden genoten van deze heerlijke plek. Een goed en schoon appartement op een heerlijke rustige plek met uitzicht op Molivos. Door de olijfboomgaard loop je naar het naast gelegen complex waar je de beide zwembaden kunt gebruiken.

De eigenaresse zorgt dat het je aan niets

ontbreekt. Een fijne plek waar je heerlijk kunt genieten van een ontspannen griekse vakantie!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijk verblijf

Ekke Plasschaert,
    29-10-2018

Molivos is het kloppende hart van Lesbos dit is de plaats waar de meeste toeristen verblijven. Het ligt tegen een berg op en je kan er heerlijk door de kleine straatjes wandelen. Het is alleen niet echt geschikt voor mensen die wat slechter ter been zijn want het is veel klimmen. In het centrum zijn veel leuke restaurantjes , In de Markt straat Gatos, hier heb van af het terras een geweldig uitzicht over de zee, boven heb je Tropikano hier zit je onder een prachtige oude Plataan. In de haven heb je Capitains Table, hier kan je lekker Mezes eten, aan de haven zit ook de Bazar enz. In de haven straat heb een geweldig pita Retaurant zitten Friends en hier zit oom Marjoran dit de wat hogere klasse . Met andere woorden er is genoeg te eten en te zien in Molivos

Gereisd met partner in juni 2018

Sprookjesachtig

Arjan Korevaar,
    11-7-2018

Een prachtig oud Grieks stadje met hele leuke winkeltjes en heerlijk, vooral betaalbare restaurantjes. Omdat het tegen een berg is aangebouwd lopen alle straatjes steil omhoog en de bestrating bestaat uit kinderkopjes. Daarom voor mensen die slecht ter been zijn zeer moeilijk toegankelijk. Wel zijn er taxi’s beschikbaar die mensen naar boven en beneden kunnen brengen.

Bovenop de berg staat de burcht/kasteel die ‘s avond prachtig verlicht is. Altijd gedacht dat Molyvos alleen in sprookjes voorkwam maar het blijkt echt te bestaan !!!

Gereisd met partner in juli 2018

Onmisbaar als je naar Lesbos gaat!

J,
    13-6-2018

Superleuk plaatsje tegen een rotswand opgebouwd. Typisch Grieks haventje om lekker te eten. Een tip is om de klim naar boven te maken, het zijn een aantal traptreden, maar dan heb je ook wel een prachtig mooi uitzicht!

Gereisd met partner in april 2018

Wil er nog zeker een keer naar toe.

Petra,
    28-5-2018

Molyvos is echt een geweldig stadje mensen zijn super vriendelijk en je kan er heerlijk eten. Rustig aan de haven een ijskoffie drinken en de boten bekijken. Bij het kasteel kan je ook heerlijk zitten met een drankje en schitterend uitzicht.

Enige nadeel is klimmen en klimmen of heel voorzichtig naar beneden vooral als je naar het restaurant Platanos Tropicana wil zeker doen maar het is wel een klim.

Gereisd met partner in mei 2018
Eftalou/Molyvos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 644 reviews