Appartement Yakinthos Garden

Appartement
Appartement Yakinthos Garden
8,1

71 reviews over Appartement Yakinthos Garden in het Nederlands

Zijn prijs waard maar toch enkele maars.

Vital& Andrea
17-6-2018

Positieve dingen zijn ruim en rustig appartement met relaxed tuintje en mooi uitzicht. Genoeg lekkere restaurantjes in de buurt (bezoek zeker de Caravan by the sea!) En ook aanvaardbare hapjes aan het appartement.

Minpunten zijn keiharde bedden, Spartaanse keukeninrichting, harde ligbedden zonder matrassen dus comfortabel liggen is er niet bij. En grootste minpunt is dat eigenaresse van 's morgens tot 's avonds op haar stoeltje alles in de gaten houdt, wat heel oncomfortabel aanvoelt, griezelig zelfs soms. Maar voor zijn geld was het de moeite.

Ideale locatie met geweldig uitzicht

Monique
29-4-2018

Wat een geweldig mooi parkje! Mooie ruime appartementen, allemaal verschillend in leuke huisjes rondom een tuin met zwembad en uitzicht op zee. Mooie zonsondergang!

Aardige eigenaresse die zorgt dat alles goed onderhouden blijft en mooi schoon is.

Heerlijk strand met leuke terassen en gratis ligbedden vlakbij.

Mooi maar helaas een aantal kanttekeningen

Roberto
31-7-2017

Mijn vriendin, haar zoon en ik zijn twee weken naar dit appartement geweest.

Wat ons opviel is de grootte van dit appartement, wij zaten in een maisonnette met een extra bovenverdieping daarop.

Er zijn er twee op dit complex en wij hadden er 1 van.

Helaas zijn de twee maisonnette appartementen niet eenduidig, wij zaten in appartement 109 en 110 was totaal anders dan die van ons.

Er zou een fornuis met vierpits in moeten zitten met een oven erbij, deze zaten er dus niet in.

Volgens de informatie van Touroperator was deze volledig gerenoveerd helaas was dat met dit appartement niet het geval.

Bij aankomst merkten wij dat het appartement niet goed schoongemaakt was,er zat nog tandpasta in de spoelbak en haren in de douche.

Ook was de koelkast niet schoongemaakt, zowel van buiten als van binnen was deze vies,gebruikers sporen van de vorige bewoners zaten er nog op en in.

Wij hebben daar een melding van gemaakt en dat werd ons niet in dank afgenomen door de eigenaresse.

Ze kwam met een stofdoek en poetsmiddel de douche schoonmaken en heeft ons de eerste paar dagen niet meer te woord gestaan.

Het enige wat ze ons kwam vertellen is dat mijn vriendin haar zoon niet op de bank mocht slapen maar in bed moest liggen ?, al gaan wij op het balkon slapen of in de woonkamer, daar heeft zij niets over te beslissen.

De eerste indruk was dus voor ons niet zo best, gelukkig ontdooide ze wel na een paar dagen, maar de communicatie liep erg slecht omdat ze niet of nauwelijks Engels sprak.

De bedden zijn keihard, zelfs ik kon daar niet op slapen terwijl ik mij aardig aan kan passen, en ook hier kregen wij te horen dat wij de eerste waren die daar over gingen klagen.

Meerder gasten hadden precies dezelfde ervaring, maar zoals zij zei, wij waren de enige die klaagde.

We kregen zelfs van de eigenaar te horen dat de matrassen € 600,- per stuk waren, dan hebben ze iets fout gedaan met de inkoop want voor die prijs had er wel een beter matras gekocht kunnen worden.

Uiteindelijk hebben wij extra dekens gekregen om de hardheid iets te verzachten, maar zelfs toen was het nog erg hard.

Als compensatie hebben wij 1 dag extra autohuur gekregen van € 35,- , de eigenaar van het appartementencomplex is ook eigenaar van het verhuurbedrijf.

Het enige nadeel is dat je een auto nooit vol mee krijgt, altijd half vol of voor een kwart, dat in ons geval zo was, en het is dan moeilijk om de auto ook zo weer in te leveren.

Uiteindelijk hebben wij de auto ingeleverd met bijna een driekwart volle tank.

Ook dit was een issue die bij meerdere vakantiegangers leeft, het zijn een aantal punten waar mee gescoord kan worden maar die ze niet aangrijpen voor de vakantiebeleving van de klant.

We hadden ook 2 quads gehuurd, en daar werkte bij 1 Quad de brandstofmeter niet van, hier schudden ze even met de tank en schrijven dan op dat deze halfvol is…gewoon aftanken en de klant een volle tank meegeven want het tankstation zit om de hoek op nog geen 50 meter van het appartementencomplex af. Hier bouw je coulance mee op en vermindert irritaties.

Het was niet allemaal slecht, daar kom ik zo nog op terug.

Andere minpunten zijn wel:

Honden rondom het park die te pas en te onpas beginnen te blaffen, en vooral ’s avonds laat en ’s ochtends vroeg.

Honden zijn er niet toegestaan, begrijpelijk, maar de eigenaren hebben zelf wel twee honden op het park lopen die heel vaak beginnen te blaffen om elk wissewasje en hun behoefte op de straat en in het gras doen op het park waar de gasten lopen en kinderen spelen.

Er zitten zelfs kikkers in een ton, bij het appartement van de eigenaren, die bij schemering heel erg beginnen te kwaken en doorgaan tot diep in de nacht, en het ligt er natuurlijk wel aan waar je slaapkamer is, en die van ons zat precies aan de achterzijde waar de kikkers zitten.

Er zou gratis airco zijn, helaas is deze informatie niet meer up to date, want sinds juni hadden zij besloten om er € 6,- per dag voor te vragen…….en hier hebben wij Touroperator ook op aangesproken.

We hebben een aantal aanbieders voor Yakinthos Garden voor je op een rij gezet:

Heerlijke plek om je vakantie te vieren!

Paula
28-7-2017

Wij hebben bij Yakinthos Garden een heerlijke vakantie gehad. De eigenaresse en haar familie zijn erg aardig, we hebben vele leuke gesprekken gevoerd. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt behalve op zondag, in 10 dagen 2 x schoon beddengoed en handdoeken gehad, was prima. Zwembad is heerlijk om aan te liggen en om af te koelen. Het strand is op 10 minuten lopen, de bakker zit om de hoek en een kleine supermarkt is iets verderop. Wij zouden zo weer terug gaan!

Prima vakanie gehad

C.Rosier
24-7-2017

+ Ruimte in het appartement.

+ 2 balkonnetjes

+ Zeer ruime keuken ( misschien wel te ruim )

+ Mooie ligging.

+ Badkamer keurig netjes voor griekse begrippen. (douchekop is wel aan vervanging toe)

+ Appartement onderling niet echt gehorig.

+ Rolluiken.

- Internet is inderdaad niet al te best. Kun je beter niet in brochure zetten.

- Zwembad is troebel,wel goed voorzien van chemiecalien.

- Bedden. (is persoonlijk)

- Bedbank.( beter is los bed)

De airco kost inderdaad 6 euro p.dag ( wel 2 stuks ) maar geen overbodige luxe.

Aan een drukke weg gelegen vond ik wel meevallen, als je in een hutje op de hei woont dan is deze weg wel druk.

De blaffende hond is van 100 meter verderop en niet die op het complex.

Het stikt er van de vogeltjes er zitten her en der wat kikkers en je hebt nou eenmaal ook krekels enz. Verschrikkelijk die natuur geluiden:)

Menig gespek gevoerd met de eigenaresse en 2 dochters. Ze kwam wat stug over maar wat een aardige mensen zijn het.

Geen 4 maar 6 gebouwtjes.

prima

Miriam
23-7-2017

heel rustig klein complex. Ook klein zwembad (max 1.50 m diep), maar prima om even te plonzen om af te koelen. Nabijgelegen Harris hotel heeft een wat groter zwembad. Appartement is ruim, maar wel heel basic inrichting en inventaris. Ruim aanbod aan restaurantjes op 10 minuten lopen in Anaxos of op 25 minuten lopen in Petra. Auto huren is prima te betalen als je wat meer wil zien. Molyvos 8 km verderop is een aanrader.

Geen tweede keer

Wendy
12-7-2017

Waardeloze wifi!!! 80% van de dag niet beschikbaar. Appartement stinkt naar hond, ook plukken stof en hondenharen gevonden onder de bank. Denk dat eigenaresse er zelf woont met haar twee honden als ze geen huurders heeft.

Vies toilet aangetroffen bij aankomst. Wat van gezegd. Daarna "schoon" gemaakt. Nog steeds bruine kalkaanslag aanwezig.

Schimmel in de badkamer. Ligt aan drukke weg. Last van verkeer. Airco kost €6.00 per dag.

Slechte service. Ik wilde graag een extra laken. Kreeg ik niet.... This is it zegt ze, hahaha Nee voor ons nooit meer Yakinthos Garden

Prachtig appartement geen vertier op locatie

Carola Biesterbos
24-6-2017

Rustig gelegen appartementencomplex met weinig tot geen faciliteiten. Appartementen groot en schoon. Eigenaresse stug maar niet onaardig. Strand Anaxos is het beste strand van het eiland voor rust en strand mensen.

Grandioos

Leenen
17-4-2017

Kom je voor rust dan zit je goed. We konden de accu weer opladen. Vriendelijke mensen in dorp. Behulpzaam en echt blij om je te zien.

Minder goed de gastvrouw. Een beetje nors.

Oude reviews (archief)

Rustig appartemen complex

KIM
29-9-2016

Rustig en ruim appatementen complex. Eigenaresse moeilijk te bereiken ondanks dat ze op het complex woont maar is voor de rest vriendelijk. In combinatie met het naastgelegen hotel Harris een prima complex om te verblijven. Het prima restaurant van Harris blijft open om de late aankomers van de late touroperator vlucht van eten te voorzien. Ook kan je bij Harris echt gaan zwemmen als je een drankje afneemt. Kortom Yakinthos is een goede locatie om te verblijven en Harris is er voor de gezelligheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Yakinthos Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Yakinthos Garden in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Yakinthos Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Yakinthos Garden scoort een 8.13 uit 10 op basis van 71 reviews.