Appartement Yakinthos Garden

• 9.9Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

80 Reviews over Yakinthos Garden

• 10Sarah24-08-2021

Verborgen pareltje!!

Yakinthos Garden is echt een pareltje! Prachtige ruime appartementen, niet hoger dan 2 verdiepingen, rondom een lekker zwembad, met een schitterend uitzicht op zee!! De eigenaars zijn Billy - die een autoverhuurbedrijf heeft met prima auto’s voor een goede prijs - en Eleni die (soms met haar dochters) uitstekend voor de gasten zorgt. De appartementen zijn schoon en netjes. Eleni heeft zichzelf over de jaren Engels geleerd en ze spreekt voldoende Engels om de gasten goed te kunnen begrijpen. Iedereen is superlief. De bar is open zolang er gasten zijn en het zwembad wordt iedere avond schoongemaakt. Yakinthos Garden is een kleinschalig familie-complex. Geen handdoek-races naar de zonnebedjes, wel af en toe een heerlijke Griekse BBQ, met lekkere Griekse salade en meer dan genoeg vlees. Voor mij maakte Eleni speciaal een vegetarisch gerecht klaar!!Wij hebben een week bijgeboekt, want het was echt een heerlijke vakantie!!

• 9Boudewijn Kragt10-08-2021

Super place to be !!

What is this a wonderfull place! The family who is Running this complex are supernice and friendly. The appartments are spacious, well decorated and clean. The view at the sea is beautiful and you can see the sunset Every night from your terras. We love Being here !!

• 10Jan v soeren30-09-2019

Fantastisch dit was voor het 2dé jaar

Er is een woning cq maisonette ingericht voor rolstoel gebruikers

• 8Jan Walter Nijhuis23-09-2019

Was gewoon goed

Super appartement, lekker ruim en schoon een aanrader, ik snap niet dat touroperator het uit het programma haalt erg jammer, maar dan volgend jaar met een andere aanbieder, want het is voor herhaling vatbaar, de prijzen zijn zeer gunstig op Lesbos, uit eten met z'n tweeën all inn voor nog geen 30 euro. PS. Touroperator ik zou er nog maar eens een nachtje over slapen.

• 8Harry12-09-2019

Echt een aanrader !!

Een fijn en goed opgezet complex met 10 appartementen. Prachtig uitzicht op de bergen/heuvels en de zee. Wij hadden een ruim 3 kamer appartement. Werd iedere dag schoongemaakt en zelfs de afwas werd gedaan. Ligt net buiten Anaxos. 15 minuten lopen naar het strand en de boulevard met leuke taveernes. Heerlijk eten voor weinig geld. Gemiddeld 7 euro voor een hoofdgerecht. Eigenares en haar dochters waren vanaf dag 1 erg vriendelijk en behulpzaam. Begrijp de kritiek over de eigenares niet. Misschien omdat zij de Engelse taal niet zo machtig is, is het wat moeilijk communiceren. Maar als je zelf ook wat moeite doet, dan merk je dat zij een goed mens is. Yakinthos Garden is een aanrader. Ook als uitvalbasis om het mooie eiland Lesbos te verkennen. Laat de negatieve berichtgevingen in de media je niet weerhouden om te gaan. Van de Griekse eilanden die ik bezocht heb, is Lesbos tot nu toe het meest relaxte eiland.

• 9Wim26-08-2019

Fatastische vakantie gehad!!

Wij hadden een mooi driekamer appartement met groot terras. Bedden zijn goed, wel wat hard. Onze douche was vrijwel nieuw en zag er erg goed uit, super! In elke ruimte was airco aanwezig. kosten € 6,- p/d. Ligging t.o.v. strand is prima, ca. 700m. Vanaf ons terras zag je de zee en prachtige zonsondergangen. Goede bakker op 200m en prima supermarktje op 400m. Zwembad voor de deur en heerlijk om in af te koelen en te zonnen.

De eigenaar en haar kinderen waren erg behulpzaam. Auto huren gaat ook via hun eigen verhuurbedrijf Billýs Rental. Wij zijn erg enthousiast over de accomodatie, de ligging, het dorp Anaxos en natuurlijk Lesbos als geheel! Een absolute aanrader!!!

• 8Iris08-10-2018

Suprême

Goed verzorgd en schoon appartementen complex Jakyntos! Gerund door een familie, dus persoonlijke benadering. Dichtbij bakker en supermarktje. Veel gezellige en goede restaurantjes met originele Griekse keuken, vaak met mamma als kok nog in de keuken. Vlak bij het strand met gratis ligbedjes en parasols. Helemaal top!!! Was een super vakantie😎

• 6javina leecy17-09-2018

Nooit meer

De accommodatie was ruim en schoon. De kinderen van de eigenares waren heel vriendelijk en behulpzaam, de eigenares echter wat minder. Wij vonden haar vooral nors, onaardig en ze stond niet open voor kritiek zoals bv dat er nergens staat aangegeven hoe diep het zwembad is (waardoor ik dus met erin springen vol met mijn benen tegen de bodem aan klapte) stel je voor dat dit met je hoofd gebeurd.

• 6Linda14-09-2018

Super mooi eiland

Ons appartement was gedateerd maar zeer schoon. Het is een mooi complex met een super mooi uitzicht! De eigenaresse zou wat vriendelijker naar haar gasten mogen zijn. Zij komt vaak erg chagrijnig over waardoor het lijkt dat zij er niet zoveel zin in heeft. Als wij teruggaan zal dit bij het naast gelegen complex Harris zijn.

• 6Vital& Andrea17-06-2018

Zijn prijs waard maar toch enkele maars.

Positieve dingen zijn ruim en rustig appartement met relaxed tuintje en mooi uitzicht. Genoeg lekkere restaurantjes in de buurt (bezoek zeker de Caravan by the sea!) En ook aanvaardbare hapjes aan het appartement. Minpunten zijn keiharde bedden, Spartaanse keukeninrichting, harde ligbedden zonder matrassen dus comfortabel liggen is er niet bij. En grootste minpunt is dat eigenaresse van 's morgens tot 's avonds op haar stoeltje alles in de gaten houdt, wat heel oncomfortabel aanvoelt, griezelig zelfs soms. Maar voor zijn geld was het de moeite.

Appartement Yakinthos Garden info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij