Appartement Virginia Studios

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Virginia Studios

• 7J. Kuijs18-08-2014

Uitzicht op een gehavend volleybaldveld

Op zich geen verkeerd complex, alleen het uitzicht aan de voor-en achterkant was waardeloos. Op ons terras konden alle buren naar ons kijken, en het uitzicht was een verdord volleybalveld vanuit ons appartement. Het zwembad lag wel fantastisch en de barman was heel vriendelijke. De keuze van het eten bij het zwembad bestond elke dag uit 3 of 4 Griekse maaltijden.De ene keer heel smakelijk, andere keer uitgedroogde rijstkorrels met hard stoofvlees. Een huurauto is zeker aan te raden, de weg naar beneden en naar boven is super-superstijl. Dat red je niet met je boodschappentas. Weinig vermaak, hooguit een zigeunerorkest.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Lucienne03-07-2014

Mooi

Prachtige locatie, de ligging van het zwembad is inderdaad de kers op de taart. Alex maakt de heerlijkste, verse gerechten klaar, die je binnen of naast het zwembad kan nuttigen. Het uitzicht op de zee is fantastisch. Van Alex wordt je vrolijk, hij doet zijn werk met veel plezier.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8guus24-05-2014

Aanrader

Wij komen nu voor de 5de keer op Lesbos, maar blijven steeds terugkomen bij Anaxos hill door de prachtige ligging en aardige mensen. Alex en Sonila runnen het zwembad, bar en restaurant gedeelte en zijn zeer gastvrij. Vanaf het zwembad heb je prachtig uitzicht van Anaxos tot aan Molyvos, en als je geluk hebt kan je de dolfijnen zien zwemmen. De zonsondergang is ook prachtig dus s'avonds bij Alex en Sonila wat eten is absoluut een aanrader. Het is wel even een klim naar boven, maar dit is wel meer dan de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8maarteneef23-10-2013

Superplek voor relax vakantie.

Anaxos Hill, ligt zoals de naam al doet vermoeden, op een heuvel. Deze is best pittig maar na een aantal dagen went het wel. Ons appartement was qua inrichting wel gedateerd maar schoon. Wij hadden een driekamer appartement met zn tweeën dus over ruimte hadden we niks te klagen. Jammer was alleen dat deze niet het frontale zeezicht hadden waar we op hadden gehoopt. Uitzicht bij het zwembad is werkelijk prachtig. Alex en zijn vrouw die het restaurant runnen zijn erg gastvrij. Alex is erg amicaal met zijn gasten en begroet iedereen met : Hey jongen! Of sjongejonge, hij is in ieder geval over het algemeen erg vrolijk. Eten bij Alex is ook heerlijk en vooral veel. Beneden in Anaxos zitten zat restaurtjes waar je kunt eten. Strand is prima. Wij hebben veel gelegen bij Jalouse, prima service en lekkere lunchkaart. Autootje is wel leuk voor aantal dagen om wat te toeren. Rijafstanden zijn redelijk groot. Molivos by night is erg mooi. Kortom top vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2013

• 8bliss01317-10-2012

Top locatie met een pracht ligging

Wij hadden een bungalow met uitzicht op Molyvos. Dat was geweldig! Je hebt echte rust in dit huisje en geen last van buren. De ligging in Anaxos is prima, want je zit dicht bij Petra wat echt een tip is voor iedereen. Vooral de eetgelegenheden in Petra zijn erg goed! Wij zijn vaak naar Rama en To Kalderimi geweest. Echte aanraders!

Gereisd met partner in september 2012

• 8jolanda19-06-2012

mooie plek

het is een mooi complex en alex en zijn vrouw zijn hele lieve mensen en hij roept doe effe normaal de hele dag de schoonmaak in de appartementen is erg slecht, er wordt niets schoongemaakt, even vegen en met een mop erdoorheen en klaar, dat heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt in griekenland

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Judith26-09-2011

Doe toch normaal jongen

06/03/2011 Uitstekende ligging van de appartementen! Aan zee en vlakbij de leuke plaatsen Petra en Molivos. Mooi zwembad met uitzicht op zee en met hele leuke en gezellige barman (Alex) en fam. Doe toch normaal jongen! :) Zeker de moeite waard om heen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2011

• 5Paul en Anne Marie18-09-2011

Moet het hebben van de ligging....

Het appartement zelf (Argo) was inderdaad oud en dringend toe aan renovatie: zie ook onderstaand: echt vieze voegen en beschimmelde kit-naden, totaal bruin verkalkte douchebak. Bij ons is er in een week tijd slechts 2x schoongemaakt (te weinig, zeker omdat je het toiletpapier in het afvakbakje deponeert, wat toch dagelijks verschoond zou moeten worden. We hebben slechts 1x schone handdoeken gekregen en geen tussentijdse verschoning van lakens. Inrichting keuken -zelfs voor Griekse maatstaven- volstrekt onvoldoende. Eigenaar is irritant vanwege zijn te populaire benadering "doe even normaal jongen" en meer van dat soort 'quasi-grappige' opmerkingen, die mijns inziens niet passen bij een eerste ontmoeting met je gasten. Ligging: geweldig! Vlakbij Anaxos strand (mooiste zandstrand van Lesbos) met leuke kleine restaurantjes en vriendelijke mensen. Het huren van auto/scooter is wel nodig als je iets van het eiland wilt zien.

Gereisd met partner in september 2011

• 8m_moerkerk29-08-2011

Anaxos Hill is een leuke bestemming. Het complex ligt bovenop een heuvel bij het dorp Anaxos (strand) Het bestaat uit over de heuvel verspeide bungalows en een klein appartementencomplex (4 Appartementen) Wij zaten in het appartement Argo. Het app was lekker ruim voor 4 personen. Bedden waren goed. Airco gehuurd voor 6 eur per dag. Ruime betonplaat om buiten te zitten. Ook in de schaduw. Badkamer was echt aan renovatie toe. Vieze kitvoegen en veel kalk aan de kranen die niet soepel werkten. Schoonmaak om de dag. (Vloer dweilen met chloor) om de 3 dagen schone handdoeken en 1 keer per week schone lakens. Neem wel een muskietennet mee om voor de ramen en deur te spannen want er zitten kleine muggen. (niet hinderlijk). Gebouw is wel behoorlijk gehorig je kon een speld horen vallen, bij de buren. Zwembad is prachtig gelegen op de berg met een fantastisch uitzicht en er zijn bedjes genoeg. Aardig personeel. Je kan er heerlijk en goedkoop eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Jokes29-10-2010

Mooie plek als je mobiel bent en rust zoekt

Ten eerste is de beschrijving in de reisgids/toeristiek verwarrend: is het nu een bungalow of appartement? Wij hadden een 3 kamerapp. halverwege de weg en het zwembad, veel klimwerk. Uitzicht half op Anaxos en bergen en een puntje zeezicht. Buren boven en naast ons, toch redelijk wat privacy, soms kwamen er mensen via het trappetje langs je terras lopen. Groot overdekt terras met tafel en 6 stoelen, jammer genoeg geen ligbedden. Piepklein keukentje met 2 gaspitten en een gasfles in het kastje die ik af en toe rook. Een absoluut minimum aan keukenspullen, wel een koffiezetapparaat. Genoeg ruimte voor je kleding en andere zaken. Heel veel honden op het complex, ook al ben ik dierenliefhebber, niet zo fris als ze tegen je terras aan plassen. Ook genoeg katten. Als er iets kapot is komt Alex het heel snel maken. Een auto of een motor is zeer beslist nodig. Anaxos zelf heeft een strand en er is niet veel te beleven of winkeltjes, wel veel restaurants.Geen boulevard of oud centrum

Gereisd met partner in september 2010

Appartement Virginia Studios info