Appartement Thalia

GEWELDIG, AANRADER, TOPPER, THUISKOMEN

Sandra
3-8-2018

Whaw.

Het beste wat wij ooit gehad hebben in Griekenland, Thalia is een klein schalig complex.

Een rustige ligging, maar wel zeer centraal.

Dicht bij het prachtige strand van Anaxos, maar ook bij het centrum.

Het appartement is zeer ruim, een zeer ruime douche, dit is echt een unicum in Griekenland. Helemaal heerlijk. Mooie moderne inrichting, ruime keuken met alles erop en eraan.

Prijs/kwaliteit is TOP.

Thalia is een zeer vriendelijke eigenaresse, je kunt alles vragen en zij zorgt ervoor. Moeder bracht ons fruit, heel lief en lekker natuurlijk.

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in Thalia. Wij gaan hier zeker terug.

Taste is ook een zaak van hun, met heerlijke lunchgerechten, broodjes, lekkernijen.

DUS.....ECHT GEWELDIG

Erg mooi appartement in een leuke omgeving

Ton van Schaik
14-10-2017

Verken vooral de omgeving zoals Petra en Molyvos. Erg leuk om dit te voet te doen.

Hans en Thilde
29-9-2017

Prachtig appartement zeer verzorgd en compleet. De eigenaresse Thalia is heel vriendelijk en ze verzorgd alles prima. Om de dag wordt er schoongemaakt en liggen er nieuwe handdoeken. De afstand naar het zandstrand met ligbedden is 2 minuten lopen en heeft voldoende eetgelegenheden. Er is in Anaxos geen pinautomaat maar in de meeste winkels en restaurants kan je pinnen. Het nabij gelegen supermarktje van Antony heeft bijna alles en wat hij niet heeft gaat hij voor je halen. Thalia appartmenten is Dus de ideale stek voor een rustige strandvakantie. Van de vluchtelingen op het eiland hebben wij helemaal niets gezien of gemerkt.

Fantastisch!

Bertus en melissa
13-9-2017

Mooi appartement en heel schoon!

2 minuten van strand.

Om de dag schonen handdoeken en de eigenaar lieve vrouw.

fantastisch app zeer vriendelijke eigenaren.

mp de vos
13-8-2017

Zeer verzorgt en geweldig appartement.Eigenaren zeer attent .

Alle luxe aanwezig wist niet dat dit ook mogelijk was in anaxos

1 woord geweldig!

Ton en Rion
16-6-2017

Thalia app geweldig, groot, schoon, compleet met aanbouwkeuken waarin je alles kunt vinden wat je nodig hebt. Maar ga lekker uiteten, voor een paar euro kun je in de traditionele restaurans heerlijk eten!!

Thalia en haar man hebben ook een geweldige schone broodjes zaak, waar je van de kleine kaart heerlijk kunt eten!!! Aanrader!!!

Het app ligt heerlijk rustig gelegen, op loopafstand van het strand en mini market!!

Anaxos is voor als je van rust houdt de ideale vakantie plek!! De drukte kun je opzoeken in deplaatsjes Petra en Molivos!!! Wij huren altijd een scooter bij Costa of Billy, heerlijk om over het eiland terijden, zoveel moois te zien!!!!

Dit was de derde keer dat we in Anaxos waren, en er volgen nog vele malen!!!!!

Geweldig

Jolanda Bruin
14-3-2017

Het appartement is volledig ingericht, alleen jammer dat de slaapkamer niet afgesloten kan worden. Dit in verband van kleine kinderen die vanuit de slaapkamer zo de trap naar beneden af kunnen lopen of vallen. Verder het strand is op 3 min lopen te berijken en heerlijk. De supermarktjes zijn volledig, en als er iets niet aanwezig is dan wordt er voor gezorgd dat het de volgende dag wel aanwezig is.

Thalia in Anaxos, is in een woord geweldig!!

Fam. van Dam
6-9-2016

Het appartement is ruim en zeer schoon met een prima airco. de keuken is van alles voorzien. De gastvrouw is een hele lieve vrouw die er voor zorgt dat om de dag je bed is verschoond en er weer schone handdoeken hangen. af en toe verwende ze ons met wat fruit of zelf gemaakte chocolade cake. De ligging is heel goed. binnen 3 min ben je bij het supermarktje en binnen 5 min op het zandstrand. Ook konden we gebruik maken van een heerlijk zwembad bij een ander klein app. complex dit was ook op nog geen 5 min lopen. Het dorp is rustig maar er zijn genoeg restaurants om te kunnen eten. En aan het strand zijn barretjes waar je wat kunt drinken.Voor de wat toeristische plaatsjes moet je zijn bij Petra of Molyvos waar je met de scooter of taxi zo bent. ( taxi 5 euro naar Petra en 11 euro naar Molyvos). Let op er is in het dorp zelf geen pin automaat en bijna overal moet je met contant geld betalen!! Ook wil ik nog even kwijt dat er op het eiland geen vluchtelingen zijn, wij hebben er geen een gezien. Het is een heerlijk eiland met geweldige strandjes wij gaan zeker nog een keer terug!!

Heerlijke vakantie, fantastisch genoten!

Fam. Michielsen
11-8-2016

Wij hebben intens genoten op Lesbos en van Anaxos. Mooi zandstrand, heerlijk helder zeewater en een zeer gastvrije bevolking. Anaxos is wat rustiger maar voldoende vertier in Petra (3km) en en het mooie Molyvos (7km). De appartementen van Thalia zijn rustig gelegen en zeer ruim. Bestaan uit twee verdiepingen, hele complete uitrusting, beide verdiepingen zijn voorzien van airco en erg schoon. Om de dag werd er schoongemaakt en voorzien van nieuw beddengoed. Ze liggen dicht bij het strand (5min) en de gastvrouw is zeer gastvrij. Supermarkt om de hoek en voldoende eetgelegenheden in de nabijheid. Zelfs voor Antonio, de eigenaar van de supermarkt is niets teveel. Kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Wij komen hier al voor de 6 x.Vinden het hier goed

Jan.Westerhoff
26-6-2016

Wij vinden hier alles goed de mensen de plaats.

Wat niet goed is dat er veel mensen weg blijven voor de gelukzoekers.

Hier in Anaxos heb je dar geen last van de weg blijvers treffen de mensen van hier in de portemonee inkomsten door dat er minder inkomen is maar de lasten zijn met 50

procent verhoogd door de EU Dat is de grootste boosdoener voor de grieken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Thalia in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Thalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.