Géén boekingskosten

Appartement Thalia

GriekenlandLesbosAnaxos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Thalia voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 57 reviews

Appartement info

57 Reviews over Thalia

• 9Machteld22-08-2020

Groots

Je eigen huis op Lesbos! We hadden niet eerder zo veel ruimte, twee verdiepingen! Een zeer ruime douche, een waar niet de hele badkamer nat wordt. En zowaar drie zitjes, dus altijd wel een plekje in de schaduw. Het appartement wordt goed schoon gehouden en Thalia maakt haar gasten graag blij. Supermarkt, strand en restaurantjes op loopafstand. Al met al: een aanrader!

• 10Sandra19-07-2020

AANRADER TOP SUPER

Super.Aanrader. Top appartement Het is gewoon een huis. Met alles erop en eraan. Keuken, met alles. Ruime slaapkamer met ruime kast. En vooral een hele ruime douche, zelfs groot voor in Griekenland Thalia en Michalis zijn super vriendelijk en behulpzaam Heel lief en gastvrij, zelfs in deze moeilijke tijd.

Ik zou zeggen, wil je naar Anaxos, ga naar luxury Thalia

Het was onze 2e keer en zeker niet de laatste

• 9Auke Venema04-11-2019

Een toplocatie

Voor Griekse begrippen een toplocatie! Netjes en schoon, alles is voorhanden en twee verdiepingen! Gelegen in een rustig straatje. Zeer vriendelijke eigenaren die ons regelmatig wisten te verrassen met iets lekkers voor de inwendige mens.

• 10An, Miranda en Ger30-06-2019

In één woord “ geweldig “

Anaxos rustig maar erg gezellig met veel restaurants en overal super lieve mensen. Bij Thalia een lust om te verblijven ( zijn er voor de 3e keer geweest ). Prima appartementen ( huisjes ) van alles voorzien en heel goede schoonmaak. Meerdere keren eitjes, eten en lekkers gehad van de moeder van Thalia. Ook bij hun snackbar The Taste heerlijk ontbeten en lekker verwend door Mihalis en Thalia. We verheugen ons nu al op volgend jaar want terugkomen doen we zeker.

• 10Ingrid20-06-2019

Super!

Prachtige huisjes, appartement dekt de lading niet want je hebt een beneden- en bovenverdieping. De inrichting is zeer volledig en mocht je toch nog iets missen dan is Thalia altijd bereid om te helpen. Wij waren hier voor het eerst maar gaan in september met veel plezier nog een keer. Door de kleinschaligheid en alleen maar Griekse buren om je heen krijg je het gevoel dat je tussen de eilandbewoners leeft. Thalia spreekt goed Engels dus mocht je geen woord Grieks spreken is dat helemaal geen probleem. Wat ons betreft is Thalia's echt een aanrader!

• 9Suzanna25-04-2019

In éěn woord..een topper😊

Super lieve mensen,app.voorzien met van alles en nog wat.Goede bedden,goede uitgeruste keuken,horren, fijne douche en 2 toiletten plus airco... Rustige omgeving,winkeltjes en restaurantjes ed vlakbij. App. werd goed schoongehouden,en regelmatig voorzien van schoon beddegoed en handdoeken! Strand vlakbij op loopafstand,bus naar div. plaatsen ook vlakbij. En er is van alles te bezichtigen! Een echte aanrader! Top👍👍

• 10Peter11-10-2018

Perfecte appartementen

Perfecte appartementen. Alles wat je maar kunt bedenken is in de keuken aanwezig. 4 pits keramische kookplaat, oven, koffiezetmachine, blender, tafelgrill enz... Beneden en boven een toilet en boven de slaapkamer met inloopdouche in de badkamer. In de slaapkamer alle deuren met horren en kiep/kantelramen. Naast entree van het appartement een zitje met twee stoelen en een tafel, zo ook op het balkon op de begane grond en 1e etage. Wat mij betreft het Hilton onder de Griekse appartementen. Eigenaresse en haar moeder zijn enorm zorgzaam en niets is ze te veel. Oma brengt regelmatig verse eitjes en Thalia bakt regelmatig cake waarvan je een stuk krijgt. Hierbij maakt ze gebruik van de oven in appartement 1, op het balkon van appartement 1 staat ook een wasautomaat. Deze wordt gebruikt voor de appartementen was en ook de gasten mogen hier gebruik van maken. Al met al een perfecte vakantie gehad vlakbij het strand.

• 9André22-09-2018

Dit appartement is een echte aanrader !

Het appartement is prima en is echt aan te raden ! Het is voor Griekse begrippen een heel luxe appartement. Er is beneden een terras met tafel en stoelen en boven een balkon. De slaapkamer is boven en heel ruim. De airconditioning moet je, indien je deze wilt, nog betalen á Euro 7,-- per dag. Wij vonden dit wil lekker, omdat het anders nu in juli ongeveer 28 graden was in het appartement. De eigenaresse is super vriendelijk en wij kregen tot 3 maal toe wat tomaten en komkommers van haar. Om de dag krijg je schone lakens en handdoeken en wordt het appartement schoon gemaakt, super ! Er is een grote koelkast met een vriesgedeelte met 3 grote laden. Thalia en haar man hebben een snackbar "The Taste" dit is vlakbij het strand, wel een stukje lopen vanaf het appartement. Hier kun je voor heel weinig geld een goede simpele maaltijd eten, aanrader ! Wij zijn blij dat we dit appartement hebben geboekt !

• 10Sandra03-08-2018

GEWELDIG, AANRADER, TOPPER, THUISKOMEN

Whaw. Het beste wat wij ooit gehad hebben in Griekenland, Thalia is een klein schalig complex. Een rustige ligging, maar wel zeer centraal. Dicht bij het prachtige strand van Anaxos, maar ook bij het centrum. Het appartement is zeer ruim, een zeer ruime douche, dit is echt een unicum in Griekenland. Helemaal heerlijk. Mooie moderne inrichting, ruime keuken met alles erop en eraan. Prijs/kwaliteit is TOP. Thalia is een zeer vriendelijke eigenaresse, je kunt alles vragen en zij zorgt ervoor. Moeder bracht ons fruit, heel lief en lekker natuurlijk. Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in Thalia. Wij gaan hier zeker terug. Taste is ook een zaak van hun, met heerlijke lunchgerechten, broodjes, lekkernijen. DUS.....ECHT GEWELDIG

• 10Dawid21-06-2018

Fantastic place, clean, good price

Fantastic place. very nice owner. clean rooms. close to the beach, a few minutes. You can also eat in the owner's bar called The TASTE.

Appartement Thalia info

• CafeNiet beschikbaar