Appartement Thalia

Tonen op kaart

56 reviews over Appartement Thalia

• 9Auke Venema04-11-2019

Een toplocatie

Voor Griekse begrippen een toplocatie! Netjes en schoon, alles is voorhanden en twee verdiepingen! Gelegen in een rustig straatje. Zeer vriendelijke eigenaren die ons regelmatig wisten te verrassen met iets lekkers voor de inwendige mens.

Gereisd met partner in september 2019

• 10An, Miranda en Ger30-06-2019

In één woord “ geweldig “

Anaxos rustig maar erg gezellig met veel restaurants en overal super lieve mensen. Bij Thalia een lust om te verblijven ( zijn er voor de 3e keer geweest ). Prima appartementen ( huisjes ) van alles voorzien en heel goede schoonmaak. Meerdere keren eitjes, eten en lekkers gehad van de moeder van Thalia. Ook bij hun snackbar The Taste heerlijk ontbeten en lekker verwend door Mihalis en Thalia. We verheugen ons nu al op volgend jaar want terugkomen doen we zeker.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Ingrid20-06-2019

Super!

Prachtige huisjes, appartement dekt de lading niet want je hebt een beneden- en bovenverdieping. De inrichting is zeer volledig en mocht je toch nog iets missen dan is Thalia altijd bereid om te helpen. Wij waren hier voor het eerst maar gaan in september met veel plezier nog een keer. Door de kleinschaligheid en alleen maar Griekse buren om je heen krijg je het gevoel dat je tussen de eilandbewoners leeft. Thalia spreekt goed Engels dus mocht je geen woord Grieks spreken is dat helemaal geen probleem. Wat ons betreft is Thalia's echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Suzanna25-04-2019

In éěn woord..een topper😊

Super lieve mensen,app.voorzien met van alles en nog wat.Goede bedden,goede uitgeruste keuken,horren, fijne douche en 2 toiletten plus airco... Rustige omgeving,winkeltjes en restaurantjes ed vlakbij. App. werd goed schoongehouden,en regelmatig voorzien van schoon beddegoed en handdoeken! Strand vlakbij op loopafstand,bus naar div. plaatsen ook vlakbij. En er is van alles te bezichtigen! Een echte aanrader! Top👍👍

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    10Peter11-10-2018

Perfecte appartementen

Perfecte appartementen. Alles wat je maar kunt bedenken is in de keuken aanwezig. 4 pits keramische kookplaat, oven, koffiezetmachine, blender, tafelgrill enz... Beneden en boven een toilet en boven de slaapkamer met inloopdouche in de badkamer. In de slaapkamer alle deuren met horren en kiep/kantelramen. Naast entree van het appartement een zitje met twee stoelen en een tafel, zo ook op het balkon op de begane grond en 1e etage. Wat mij betreft het Hilton onder de Griekse appartementen. Eigenaresse en haar moeder zijn enorm zorgzaam en niets is ze te veel. Oma brengt regelmatig verse eitjes en Thalia bakt regelmatig cake waarvan je een stuk krijgt. Hierbij maakt ze gebruik van de oven in appartement 1, op het balkon van appartement 1 staat ook een wasautomaat. Deze wordt gebruikt voor de appartementen was en ook de gasten mogen hier gebruik van maken. Al met al een perfecte vakantie gehad vlakbij het strand.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9André22-09-2018

Dit appartement is een echte aanrader !

Het appartement is prima en is echt aan te raden ! Het is voor Griekse begrippen een heel luxe appartement. Er is beneden een terras met tafel en stoelen en boven een balkon. De slaapkamer is boven en heel ruim. De airconditioning moet je, indien je deze wilt, nog betalen á Euro 7,-- per dag. Wij vonden dit wil lekker, omdat het anders nu in juli ongeveer 28 graden was in het appartement. De eigenaresse is super vriendelijk en wij kregen tot 3 maal toe wat tomaten en komkommers van haar. Om de dag krijg je schone lakens en handdoeken en wordt het appartement schoon gemaakt, super ! Er is een grote koelkast met een vriesgedeelte met 3 grote laden. Thalia en haar man hebben een snackbar "The Taste" dit is vlakbij het strand, wel een stukje lopen vanaf het appartement. Hier kun je voor heel weinig geld een goede simpele maaltijd eten, aanrader ! Wij zijn blij dat we dit appartement hebben geboekt !

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Sandra03-08-2018

GEWELDIG, AANRADER, TOPPER, THUISKOMEN

Whaw. Het beste wat wij ooit gehad hebben in Griekenland, Thalia is een klein schalig complex. Een rustige ligging, maar wel zeer centraal. Dicht bij het prachtige strand van Anaxos, maar ook bij het centrum. Het appartement is zeer ruim, een zeer ruime douche, dit is echt een unicum in Griekenland. Helemaal heerlijk. Mooie moderne inrichting, ruime keuken met alles erop en eraan. Prijs/kwaliteit is TOP. Thalia is een zeer vriendelijke eigenaresse, je kunt alles vragen en zij zorgt ervoor. Moeder bracht ons fruit, heel lief en lekker natuurlijk. Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in Thalia. Wij gaan hier zeker terug. Taste is ook een zaak van hun, met heerlijke lunchgerechten, broodjes, lekkernijen. DUS.....ECHT GEWELDIG

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    9Ton van Schaik14-10-2017

Erg mooi appartement in een leuke omgeving

Verken vooral de omgeving zoals Petra en Molyvos. Erg leuk om dit te voet te doen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Hans en Thilde29-09-2017

Prachtig appartement zeer verzorgd en compleet. De eigenaresse Thalia is heel vriendelijk en ze verzorgd alles prima. Om de dag wordt er schoongemaakt en liggen er nieuwe handdoeken. De afstand naar het zandstrand met ligbedden is 2 minuten lopen en heeft voldoende eetgelegenheden. Er is in Anaxos geen pinautomaat maar in de meeste winkels en restaurants kan je pinnen. Het nabij gelegen supermarktje van Antony heeft bijna alles en wat hij niet heeft gaat hij voor je halen. Thalia appartmenten is Dus de ideale stek voor een rustige strandvakantie. Van de vluchtelingen op het eiland hebben wij helemaal niets gezien of gemerkt.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Bertus en melissa13-09-2017

Fantastisch!

Mooi appartement en heel schoon! 2 minuten van strand. Om de dag schonen handdoeken en de eigenaar lieve vrouw.

Gereisd met partner in september 2017

8 tips over Appartement Thalia

• Jannie, Pim, Martin en Jan, 17-08-2013

Voor het strand van Anaxos heb je wel zwemschoenen nodig. Je kunt heerlijk eten bij: Sarandos, Elli en Omega. Hier kun je genieten van het traditionele Griekse eten.

• Bramf, 18-08-2012

Zoek wat anders op Anaxos Stratos 'supermarkt', Womens Cooperative (Petra), restaurant Prime (Anaxos)

• Ton van Schaik, 05-06-2012

Petra, Molyvos, Skala Sikaminia. Een trip met Number 1 naar Skala Sikaminia en dan wandelen terug naar Efftalou (of verder naar Molyvos)

3 vragen over Appartement Thalia

• Sandra, 14-05-2018

Is er een koffieapparaat ?

Is er een koffieapparaat ?

Guus, 27-05-2018

Er is een dubbel koffiezetapparaat en een waterkoker.

• Monique, 24-05-2017

Anaxos / Thalia

Is er in dit appartement een wasmachine waar je gebruik van kunt maken ? of wasserette in dorp ? Als iemand een emailadres heeft van eigenaresse, graag !

Guus, 27-05-2018

Op het balkon staat een eigen wasmachine.

• Marion, 24-10-2009

ligging

In welk nummer van de drie appartementen heb je de meeste privacy qua ligging van het terras/balkon. Is er een emailadres beken van de eigenares.

Ton van Schaik, 05-06-2012

Het is mogelijk om de terrasstoelen ook aan de voorzijde van het appartement te plaatsen. Echte privacy in de vorm van volledige afzondering is er niet.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4