Appartement Parthenon

• 4.7Inrichting
  • 5.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

12 Reviews over Parthenon

• 2M. uit Diemen22-08-2017

Teleurstellend - nooit meer!

Lesbos is een prachtig eiland, Anaxos een leuke plek. Een grote aanrader! Maar appartementen Parthenon - echt nooit meer! Het is er vies, veel dingen zijn stuk en dringend aan vervanging toe, het zwembad is groen uitgeslagen en wij hebben erg veel geluidsoverlast gehad. De eigenares Alison geeft elke woensdag een feestje waarbij de gasten erg dronken worden en tot 3 uur 's nachts karaoke zingen op 10 meter afstand van je kamer. Toen wij naar dit geluidsoverlast vroegen bij de eigenaren werd er boos gereageerd en zijn we de rest van de week genegeerd, de woensdag erop was er weer een feestje tot 3 uur in de nacht. Lang leve oordoppen! Alison en Costas (de eigenaren) zijn uitsluiten bezig met het restaurant en de auto verhuur, de appartementen maken ze eigenlijk niet uit. (onze WC spoelde niet door, er is geen prioriteit om dat te maken..) Er staan meer recenties en foto's online, zoek goed rond voordat je dit boekt! Ik raad het echt af. In dezelfde prijsklasse zijn er veel mooiere en schonere appartementen te vinden in dezelfde straat of dorp.

• 5R de Vos16-08-2017

Nooit meer

Appartement was vies en rook vies. In de douche liepen elke keer kleine beestjes, de tandenborstels in de keuken gelegd, want de beestjes liepen ook op en in het wasbakje in de douche. Er was geen ontvangst, we werden ontvangen door de schoonmaakster die er per toeval liep en ons naar de appartementen begeleidde. Bij de deur ging ze weg en moet je zelf maar verder uitzoeken hoe en wat.

Als we niet zijn wezen eten bij het appartement had de eigenaar ons nooit gezien en niet geweten wie zijn gasten zijn geweest. Hij is vriendelijk maar concentreert zich op het restaurant, bar en verhuur van scooters en auto. Het is commercieel en hij heeft niets met de gasten, we hebben hem alleen gezien bij het restaurant voor en is niet betrokken /geïnteresseerd hoe jij zijn huisjes ervaart.

De appartementen hebben een koelkast en slaapkamer, en geen keuken waardoor je wel buiten de deur moet lunchen en dineren. Er was geen kookplaat in de keuken.

Wel iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, maar verder was het erg oud en vies.

• 6L Kappert van Klink28-06-2016

Lesbos en Anaxos geweldig. Geen Parthenon meer.

Anaxos heeft een prachtig strand, met aardig wat eet tentjes met gratis wifi en stoelen. Helaas was het heel stil met toeristen vanwege de vluchtelingen die er waren en de geannuleerde vluchten. Zonde ! Geen enkele reden om niet naar Lesbos te gaan !!!!!! Vorig jaar geweest in Parthenon. Toen genoten, ook het typische grieks voor lief genomen , maar dit jaar was het anders. Wij hadden 4 losse kamers en vorig jaar 2 2-kamer appartementen. De kleine kamers waren muf en ook ook de bedden kranen lieten te wensen over. Het rook buiten onfris en wij hoorde gekakel. Achter een riet scherm in een soort opslag vonden wij kippen opgepropt in een hok en kuikens opgepropt in een kast met een gaas erop. Overal mest en stank. Dit doorgegeven en 2 dagen later waren de dieren weg. De eigenaar ging na 3 dagen tekeer tegen een bekende uit anaxos van ons omdat hij er voor zou zorgen dat wij dit jaar bij ham niet aten , dronken en auto huurde. Dit vonden wij erg onprofessioneel en zijn niet meet gaan eten en drinken bij het restaurant ij het complex. Dus voor ons geen Parthenon meer

• 6Irma22-12-2015

perfecte ligging en vlak bij strand en eettentjes

geen douchegordijn in appartement, dus alles nat en handdoeken op de grond dus. primitieve inrichting, voor 4 personen geen spullen voor 4 personen. bv. bekers, glazen, bestek ed. Maar ja je eet bijna altijd buiten de deur. prijs/kwaliteit is in orde.

• 8Prima prijs/kwaliteit verhouding10-08-2015

Prima Prijs/kwaliteitsverhouding

Zuivere appartementen, vrij basis qua inrichting. Fijn zwembad dat elke dag werd schoon gemaakt, net als het appartement zelf (ook elke dag schone handdoeken). Vriendelijk personeel (Allisson, Kostas en de rest van de familie) die altijd bereikbaar waren via het bij Parthenon gelegen restaurant Orpheus en het auto verhuurbedrijf. Heerlijk eten in het restaurant, niet duur en ongeveer 5 minuten lopen naar het strand. Ook bij het tegenover gelegen Sarandor en vlakbij gelegen Elli kun je heerlijk eten. Beste 3 restaurants van Anaxos!

• 8pascalkappert03-06-2015

Als je van Grieks houd Prima !

Parthenon is een typisch Grieks complex. Onze koffers werden naar de kamer gebracht. Er is geen echte receptie, dit gaat via het Restaurant aan de weg. Dat word gerund door een Engelse dame en een Griekse meneer met hulp van de hele familie.Het meeste doet het en als er iets is wordt het verholpen. Maar dat moet je wel vragen.Verwacht geen douche gordijn of compleet ingerichte keuken. Bedden waren redelijk. In totaal waren er 8 gasten toen wij er met 4 personen waren. Wij hadden een prive binnenplaats en zwembad hierdoor.Het zwembad was niet altijd schoon door de vele bloesem en bladeren. Bij de appartementen werd nog gewerkt om alles klaar te maken voor het hoog seizoen wat pas na juni begint. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld en hebben dan ook veel tijd doorgebracht in het restaurant van de eigenaren. Het voelde als een huiskamer, waar je goed werd verzorgd, maar ook heel veel van het Griekse leven mee krijgt. Er wordt hard gewerkt door het personeel om je te plezieren.

• 9Ruth14-11-2009

Fantastic family run hotel

Loved it here, was a great location for getting about (near to local bus service & the owner also rents cars)

Good restaurant & bar on site. near to mini markets.

Just a few minets walk to the beach.

We would definately stay there again.

• 6Marinka en Erik16-05-2008

App was te klein. Geen keukengerei aanwezig. Slechte bedden. Je kunt je buren letterlijk horen. Verhuizen van kamer is echter geen probleem. Het strand is een stukje lopen, maar wel ok. Balkon te klein, zo klein dat je er niet met twee mensen op kunt zitten. Het eten bij het restaurant is niet lekker. Schoonmaken en bedden goed werd te weinig gedaan. Maar goed, het was geen erg dure vakantie :)

• 6F.A. Bloklander09-10-2007

Te klein voor 1 k appartement, nauwelijks keukengerei aanwezig, slechte matras+kussens.

• 7w talhout27-07-2007

Leuke appartementen, sommige kamers zijn wel een stuk mooier dan anderen, maar het is geen probleem te "verhuizen". het is wel nog een stukje wandelen naar het strand.

Appartement Parthenon info

• KoelkastBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij