Géén boekingskosten

Meer appartement info

9 Reviews over Nautilus

• 9Marian van beusekom20-04-2019

De perfecte appartement

Wij waren hier in augustus 2018 we kwamen laat in de avond aan, Maria stond ons op te wachten en bood gelijk wat drinken aan. Mooie grote en schone kamers 2 balkonnen met mooi uitzicht. Alles ligt dicht in de buurt strand,restaurants, bakkerij en supermarkten. Het is ons zeer goed bevallen en Maria is een supervrouw al spreekt ze geen Engels met een hoop gebaren kom je ver. Wij komen al 22 jaar op dit eiland en hebben in verschillende appartementen gezeten maar dit is ons goed bevallen, wij gaan dit jaar 2019 zelfs 2x heen

• 2Jorn De boer02-09-2018

slecht

nooit meer: eigenaresse spreekt bijna geen Engels, schoonmaak 6 keer in 15 dagen,babybedje zakte door aan de hoofd en benenzijde, zwembad zaten tegels los en gat in het diepe die niet afgedekt was

• 6fam. van Enk Lelystad02-09-2018

Geweldig met kanttekening

Mooie ruime accommodatie met 2 balkons en ruime badkamer. Communicatie verloopt moeizaam omdat lieve Maria alleen Grieks spreekt. Indien nodig belt ze Andreas die dan aangescheurd komt op zijn scooter. Schoonmaak laat sterk te wensen over 3x in 9 dagen (volgens site touroperator 6x per week) Ook volgens site touroperator is er een poolbar en een restaurant, maar er is niets te krijgen en de dichtstbijzijnde winkel is een behoorlijke tippel. Lesbos is werkelijk prachtig, de mensen zijn lief en het eten is fantastisch. Wij willen zeker terug, maar dan niet bij Nautilus. De reisleiding van touroperator ter plekke is onverschillig en kattig en liegt over de mogelijkheden betreffende excursies en huur van auto/scooter. In Petra of Molivos zit je wat dat betreft veel beter bij Timo. Een leuke eerlijke vent, die duidelijk lol heeft in zijn werk. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad, ook al omdat ons motto was "typisch Grieks"

• 10Saskia Gubler08-07-2017

Goede appartementen en goede service

Goede service, mooie kamers, gastvrij, wij zitten elk jaar in een ander appartementencomplex omdat wij wel van verandering houden ondanks dat we graag in Anaxos verblijven maar als ik hier terug zou moeten komen geen probleem. Aan te bevelen.

• 1Henri en Cecilia02-10-2014

Wij boeken hier nooit meer!!

Dit complex reeds geboekt in Maart 2014 voor 4 personen in 2 appartementen. Vlak voor aankomst in Anaxos krijg je te horen dat het complex overboekt is. Vroeg boeken heeft dus geen enkele zin, of je moet al de duurste aanbieder kiezen. Het complex van buiten gezien en ziet er goed uit, vandaar nog een voldoende voor ligging en zwembad. De laatste week dat wij er waren zaten we al met 3 stellen in een ander appartement. Dus 3 kamers overboekt op een totaal van 14 stuks. Zegt genoeg dachten we! Desondanks een goede vakantie gehad, met dank aan onze overige vrienden uit Anaxos.

• 8Joost Padberg08-09-2014

Nautilus gastvrijheid staat centraal......

Dit appartementencomplex bestaat uit diverse appartementen qua grootte. Ook hebben zij allemaal een balkon,de appartementen zijn netjes en efficiënt ingericht. Vrij recent opnieuw geschilderd van binnen en buiten. Zwembad is wat beperkt echter de afstand tot het strand is zeer goed te doen. Mooi strand en dito faciliteiten, ligbedden zijn vaak gratis indien men een consumptie besteld. Ook een zeer mooi gedeelte van Lesbos. Het personeel van Nautilus is zeer behulpzaam en gastvrij. Je kunt er ook heerlijk eten,bijv:pizza,s wat je niet zou verwachten .complex is zeer netjes en word ook zeer goed onderhouden. Ook de schoonmaak van de appartementen is niets op aan te merken. Alles aanwezig om eventueel zelf te koken. Mijn advies niet doen! Je kunt heerlijk en voor weinig eten en genieten van de Griekse keuken cq gastvrijheid. Met 4 personen uit eten incl drankjes voor 50,00 euro blijft ongekend,sublieme kwaliteit. Wij kijken terug op een fijne vakantie, mede door Nautilus.

• 8henrianne11-08-2013

Leuk appartement en schoon

Leuke app.netjes en schoon. Aardige mensen. Strand en boulevard op loopafstand. Anaxos is klein, maar gezellig. Leuke restaurants en mooi strand.

• 9Familie Huigens30-07-2013

Heerlijke vakantieplek!

Net terug van twee heerlijke weken vakantie in Nautilus apartments. Mooie accommodatie. Genoeg ruimte voor ons drieën, aangezien je de meeste tijd buiten verblijft. Strand van Anaxos is volgens ons één van de mooiste van Lesbos. We zijn zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar en zijn ouders. Regelmatig verwend met lekkere zelfgemaakte koekjes of een bakje vers fruit. Op verzoek werd er traditioneel Grieks gekookt. Als je van rust en kleinschalige accommodaties houdt dan is Nautilus zeker een aanrader. Tavernes en barretjes zijn er genoeg in de omgeving. Het enige wat voor ons ontbrak was een boulevard waar je 's avonds nog even overheen kan wandelen.Maar daardoor hebben we wel veel gezellige uurtjes in de bar van Nautilus doorgebracht. De bewoners van Lesbos zijn in onze ogen verlegen mensen, maar als je toenadering zoekt kan dat tot leuke gesprekken leiden. Kortom een bezoek aan Lesbos, in het bijzonder Anaxos, is zeker de moeite waard!

• 10m. hasselman25-07-2013

een echte aanrader

Een echt familie gerund appartement. Relaxte bestemming en toch goede uitvalsbasis. Fijn zwembad. Bar bij de hand. Zee links of rechts een blokje omlopen. Op de de weg daar naar toe tref je winkeltjes, op het uitgestrekte strand goede tavernes. De echte warme bakker op 500 meter lopen. Heerlij vers brood, koekjes, gebak, etcetc. Ruime appartementen, schoon, iedere dag schoonmaak, behalve zondag. Je kunt er ook goed eten. Moeder verraste, verwende ons regelmatig ,s-middags met lekkers (zelf gebakken) of vers fruit. Ook lokale mensen kwamen daar eten. Wij voelden ons zeer welkom. Twee weken vlogen voorbij. Oh ja, gratis wifi. Zoals gezegd een echte AANRADER!

Appartement Nautilus info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    GR-81109