Appartement Michelle

Appartement Michelle

8Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Anaxos

Op vakantie geweest naar Michelle?

8Fantastisch

• 7.4Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Michelle

• 8Ton19-09-2013

Prima gelegen appartement!

Voor de eerste keer in Michelle. Een leuk kleinschalig complex met mooie tuin en zwembad. Ruim, eenvoudig ingericht en schoon appartement met een geweldig uitzicht over Anaxos en de zee! Eigenaar Tony is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Bakker, auto- /scooterverhuur en restaurantjes binnen handbereik. Het strand is op loopafstand en onderweg kom je langs kapsalon “Dutch Hair Design” van de Nederlandse Ingrid. Hier word je nog voor 10 euries gekortwiekt en vanaf medio volgend jaar verhuist zij met haar salon naar Petra. Wij hebben twee fantastische weken op Lesbos beleefd en gaan er zeker terug.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Annemie29-06-2012

Geweldige plek

Al heel vaak in Anaxos geweest, maar nu voor de eerste keer in "Michelle". Het is een rustige plek met een schitterend uitzicht, en een mooi zwembad. Op een steenworp afstand van het strand, en de restaurantjes. De appartementen zijn redelijk ruim met mooie balkons, en worden om de dag schoongemaakt. Zeer vriendelijke, en goed engels sprekende man. Een echte aanrader !!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8ingrid05-08-2011

adembenemend uitzicht op deze fantastische plek

wij zijn net terug van een weekje vakantie in dit goed verzorgd ruim appartement met een heerlijk zoetwater zwembad voor de afkoeling en gelegen in een sfeervolle tuin. alleraardigste eigenaar die vloeiend engels spreekt. In september gaan wij terug en hebben wederom dit appartement geboekt. Wij zien het als een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Nico 14-11-2007

Heerlijk appartement met een fantastich uitzicht over Anaxos. De zeer vriendelijke eigenaar spreekt uitstekend engels en is zeer gastvrij en behulpzaam. Anaxos is qua winkels niet toeristisch, maar lekkere restaurants zijn er voldoende. Zeker een aanrader voor mensen die van rust en romantiek houden gezien de prachtige zonsondergang. Wij zijn 2 weken in sept. geweest.

Gereisd met partner in november 2007

• 8Janneke Rietjens10-10-2007

Het is een kleinschalig complex met 14 appartementen. Daardoor is het lekker rustig. Het er is erg mooi gelegen en je kijkt uit over Anaxos en naar het strand en zee waar iedere avond de zon onder gaat. De appartementen zijn eenvoudig maar netjes en schoon. Wij hadden een zeer groot balkon van 5 bij 4 ongeveer. De eigenaar is een zeer vriendelijke man en houdt 1x pw een Griekse avond. Anaxos is wat rustiger en als je een auto hebt is dit ideaal. Het naast gelegen Petra is een erg knusse plaats met heel veel restaurantjes. Wij zijn ook een aantal keer in Anaxos gaan eten en hier heb je ook genoeg eetgelegenheden. Ik vond het een super vakantie waar je nog authentiek Griekenland ziet!

Gereisd met partner in oktober 2007

Appartement Michelle info