Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis King's View in het Nederlands

Fantastisch Uitzicht

Leendert
17-5-2016

Prachtig ingerichte studio"s erg ruim 60 m2. Tegen een heuvel aan gebouwd, dus lopend wel een klim. We hadden een auto.

Gereisd Met partner in april 2016

Een schitterend huwelijkshuis!

Joppe en Jetty
21-7-2015

Toen we aankwamen eind mei waren letterlijk en figuurlijk'on top of the hill'. Wat een uitzicht en wat een heerlijk appartement, met drie terrassen! Beter hadden we ons niet kunnen wensen. We keken uit over Anaxos en op de locaties waar onze kinderen, vrienden en familieleden verbleven tijdens de week waarin we trouwden (op 2 juni, op het strand van Anaxos..kan het iedereen aanraden!!) De eigenaar van het complex, een familie die ook een bar )Malibu) en (top-)restaurant op het strand exploiteren, zijn schatten van mensen, niets is ze teveel. Schoonmaak, handdoeken, wifi: alles is ok! De weg naar boven is te belopen, maar het handigst is toch wel als je een auto of scooter ter beschikking hebt. Het was ons huwelijksplaleis en we kunnen het in alle opzichten an iedereen aanbevelen...

Gereisd Met partner in juni 2015

De naam zegt het al: een prachtig uitzicht!

Nathalie
16-1-2015

Prachtige appartementen waar wij 3 weken hebben doorgebracht. De eigenaars zijn schatten van mensen. Tevens hebben ze onder aan de boulevard een restaurant: Tropicana en een gezellige bar: Malibu Beachbar waar het heerlijk vertoeven is. De hele familie werkt mee en niks is hun teveel! Stuk voor stuk lieve mensen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

waanzinnig uitzicht !!

ingrid peeters
9-3-2014

Deze geweldig mooie appartementen/huizen liggen privé tegen een berg aangebouwd op loopafstand van de zee met zandstrand en boulevard. Ze zijn in 2012 gerealiseerd dus nog in perfecte conditie en modern ingericht. Dit moet u gezien hebben. De eigenaren wonen in de buurt en u kunt altijd op ze terug allen ,ze spreken vloeiend Engels en hebben ook nog een restaurant/bar in Anaxos genaamd Tropicana/Malibu-bar.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis King's View in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis King's View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.