Appartement

229 reviews over Appartement Harris in het Nederlands

Leuke en mooienlokatie

Hans
25-6-2016

Hotel harris is een prima lokatie superieur kamer uitstekend rest van de kamers is matig ingericht wel mooi schoon. Heel goede uitvqls basis om het eilqnd te verkennen. Alleen de eigenaar vonden wij niet klant vriendelijk vrij nors en redelijk nering ziek.

Het is gewoon heel jammer dat de touristen Lesbos mijden wij hebben geen last gehad van de vluchtelingen stroom zoals wel gemeld word door de media jammer dat dit niet vaker gemeld wordt

Geweldig!

Lotte
25-6-2016

Vriendelijke familie die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Goed eten en zwembad! Wij zaten in een superieur kamer nr. 104 met wat mankementen zoals bv.: ontzettend hard bed, niet goed werkende douche en een putje in de badkamer waar je doucheschuim weer uit omhoog kwam wanneer je aan t douchen was. Bij de classic kamers was blijkbaar nog meer mis (zoals wij hoorden). Verder was de kamer wel goed schoon! Wij hebben wel airco genomen, hiervoor moesten voor een week €40,- betalen. Ook is het handig tegen de vele muggen en andere beestjes wanneer je de balkondeuren open laat. Veel Nederlanders ontmoet bij Harris, die allen erg vriendelijk waren! Wat betreft Lesbos zelf... het is een top eiland! Hartstikke mooi, goedkoop, vriendelijke mensen, heerlijke zee en hartstikke gastvrij! Wij hebben geen vluchtelingen gezien maar we zagen wel dat de Grieken enorm hebben geleden. Erg triest voor de Grieken! Ons advies is dan ook: Ga naar Lesbos en geniet!

superbe

hans post
23-6-2016

nou de weg naar beneden is gevaarlijk ,veel te stiil er moet een trap komen.en de weg zelf wat meer gelijkmatiger, was fantastisch vooral de omelet speciaal best in town! wat een lieve mensen allemaal,ga vooral naar Petra naar taverna Thalassa super locaal eten voor een heel lage prijs bij maria en familie! een plus punt de bagage wordt wel van boven naar beneden gebracht en terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

D-reizen

Vakantie om nooit! te vergeten, Fantastisch!

Arthur & Jolanda
9-6-2016

Mensen ga vooral naar Lesbos,niks aan de hand.

De media blaast de boel veels te veel op.

Vluchtelingen? Totaal niet gezien, Anaxos,Petra,Molivos nergens.

Jammer dat je dit wel merkt,de winkels,strand en restaurants zijn minder druk.

Wij hebben in ieder geval een super vakantie gehad.

Het complex was super mede door de familie die er alles aan doen om het naar je zin te maken.

Over dit complex valt dan ook niks negatiefs te melden, Geweldig!!

Eten, drinken, hygiene alles is tiptop in orde,een dikke 10 voor Harris.

Leuke mensen leren kennen (wat nu onze vrienden zijn), waar we gezellig mee op het strand hebben gelegen en s'avonds lekker met elkaar hebben gegeten.

Tevens nummers uitgewisseld waarmee we nu een groepsapp hebben.

Dus wil je een schoon complex,goed eten, rust overdag en s'nachts? Dan moet je bij Hotel/App Harris zijn.

Om meer te zien van het eiland is een auto huren of scooter wel nodig.

Wij hebben dat niet gedaan want, het strand is te lopen en voor €5,- zit je in Petra,

en voor €10,- in Molivos.

Gereisd met partner in juni 2016

Super gezellig en prima eten

juurse
6-6-2016

Harris is een familie bedrijf met Stratos als eigenaar en entertainer. Het eten in de keuken is allemaal vers, vis s morgens gevangen en s avonds gegrild op je bord, net als de groenten uit eigen tuin. Als je iets wilt eten wat niet op de kaart staat wordt er alles aan gedaan om het de volgende dag te bereiden, bijv. De bietensalade of gekookte octopus. De kamers zijn ruim en worden heel goed schoongemaakt. Badkamer ruim met goede douche.

Mooi zwembad en de entourage voelt als een warm bad. WiFi is soms goed soms minder maar je bent tenslotte op vakantie.

Met andere woorden een aanrader en wij komen hier zeker terug . De Griekse bbq avond is lekker en heel gezellig met veel dans.

Gereisd met partner in mei 2016

Twijfelt u nog over Appartement/Hotel Harris?

M. van Schaik
5-6-2016

Dat is niet nodig! Appartement/Hotel Harris levert namelijk kwaliteit. Fijne superior kamers: schoon en rustig gelegen, een ferme douchestraal en het keukenblokje is ook goed voorzien. Er zijn voornamelijk Nederlandse en Belgische gasten. Er heerst een heel ontspannen en gemoedelijke sfeer. Het zwembad wordt goed onderhouden. Iedere dag is er een lekker vers ontbijt dat wordt uitgeserveerd op het terras (inclusief een op maat gekookt eitje en een glas verse jus d'orange). Het restaurant levert kwaliteit tegen een scherpe prijs. Bezoek vooral ook de Griekse avond. En een keer geen zin in het zwembad? Het strand van Anaxos en het authentieke Petra is op loopafstand.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldige vakantie gehad,uitstekend hotel!

Edwin en Rianne Sterckel
30-5-2016

Voor de eerste keer in Harris,dit is een uitstekend hotel met mooie appartementen,ruim opgezet,mooi zwembad,lekker rustig gelegen,en goed eten voor redelijke prijzen.

Geen problemen meer met vluchtelingen,nergens gezien.

Er is genoeg te zien en te doen in de omgeving, m.n een bezoek aande plaatsjes Petra en Molivos zijn de moeite waard.

Ga lekker naar Lesbos, het is er erg mooi en rustig en ze kunnen de toeristen goed gebruiken.

Heerlijk relaxed

Kluinhaar
7-5-2016

Wat een super complex! De eigenaren zijn heel vriendelijk en het eten is top !

Het eiland is weer helemaal schoon en de vluchtelingen problematiek is hier niet meer, ik vind het jammer dat de media dit zo kapot heeft gemaakt, om te twijfelen of je wel naar Lesbos wil. Niks aan de hand. Gewoon gaan en genieten !

Gereisd met partner in mei 2016

Als je van honde hout top!

BJ v Werkhofen
18-1-2016

Heerlijk rustig echt heeeel rustig...... Vooral een scooter huren (Niet bij nr1!!!) de app. op e 2e etage zijn niet aan te raden ivm schimmel ed. dan liever op de 1e etage zitten zonder uitzicht.

Volgend jaar gaan we weer!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

geweldig genoten.

Kees & Ria Koekkoek
22-9-2015

Als je rust zoekt ben je hier op het juiste adres.

Niks moet alles mag.

Lekker eten op het complex. maar ook in anaxos zelf.

Een auto of scooter is wel een pre om de rest van het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in september 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harris in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.