Appartement
8,4

24 reviews over Appartement Harris in het Nederlands

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger,
4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Zeker een aanrader

Gerjan,
9-7-2018

Zeer vriendelijke gastheer, ontbijt was heerlijk en een mooie complete kaart, verder zijn de appartementen netjes en zeer mooi aangekleed. Ook is het zwembad goed onderhouden en kan er vanaf het ligbed besteld worden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch!

Danielle,
8-7-2017

Ik ben samen met mijn ouders al meerdere malen naar Lesbos op vakantie geweest. Dit was mijn tweede keer bij Harris. De eerste keer was ik denk ik een jaar of 11, de laatste keer was ik 21. Bij Harris is het altijd hartstikke gezellig. Er zijn allemaal Nederlandse mensen en mede door de Griekse avond die wordt georganiseerd leert iedereen elkaar beter kennen. Het eten bij Harris is altijd goed. Stratos en Stratoela doen er alles aan om het naar je zin te maken. Kamers zijn netjes, de eerste keer toen ik er was waren de bedden erg had maar nu zijn er andere bedden en die liggen goed! Anaxos en Petra liggen op loop afstand, dit zijn plaatsjes die heel leuk zijn om te bezoeken maar Molivos blijft mijn favoriete plaatsje omdat het kasteel wat boven op de heuvel ligt s'avonds verlicht is. Ook de heetwaterbron bij eftalau is heel leuk om te bezoeken en het vissersdorpje skala sikaminia is heel leuk om te bekijken. Op Lesbos zelf valt genoeg te zien en te beleven. Het is er fantastisch!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig

jimi van den acker
5-7-2016

geweldig het zwembad is heel schoon en de mesnen zijn heel aardig

Gereisd met vrienden in juni 2016

superbe

hans post
23-6-2016

nou de weg naar beneden is gevaarlijk ,veel te stiil er moet een trap komen.en de weg zelf wat meer gelijkmatiger, was fantastisch vooral de omelet speciaal best in town! wat een lieve mensen allemaal,ga vooral naar Petra naar taverna Thalassa super locaal eten voor een heel lage prijs bij maria en familie! een plus punt de bagage wordt wel van boven naar beneden gebracht en terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Perfecte vakantie!

Sandra
31-5-2014

Samen met mijn vriendin een week hier geweest en het was perfect! Zowel de kamers als het restaurant en het eten. Werkelijk niets op aan te merken. Eigenaar heeft me zelfs nog een paar keer zelf naar het dichtstbijzijnde stadje gereden, wat wil je nog meer? Ook het zwembad was erg mooi en schoon. Auto of scooter huren is wel aan te bevelen als je iets meer wilt zien van de omgeving. Zeker de moeite waard want het is een mooi eiland.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Prima !!

Bogeyz
26-7-2012

In schril contrast met het andere complex dat we bezochten: Harris is zeer aan te bevelen. Aardige eigenaar, geweldig restaurant (wat een indrukwekkende kaart). Heerlijk gegeten.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Supermooi appartementen

Monique
10-5-2012

Appartement Harris is een erg goed appartementencomplex. Kamers zijn erg ruim. Er wordt elke dag heel erg goed schoongemaakt en geregeld zijn er schone handdoeken. Het zwembad is redelijk groot en er zijn genoeg ligbedjes en parasols

Ik kan mij niet vinden in de klachten over de eigenaar Stratos. Dit is een zeer rustige maar erg vriendelijke man. Wij hebben weinig in het bijbehorende restaurant gegeten, maar de eigenaars blijven altijd vriendelijk en correct.

Het ligt wel een beetje afgelegen (een kilometer naar Anaxos en twee kilometer naar Petra) maar op zich toch wel goed te lopen.

Al met al een prima appartement met een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ze zijn wel ietsjes duurder als in de omliggende dorpjes, maar in vergelijking met Nederland kun je er nog steeds goedkoop eten.

Voor kinderen is er overigens een kinderbadje en een kleine speeltuin.

Al met al een aanrader en echt niets maar dan ook niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Super accomodatie

Monica
8-5-2012

Genoten van een heerlijke week bij Suites Harris. Een mooi en vooral ruim en volledig appartement. De schoonmaak is uitstekend en de handdoeken worden vaak verwisseld. Je kunt heerlijk ontbijten op het terras van Harris dus geen wandeling naar de bakker nodig.

Een scooter is wel handig aangezien het appartement buiten Anaxos en Petra ligt. Maar ook lopend is het prima te doen.

De eigenaar en zijn vrouw zijn super vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Het eten in het restaurant is prima. Heerlijk zembad en een mooie omgeving.

Kortom het is genieten bij Harris.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heerlijk rustig en mooie lokatie

JFA
12-3-2012

Geweldige studio. Wel noodzakelijk om een auto of scooter te huren. Met de bus kun je wel naar de nabij gelegen stad, Mithymna. Maar veel verder kun je niet komen. Strand is op loop afstand, restaurantjes op het strand zijn prima te betalen en dichtbij.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Harris in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Harris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.