Appartement Harris

Appartement Harris
8,3

37 tips over Appartement Harris

Sebas, 2-9-2016
Ezel rijden vanaf Molyvos naar Petra. Michaelis gaat met je mee door de bergen voor een trip van anderhalf uur door de bergen. De ezels zien er goed verzorgt uit. Evene googlen dan zie je vanzelf een buro op lesbos met nederlandse vrouw waar je dit kunt boeken. Erg leuk en voor €60,- met 3 personen valt ook de prijs wel mee.
Hans van Hengel, 6-8-2015
Met de auto naar het Museum van het versteende woud op het oostelijk deel van het eiland.
Roel, 12-7-2015
Wij hebben de vakantie een scooter gehuurd. Dit is zeker de moeite waard geweest. Ook erg leuk om het eiland mee rond te rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Harris voor je op een rij gezet:

Roel, 11-7-2015

- Scooter rijden door de bergen

- Muggenstekker of klamboe

- Het restaurant aan de linkerkant als je anaxos binnenkomt. Na de supermarkt en de bakker. Ik ben de naam vergeten. Hier kun je heerlijk eten voor een lage prijs.

geert de boer, 17-6-2015
Ja je elektrische dingen moet je s nachts opladen is normaal in Griekenland
stephanie, 29-5-2015
Ga heerlijk savonds naar Petra lopen, onwijs mooi met alle lichtjes en uitzicht op Modivos! Huur een auto, ontdek het eiland en de mensen die er wonen!!De mensen zijn super vriendelijk en willen je erg graag helpen!!

cor, 14-5-2015
De wegen zijn op plaatsen verraderlijk slecht. Het verhuren van stadsauto's neemt op Lesbos een grote vlucht vanwege de lage huurprijzen maar eigenlijk ongeschikt op de onverharde wegen en de kleine binnenwegen. Wij hadden alleen maar een lekke band maar het had erger kunnen uitpakken. Verzekering (al- incluis) is aan te bevelen.
torenburg, 8-5-2015
Aankomst is gelijk gastvrij, eten, drinken,slapen en ontbijt <doen!(compleet voor max ca € 7.00)
willem en karin, 18-10-2014
Maak eens een wandeling door de achterstraatjes in Petra, er zijn ook wandelpaden vlak bij, of langs de kust , strand van Anaxos naar Petra, Wij huurden altijd scooter bij euro motor ( Stratos in Petra ) en zijn daarmee bijna hele eiland in de rondte geweest.en toch nog steeds nieuwe plaatsjes ontdekken
Annette, 28-6-2014
Huurauto is aan te bevelen. Maak dan vooral een eilandtour naar de diverse mooie plaatsen zoals Mantamados (keramiek en klooster) Petra, Molyvos, het versteende woud en de diverse kloosters.

We hebben een aantal aanbieders voor Harris voor je op een rij gezet: