Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

Appartement Harris ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door René Droger

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger,
4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.

Gereisd met vrienden in augustus 2018