Heerlijke keuken, mooi gr. complex, rustig gelegen

Review geschreven door Yvonne van Tol

Heerlijke keuken, mooi gr. complex, rustig gelegen

Yvonne van Tol,
16-9-2018

Goed onderhouden Ned. geor. complex, groene/grote tuin, mooi zwembad met genoeg bedjes/parasols (geen handdoekje leggen), echt een heerlijke keuken, meerdere gebouwen (laag) uit 2000 en 2009.

Ruim appartement (no. 14) met terras, koel, airco, bedden minder fijn, best een ruime douche, helaas wel veel muggen in augustus.

Fijn zand/kiezelstrand met (eet)tentjes en watersport op ongeveer 10 min. lopen. Overal gratis liggen als je wat afneemt (drinken/eten). Bakker vlakbij, supermarkten (met weinig variatie) op 5 minuten lopen. Diverse restaurantjes op loopafstand van Harris.

Petra en Molyvos zijn leuke plaatsjes om een keer naar toe te gaan (bus/taxi); maar het strand van Anaxos is beter.

Auto gehuurd: wij vonden alles tamelijk 'ver' weg! Leuk om naar toe te gaan met kinderen: strandje van Ampelia (golven) & strand van Vatera (speeltoestellen in de zee).

De rit van het vliegveld naar Anaxos was lang; zeker 1,5 uur. Reisleiding touroperator: Top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Vorige reviewVorige