Super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Appartement Harris ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Bunschoten

Super vakantie, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Familie Bunschoten,
26-7-2017

In 1 woord fantastisch. 15 dagen volop genoten, Stratos en zijn familie doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vlotte en zeer vriendelijke bediening, ook aan het zwembad. Eten is erg lekker en goed betaalbaar. Zwembad ziet er keurig uit wordt goed onderhouden. Kamers hebben alles wat je nodig hebt en worden erg goed schoon gehouden. Griekse avond is erg gezellig, 1 groot feest met Griekse muziek en dans, BBQ en uiteraard de sirtaki. Omgeving is top, alles is prima op loopafstand. Bakkerij om de hoek, diverse winkeltjes, volop restaurantjes. Petra is prima te doen met de taxi voor maar € 5,00. Molivos is ook erg leuk om te bezoeken, echt typische Griekse taverna's, huisjes tegen een berg op, allemaal kleine steegjes met leuke winkeltjes. En ook daar heerlijke restaurants, vooral aan de haven heerlijke verse vis. Voor ons een vakantie om nooit te vergeten, normaal willen wij altijd weer wat anders maar hier komen wij zeker nog een keertje terug. Voor mensen die denken het eiland te moeten mijden wat betreft vluchtelingen... Absoluut GEEN vluchtelingen gezien. Dus boeken maar zou ik zeggen ;-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017