Appartement Harris

8,3

41 reacties Appartement Harris

Appartementen Harris

Elizabeth , 19-3-2019
Wat kost de airco per dag/ week?
0 reacties

gordijnen woonkamer 2 kamer appartement?

Laura , 19-3-2018
hallo allemaal, aankomende zomer gaan wij met ze 4e naar Harris toe. Twee van ons zullen in de woonkamer slapen. Bij deze de vraag of hier ook gordijnen of iets van verduistering voor de ramen zit? Liggen de slaapbanken een beetje comfortabel? Bedankt!
0 reacties

wie heeft wat info over lesbos?

Sylvia, 24-6-2017

Wij willen voor het eerst naar Lesbos deze zomer, daarom wat vraagjes en tips ook altijd welkom.

Hoever ligt Apartotel Harris bij Petra vandaan en Molyvos? Hoe liggen de prijzen op Lesbos? Is het savonds veilig om te lopen vanaf het apartotel naar bijv Petra? Wat is de prijs van de bus en rijden deze frequent? Rijden ze ook savonds? tot hoe laat? wat kost een taxi? Is het te doen om met de bus naar de hoodstad Mytalini te gaan en wat zijn de kosten en hoelang duurt het? jeepsafari leuk,kosten?

We hebben een aantal aanbieders voor Harris voor je op een rij gezet:

Even een paar vragen...

Erwin, 21-5-2017

Binnenkort gaan we naar het mooie anaxos en we verblijven daar bij harris.

Nu weet ik dat er fitness bij harris aanwezig is maar ik ben ook op zoek naar een sportschool in de buurt. iemand wat gezien??

Tevens ben ik benieuwd naar een wasserette. is er iets in de omgeving om je kleding te kunnen laten wassen?

En als laatste weet iemand nog een supermarkt in de buurt?

alvast bedankt

Pin mogelijkheid

R. Bos, 10-6-2016
Is het mogelijk om in Anaxos of in deze omgeving te pinnen?

Vluchtelingen.

T. , 8-9-2015
Het is verschrikkelijk wat er allemaal gebeurt in de omgeving en ik sluit mijn ogen niet voor deze gebeurtenissen. Toch is het zo dat ik op mijn vakantie hier even afstand van zou willen nemen. Kan iemand mij vertellen hoe de situatie op Lesbos is?

2 kamer appartement

Fam. Dekker, 4-6-2015
Zit er een keukentje met een koelkast in de 2 kamer appartementen?

weer

johanna, 19-1-2015

Kan iemand mij vertelen hoe het weer en de temp. in begin oktober is?

Wij willen rond 3 oktober

mei

brooklyn, 24-12-2014

Lesbos lijkt me een mooi eiland,maar heb wel wat vraagjes...

Zijn er begin mei genoeg restaurants , winkels open ?

en is mei wel een goede tijd om naar Lesbos te gaan ivm de temperatuur?

Fervente Lesbosgangers ik hoor het graag van jullie!

Koffiezetten

Nini, 15-6-2014
Wij gaan over 1,5 week naar Harris' en ik vraag me af of er in de studio's een koffiezet apparaat is?! Lees het nergens en anders neem ik mijn vakantie apparaat mee☕️

We hebben een aantal aanbieders voor Harris voor je op een rij gezet: