Appartement Evelyn

2005

ik ben er in 2001 geweest er zaten veel scandinaviers en

Jaap
8-1-2005

ik ben er in 2001 geweest er zaten veel scandinaviers en was niks te beleven saaie boel alleen de man bij het zwembad was top.

Gereisd Anders in januari 2005

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Evelyn in Anaxos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Evelyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.