Appartement Christina's Gardens

Appartement Christina's Gardens
9,5

17 tips over Appartement Christina's Gardens

Caroline, 4-7-2015
Wandel eens, als je goed ter been bent, via het "geiten pad" naar Petra of de andere kant op naar Ambelia. Vooral de route naar Ambelia is heel erg mooi.
Wilma, 9-10-2014

Er zijn best wel muggen, in de supermarkt verkopen ze daar een goed middel voor, een soort geurflesje wat via het stopcontact zijn werk doet.

Het strand is heel dichtbij en alles ziet er super gezellig uit met veel Taveernes, ligbedden en parasols zijn gratis, wel iets bestellen natuurlijk.

Wilma, 8-10-2014
De vrouw van de eigenaar kookt iedere avond een heerlijk menu, 10,00 euro.

We hebben een aantal aanbieders voor Christina's Gardens voor je op een rij gezet:

Paula van der Sluijs, 7-10-2014
Dit jaar is er een treintje gekomen, waar me naar boven in Molyvos naar de burcht zijn geweest. Het was een prachtige rit en daarom zijn we later nog een keer gegaan. Het is echt een aanrader. Kosten maar € 4,00 per persoon
Denise Birsak, 7-10-2014
Met de quad/scooter een tocht maken! De vrouw van de eigenaar geeft graag advies welke plaatsjes je gezien moet hebben. Prachtig eiland!
irma la douche , 12-9-2014

Ga lekker naar het strand in Anaxos,daar zijn de bedjes gratis en ook de wifi is gratis.

Vriendelijke mensen en heerlijke strandtentjes

irma la douche , 11-9-2014

Op het strand zij de bedjes gratis,wij lagen bij Aggelos Taverna.

Ook de wifi is hier gratis en het eten is Super lekker.

Als Christina"s Garden meer gastvrijheid zou geven,dan zouden zij zeker meer mensen bij het appartement houden

Sterkenburg Dirkse, 29-8-2014
Huur en quat bij Kostas en ga een dagje de bergen in. Zo gaaf
Ploeft, 1-8-2014
goede wandelmogelijkheden in de omgeving.
Aad Zonneveld en Mieke vd Engh, 30-5-2014

Mijn vader zei altijd,, s,lands wijs , s,lands eer!

Petra, Molivos,Stipsi, natuurlijk Anaxos strand, Skala Sikaminia