Appartement Aphrodite

• 6.3Inrichting
  • 6.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

51 Reviews over Aphrodite

• 7Joop v.d. Spiegel04-10-2019

Prachtig om hier te zijn.

We komen hier nu al 10 jaar en het is altijd weer genieten! Het is er eenvoudig en als je een clean gestroomlijnd onderkomen zoekt moet je hier niet zijn. Maar als je rust, gezelligheid en een aardige beheerder zoekt dan is dit het adres! Griekse rommeligheid, mooi uitzicht en rustig. Wij zien alweer uit naar volgend jaar.

• 8Lidy26-09-2019

Eenvoudig, super leuk appartement en top service!

Het appartement is traditioneel zonder luxe of iets in die richting, maar eigenlijk is het compleet. De eigenaar doet er werkelijk alles aan om je verblijf tot in de puntjes te verzorgen en dat maakt het zo bijzonder. Als je er met een knipoog naar kijkt, dan heb je eigenlijk niet meer nodig. De sfeer is er geweldig, lekker rustig gelegen en binnen 5 minuten op het strand, in een taverne of minimarkt. Kortom: voor ons was het een super gezellig complex waar we met veel plezier aan terugdenken.

• 9Henri en Cecilia23-09-2019

Knus en landelijk gelegen gezellige accommodatie.

Geen luxe, maar alles is aanwezig om een fijne vakantie te hebben. Afrodite is landelijk gelegen, maar toch dichtbij alle faciliteiten. Zwembad met bar naast het complex. Bakker en supermarket op 50 meter en strand en diverse restaurants op loopafstand van 5 á 10 min. Stratos de eigenaar is een geweldige man, die je overal bij wil helpen. Ook kan hij je een heerlijke maaltijd bereiden, als je een keer geen zin hebt om naar de overigens goede restaurants te gaan. De Tzatziki, die zijn vrouw Maria zelf maakt, vinden wij de lekkerste van geheel Lesbos. Ook de Fétta, die van de melk van hun eigen schapen word gemaakt, is heerlijk. Wij zijn hier vaker geweest en genieten elke keer weer van het geweldige uitzicht, die je hier aan alle kanten hebt. Het gebouw mag dan iets aan de oude kant zijn en je kunt geen luxe verwachten, maar deze accommodatie mag geenszins in de reisaanbiedingen ontbreken. Gezelligheid Troef.

• 9Anna en Maria24-07-2019

Het was super! We zijn net terug van heerlijke vakantie in mooie Anaxos! Zijn 12 dagen geweest en komen zeker wel terug! Stratos en zijn familie maken het heel gezellig en doen alles voor je. We hebben ook genoten van Griekse avond met sirtaki ouzo en bbq. Was super gezellig en lekker gegeten! Ook bij Stratos en Maria in restaurant gegeten, die zit in dorpje naast. Was ook heerlijk en alweer gezellig! Hopelijk tot volgende jaar Stratos, Maria en de kinderen!!

• 4Elles20-07-2019

Verschrikkelijk

De studio was vies, ik kon er in nadat de schoonmaakster "klaar" was, je wilt niet weten wat ik aantrof, wilde naar het toilet, zo vies met volop poep overaĺ, vloer met vuil erop van zeker enkele weken, de schoonmaakster werd teruggehaald , honderd excuses maar dat was nog lang niet alles, geen gordijnen, badkamer raam met oude kapotte hor, raam sloot ook niet, dus die nacht een fles water ertegenaan gezet, elektra, teveel om op te noemen. De volgende ochtend vroeg dacht ik, gauw naar buiten waar me dus een misselijk makende urinegeur van al die poezen tegemoet kwam.

• 8miranda20-07-2019

gezelligheid knus heerlinke vakantie .

helemaal geweldig . strattos de eigenaar probeert er alles aan te doen om je een hele fijne vakantie te bieden. eenvoudig geen luxe een echte griekse beleving!,

• 7Liesbeth19-07-2019

Fantastisch wij houden van deze plek.

Het verblijf is simpel dus verwacht geen luxe. Als je van gezelligheid houdt en rust is het beslist een aanrader. We zijn zo goed geweest om alle aanwezige katten te steriliseren zodat de hoeveel poezen niet groeit. Wij komen hier al 10 jaar voor een fijne sfeer.

• 5Everien14-07-2019

Geen aanrader

Een eenvoudig verblijf daar hadden we op gerekend, maar al gauw hadden wij, 3 vriendinnen in 3 studio's, vastgesteld dat opgeteld de hygiëne, veiligheid (o.a. elektriciteit) én de vele gebreken disproportioneel waren. Tevens was door Nederlandse gasten een kattenopvang gecreëerd in één vd studio's (urinelucht!)). Tijdens bezoek van de hostess de volgende dag werd al gelijk een hotel in Petra geregeld, overigens wel met 100 % bijbetaling vd locale kosten vh hotel. Niet voor niets dus dat er zo snel gehandeld werd. Snelle service touroperator, maar voorkom teleurstelling voor volgende gasten door de Studio's Afrodite uit het programma te nemen zolang jullie daar niet grondig geïnspecteerd en vooral ook daarna gecontroleerd hebben. Jammer, de omgeving is prima!

• 9E. Derksen29-07-2017

Rust !!!!

Geen luxe maar wel het echte Griekenland!!

• 8Saskia Gubler05-08-2016

Redelijke appartementen voor een lage prijs

Net terug van een 5 weekse vakantie op Lesvos. Voor het 4de jaar op rij waar we steeds een ander verblijf hadden. Dit jaar in appartments Afroditi verbleven. Eigenaren stratos en Maria zijn hele aardige mensen. Zwembad wordt goed onderhouden. Schoonmaak is ook prima. Ene gedeelte is gerenoveerd. Wij verbleven in kamer 3 aan de kant van het zwembad. Hebben het hier reuze naar ons zin gehad. Wat ik het grootste minpunt vond is dat ze bij het renoveren van de douche er niet bij stil hebben gestaan dat je geen wandtegels als vloertegels moet gebruiken, levensgevaarlijk als je niet oplet zelfs met dat kleedje kan je uitglijden. Verder reuze naar onze zin gehad en we gaan volgend jaar weer en het zou best kunnen dat we hier weer verblijven. Zeker voor mensen met weinig eisen. Mensen die luxe willen kunnen beter in Molivos verblijven.

Appartement Aphrodite info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij