Vakantiehuis Anaxos Hill Village Bungalows & Apartments

8Fantastisch

Griekenland, Lesbos, Anaxos

8Fantastisch

• 7.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Anaxos Hill Village Bungalows & Apartments voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

107 reviews over Vakantiehuis Anaxos Hill Village Bungalows & Apartments

• 2019
    8Eric09-08-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Mooi complex met prachtige ligging, huisjes zijn wat gedateerd maar de meeste tijd leef je buiten. Wij zaten prachtig met elke avond een zons ondergang op ons terras. Het ontbijt verzorgt door Alex was top en 's avonds kon je er prima eten, alles was vers gemaakt door Alex en zijn vrouw. Het complex ligt wel op een heuvel, voor mensen die slecht ter been zijn zou ik dit prachtige complex niet adviseren. Het eiland is goed te doen met een huurauto.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    8Gezin uit Friesland18-08-2018

Fantastische locatie !

TOP locatie met zeer vriendelijke eigenaar die alles wil doen voor je tevredenheid ! Wij zijn hier geweest met onze beide kinderen (15 en 13 jaar) en hebben een heerlijke tijd gehad. Zowel Alex (zwembad en restaurant verantwoordelijke) als de appartementeneigenaar zijn geweldig behulpzaam aan de gasten !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Ilona28-05-2017

Alles was perfect!

Anaxos Hill Village is een ontzettend mooi bungalowcomplex op een prachtige locatie. Zowel vanuit de bungalows als vanuit het zwembad heb je een prachtig panoramisch uitzicht over de zee. Ook de eigenaar is erg gastvrij. De bungalows zijn schoon, praktisch en zijn allemaal voorzien van airconditioning. Vanaf de veranda heb je eveneens een prachtig uitzicht en kun je aan de overkant Molyvos zien liggen. Vanuit Anaxos ben je met de auto snel bij de populaire plaatsjes Molyvos, Petra en Eftalou.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Mirjam Uijleman06-05-2017

Een heerlijke plek met een fantastisch uitzicht.

De accommodatie is schoon en eenvoudig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel Het zwembad is heerlijk en heeft een prachtig uitzicht over zee. Het strand is op loopafstand. Het complex is zeer kindvriendelijk. Het ligt wel bovenop een heuvel dus voor mensen die slecht ter been zijn kan dat lastig zijn tenzij je een auto ter beschikking hebt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Seahorse05-09-2015

Heerlijke vakantie gehad

Prima verblijf gehad in appartement/huisje,met geweldig uitzicht! Kleinschalig complex (38) gelegen op flinke heuvel,maar is lopend goed te doen.Basic maar schoon.Paar huisjes hebben wat minder uitzicht.Prima service, binnen 15 minuten een nieuwe douchekraan! Prachtig zwembad, nooit te druk en bijna altijd plek op ligbedden. Zeer gastvrije barkeeper Alex en zijn vrouw laten je je erg welkom voelen. Zowel ontbijt, snacks als diner zijn goed. Bakker,kleine supermarkten en restaurants op loopafstand beneden in Anaxos. Toeristentreintje voor paar euro naar Petra en Molyvos. Wil je wat van Lesbos zien is auto huren aan te bevelen. Wij hebben in Nederland al auto geregeld via I-drive die de auto bij het complex brachten en weer ophaalden. Lesbos is zeer mooi, rustig en nog echt Grieks.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Sacha04-09-2015

Prachtig plekje

Een prachtig plekje op een heuvel met weids uitzicht over zee. s Avonds genieten van de kookkunsten van Alex en zijn crew bij de ondergaande zon. Het zwembad is heerlijk voor verkoeling overdag en ook dan zijn bij Alex drankjes te bestellen. Allemaal niet duur. Ook de heuvel afdalen voor het strand en eettentjes in Anaxos is een leuke afwisseling. Molivos en Petra zijn niet ver en een bezoekje waard. Zijn er dan geen minpunten? Ja .... We vonden het huisje erg basic. Zoals mijn kids het uitdrukten...skir.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 104-Adonis02-08-2015

Echte aanrader!

Wie een kleinschalig, gezellig, goed gelegen, klantvriendelijk en in verhouding goedkoop adresje zoekt om even helemaal tot rust te komen moet hier zeker heen! Iedereen werkt er keihard om het je als klant naar de zin te maken. In 3 minuten sta je op het strand waar voldoende ligbedden zijn die, als je bij het tentje iets te drinken bestelt, vaak gratis zijn. Anaxos Hill ligt op een heuvel waardoor je een geweldig uitzicht hebt. Op het terras kun je tijdens het diner genieten van de ondergaande zon. Het eten daar is trouwens een echte aanrader. Zelfgemaakte en lekkere Griekse gerechten voor faire prijzen. Het 2-pits kookfornuis bleef koud. Aan de mooie pool voldoende ligbedden. Poolbar die je van alle gemakken voorziet (snacks, drankjes, cocktails, ijs,...). We verbleven in een 2-kamer-app. dat (voor Griekse begrippen) prima was ingericht; netjes en schoon. Eerlijk is eerlijk: de bedden waren hard en smal. Er was voldoende privacy met een prima uitzicht op zee. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8petra 25-07-2015

de moeite waard!

Een prachtige zonsondergang terwijl je geniet van heerlijk grieks eten. De appartementen zijn gezellig ingericht en voorzien van alle benodigdheden. Doordat er 1 zwembad beschikbaar is voor vrij veel appartementen is het wel druk bij het zwembad en moet je een ligbedje veroveren als je er wilt liggen.

Gereisd in juli 2015

• 7meneer Schweinsbergen15-05-2015

prima ligging fantatisch uitzicht

De locatie is prima prachtig uitzicht over de baai naar Molivos en Turkije. Zwembad is leuk en netjes maar zo in het begin van het seizoen nog wel koud. wij zaten in een 2 kamer appartement dat is net groot genoeg voor 4 personen. Weinig comfortabel, echt Grieks.: 4 messen 4 borden 1 pan enz. De badkamer is echt klein . Dus verwacht daar niet teveel van. Het terras is daarentegen weer prima natuurlijk dat schitterende uitzicht. Tip ga niet eten bij de taverne gelijk aan de voet van de heuvel. Het vlees is echt slecht en taai. Veel beter eet je bij Nikos in taverne Aggelos. Nikos is visser en heeft de beste vis voor zijn gasten. Ook koopt hij goede kwaliteit vlees in. Kijk in de keuken bij hem wat hij die dag vers heeft gemaakt uit de oven! Wil je net als ons in het voorseizoen heengaan boek dan zo laat mogelijk, ondanks de goede resecties en de schoolvakantie zat Anaxos Hill lang niet vol .Als wij een week van te voren hadden geboekt bespaarden wij ongeveer €100 per persoon !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 9vakantieganger10-08-2014

Prachtige plek met schitterend uitzicht

Een eenvoudig ingericht appartement op een schitterende plek. Ons balkon van studio Elpis keek uit op zee. Fantastisch! Een plek om tot rust te komen. De inrichting van het appartement is zeer basic, maar voldoet. Het restaurant aan het zwembad serveerde prima eten. Ook op dit terras een mooi uitzicht op zee. Het zwembad is klein en heeft lekkere ligbedden. Het strand is vlakbij, echt een klein stukje naar beneden lopen.

Gereisd met partner in juli 2014

Vakantiehuis Anaxos Hill Village Bungalows & Apartments info