Aparthotel Mirsini

Aparthotel

1 review over Aparthotel Mirsini in het Nederlands

Fantastische accomodatie en mooie ligging

wilma.vanderdonk
30-9-2015

We hebben genoten van de warmte en zeer grote gastvrijheid van Makis en zijn vrouw. Het goed ingerichte appartement was ruim en brandschoon. De ligging is geweldig, ongeveer een klein uurtje rijden vanaf het vliegveld. Op 400 meter lopen vind je een van de mooiste stranden van Lesbos. Je kunt er heerlijk zwemmen en ook strandwandelingen maken. Op loopafstand vind je meerdere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van de zonsondergang. Makis kent het eiland als zijn broekzak. Hij is geboren en getogen in deze omgeving en spreekt goed Engels. Hij is zeer behulpzaam en geeft graag tips voor tripjes in de omgeving en de vele bezienswaardigheden. Kortom een aanrader. Er zijn 10 appartementen en 7 studio's

Gereisd met partner in september 2015

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mirsini in Agios Isidoros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mirsini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.