Aparthotel Akrogiali

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Aparthotel Akrogiali

We hebben een aantal aanbieders voor Akrogiali voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Akrogiali in het Nederlands

Schoon en simpel

Pieter
11-9-2015

Niet ver van Plomari ligt het aparthotel Akrogiali aan het strand van Agios Isidoros. De studio's zijn klein, maar schoon en geschikt voor een of enkele nachten. Zitjes op de galerij of in de tuin. Hartelijke ontvangt en goed, uitgebreid ontbijt. Supermarktjes en restaurants op een steenworp afstand. TV-tje met alleen wat Griekse zenders, Terras voor de ingang van het complex.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akrogiali in Agios Isidoros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akrogiali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.