Agios Isidoros

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Isidoros voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Isidoros voor je op een rij gezet:

Reviews over Agios Isidoros

Fantastische accomodatie en mooie ligging

wilma.vanderdonk,
    30-9-2015

We hebben genoten van de warmte en zeer grote gastvrijheid van Makis en zijn vrouw. Het goed ingerichte appartement was ruim en brandschoon. De ligging is geweldig, ongeveer een klein uurtje rijden vanaf het vliegveld. Op 400 meter lopen vind je een van de mooiste stranden van Lesbos. Je kunt er heerlijk zwemmen en ook strandwandelingen maken. Op loopafstand vind je meerdere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van de zonsondergang. Makis kent het eiland als zijn broekzak. Hij is geboren en getogen in deze omgeving en spreekt goed Engels. Hij is zeer behulpzaam en geeft graag tips voor tripjes in de omgeving en de vele bezienswaardigheden. Kortom een aanrader. Er zijn 10 appartementen en 7 studio's

Gereisd met partner in september 2015

Schoon en simpel

Pieter,
    11-9-2015

Niet ver van Plomari ligt het aparthotel Akrogiali aan het strand van Agios Isidoros. De studio's zijn klein, maar schoon en geschikt voor een of enkele nachten. Zitjes op de galerij of in de tuin. Hartelijke ontvangt en goed, uitgebreid ontbijt. Supermarktjes en restaurants op een steenworp afstand. TV-tje met alleen wat Griekse zenders, Terras voor de ingang van het complex.

Gereisd met partner in augustus 2015

Lekker rustig

Gea van den Brink,
    8-10-2009

Appartementen word gerunt door een vriendelijke, maar ook behulpzame Familie.

Ligt lekker rustig gelegen aan het strand. Met auto incl. is het een accomodatie, voor een geweldige vakantie. Het eten was prima, ook op verzoek werd er Grieks gekookt. zocht je een bepaalde plaats of route, dan werd het met kaart en al duidelijk uitgelegd door de eigenaar.Jammer alleen, dat we van touroperator niemand hebben gezien. Op het vliegveld werden we eigenlijk niet welkom geheten, alleen de verhuurder van de auto werd ons gewezen. Voor de terugvlucht hebben we een aantal keren moeten bellen en tot slot maar het noodnummer gebeld om info te krijgen over de terugvlucht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Leuk appartementcomplex

Dennis,
    24-8-2009

Wordt gerund door een vriendelijke familie en ligt direct aan het strand met eigen strandbedden.

Gereisd met partner in augustus 2009
Agios Isidoros scoort een 3,9 uit 10, op basis van 4 reviews