Agios Ermogenis

Reviews over Agios Ermogenis

Prachtige plek, belabberde bedrijfsvoering

Dodo,
    13-10-2009

De appartementen zijn gelegen aan een prachtige baai, die 's zomers echter erg druk is met bezoekers uit de hoofdstad. De appartementen zelf zijn vrij klein en erg gehorig, gelukkig was het niet druk toen wij er waren. Het was er vies (keuken!), de douche brak af (zelf moeten herstellen), er was lange tijd geen water. Helaas is de nabije omgeving door brand verwoest. De eigenaars hebben zich, behalve aan het begin van ons verblijf (met tegenzin - ze wisten dat we zouden komen, maar toch waren ze er niet) niet laten zien. Het volle pond betaald voor iets wat eigenlijk al gesloten was (en een behoorlijke puinhoop).

Gereisd met partner in september 2009