2 reviews over Camping Dessimi Beach in het Nederlands

Mooie camping, fantastische ligging

pjsuurmond
12-8-2013

Camping Dessimi Beach is een kleine, gemoedelijke camping in een baai gelegen. De weg er naar toe is smal en bochtig, maar niet zo "moeilijk" als in sommige beoordelingen wordt verteld. Het (grind-)strand is maar paar meter breed, niet geschikt om te "liggen". Vakantiegangers met een boot kunnen deze voor de camping vastleggen en van daar uit hele mooie vaartochten maken langs de omringende eilanden. Ook is er de mogelijkheid om een bootje te huren, goede kwaliteit en rond de €45 per dag, ex benzine. Voor kinderen is er op de camping niet veel te doen, het is een prima uitgangspunt voor (vaar- of auto-)tochten. Het eten is prima, en heel betaalbaar. Dagelijks keuze uit verschillende Griekse gerechten en van de grill. Ook bijna overal schaduwplekken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Fantastische camping

Rob
29-8-2011

We zijn in juli 2011 op camping Dessimi Beach geweest. Een hele leuke gemoedelijke camping met ca. 100 staanplaatsen. Veel mensen die hier al jaren komen en dan voor meerdere weken. Mooie plekken, vlak aan het water. Met name geschikt voor mensen die een boot meenemen. De camping wordt geleid door Dimitri en Zuzana, hele vriendelijke en behulpzame mensen. Sanitair is wat gedateerd maar wordt perfect schoongehouden. De camping is minder geschikt voor kleinere kinderen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dessimi Beach in Vlycho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dessimi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.