Hotel Vassiliki Bay

8Fantastisch

Griekenland, Lefkas (Levkas), Vassilliki

Op vakantie geweest naar Vassiliki Bay?

8Fantastisch

2 reviews over Hotel Vassiliki Bay

• 8Lien20-06-2016

prima accomodatie

perfecte ligging. Haventje met eettentjes en winkeltjes om de hoek. Zandstrand in Ponti was op loopafstand (kwartiertje lopen). Prima strand, zonder grote kiezels. Lekker lunchen kun je bij Taverne Almi (aan het einde van het strand). In het haventje van Vassiliki kun je de taxiboot pakken naar strand Agio Fili. Erg mooi. Lopend is dit een flinke wandeling (veel meer dan de 2 km die overal genoemd wordt). Doe surfschoentjes aan! Lekker eten kun je bij Sotos (loop de straat van het hotel uit, richting haven en je bent er). Erg goeie keuken!! We hebben verschillende eettentjes geprobeerd, maar bij Sotos is het iedere keer heerlijk. Geen droge souvlaki en heerlijke vis. Aardige, bescheiden obers. Ontbijt in hotel is redelijk (beetje sober, maar dat komt misschien doordat wij in het begin van het seizoen zijn geweest. Het was nog niet heel druk). Aardige en hulpvaardige receptioniste en eigenaren. Kamer was niet groot, maar prima te doen. Leuk ingericht.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8miranda van den bergh14-07-2014

geweldige service!

hotel vasiliki bay is een klein familiehotel, in het centrum van het dorp, goed onderhouden en netjes en schoon. we kregen een zeer vriendelijk welkom, de receptioniste deed haar uiterste best om onze vakantie te veraangenamen door tips rondom bezienswaardigheden en te bezoeken stranden, maar ook gaf ze ons tips rondom restaurants zowel in vasiliki als op het eiland! we hebben een geweldige week gehad en komen zeker nog eens terug! de kamers zijn wat aan de kleine kant maar we hebben ons laten vertellen dat er deze winter een renovatie gepland staat, dus daar gaat aan gewerkt worden.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Hotel Vassiliki Bay info