Hotel Porto Fico

HotelWeer vandaag31°19°
8,7

3 reviews over Hotel Porto Fico in het Nederlands

Lekker relaxen en fantastisch ontbijten

Wim Krielaart
26-8-2010

Hotel Porto Fico ligt fantastisch dichtbij het strand. Het grasveld en zwembad tussen strand en hotel is een fijne plek om te relaxen. Kamers zijn netjes, niet echt ruim bemeten maar zeker niet te krap. Fijn balkon erbij. Wij hadden uitzicht op de bergen. Hotel Porto Fico verzorgt uitsluitend het ontbijt, maar doet dat met heel veel aandacht. Elke dag zeker 5 extra specialiteiten. Kleine minpuntjes: douchestraal leidt niet tot waterverbruik en met name in de topweken is het hotel redelijk aan de prijs. Lopen naar restaurants in Vassiliki plm.10 minuten langs strand of weg. Is een leuk, toeristisch dorpje.

2008

Super hotel

Pauline
23-6-2008

Dit is echt het beste hotel om te logeren als je wilt gaan surfen in Vassiliki. De enige plek waar je (uitstekende) surfplanken kan huren (zonder dat je les hoeft te nemen), mooie kamers, super aardige eigenaar. Het hotel ligt aan het strand, waar elke middag een ideale wind opsteekt voor de surfers. Lekker zwembad. Enig nadeel is dat je er behalve tosti's en griekse salade niks kan eten. Naar Vassiliki is het ongeveer 10 à 15 minuten lopen.

Das Hotel ist ausgezeichnet

Barbara
14-6-2008

Das Hotel ist ausgezeichnet. Das Schwimmbad sehr schön und die Besitzer sind sehr freundlich. Wir werden auf jeden Fall wieder dorthin fahren. Das Frühstück ist für griechische Verhältnisse sehr gut.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Fico in Vassilliki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Fico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Fico scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.