Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Odeon voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Odeon voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Odeon

• 8SanSan14-06-2017

Mooi complex voor sportieve mensen

Mooie strandbar, surfscholen links en rechts, mogelijkheden om te mountainbiken of te wandelen. Dus voor een sportieve vakantie perfecte plek. In het voorseizoen lekker rustig, maar niet ongezellig. Stukje lopen naar de haven en Vassiliki zelf. Klein overzichtelijk en aardige mensen. Ontbijt in de strandbar is perfect. Lunchkaart is eigenlijk te klein. Weinig keuze voor de lunch.

• 7Berry & Suzanne10-08-2009

aardig hotel

Zijn hier in mei/juni 2008 geweest. Prima hotel, vooral als je zoals ons wilt windsurfen (leuke club aan het strand voor het hotel). We hebben er leuke surfende zweden en britten leren kennen. Ligging is mooi, maar als je aan het zwembad ligt heb je wel eens last van het voorbijrazende verkeer. Ontbijt is echt hartstikke goed. helaas is er verder is er helemaal niets van eten te krijgen, wat wij een groot nadeel vonden. Eigenaars zijn zeer vriendelijk, maar spreken helaas geen woord engels. Hotel Porto Fico (ernaast) zag er ons inziens trouwens net iets beter uit.

• 8Frank16-08-2008

fantastisch familiehotel

Hotel Odeon wordt gedreven door een ontspannen, viendelijke en op gasten gerichte familie. Het Hotel is erg schoon. Elke dag worden alle kamers droog en nat schoongemaakt. Het strand is pal achter het hotel en een zwembad(je) is gesitueerd aan de voorzijde. Door de harde valwinden in de middag is het zwemmen na ca 15.00 uur wel wat kil. De ligging is zo'n 20 minuten lopen van Vassiliki. Daar zijn veel café's restaurants en tavernes.

In het dorpje zelf ben je snel uitgekeken, maar de winden in de baai van Vassiliki, maken het water ideaal om te surfen of met een catamaran een laser of een RS te varen. (Huurprijs ca 35 euro per uur of 70 euro per dagdeel).

Kortom een aanrader met name door de gastvrije eigenaars en het brandschone karaker.

• 8Sarah04-11-2004

mooi hotel, ligt aan het strand. Ongeveer 10-15 min lopen naar de restaurants en winkels van Vassilliki. Supermarkt ongeveer 5 min. De service die je in dit hotel krigt is echt persoonlijk, het onbijt is geweldig en de kamers worden heel goed schoongemaakt. Als ik nog een keer naar Vasilliki ga dan kies ik wel voor dit hotel. Ik had deze vakantie via Touroperator geboekt in 2003 en dit hotel was inclusief auto, dat is wel nodig om de rest van het eiland te zien. Heel mooi strandjes aan de westkust en Nidri aan de oostkust is een leuk dorpje om te bezoeken.

Hotel Odeon info

• Adresgegevens