Villa Monodentri Villas

Griekenland, Lefkas (Levkas), Vassilliki

6.1Voldoende

• 7.1Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Monodentri Villas voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

39 reviews over Villa Monodentri Villas

• 2018
    3Koby31-10-2018

Teleurstellend lawaaiig - afrader

Accommodatie is een open ruimte met dubblebed op de begane grond en twee eenpersoonsbed op de eerste verdieping. Huis is mooi maar inefficiënt ingericht; de bank ligt bijvoorbeeld onder de trap uiteindelijk hebben we de harde manier geleerd om te zitten en op te staan ​​zonder ons hoofd te stoten Eettafel ontbreekt in de opstelling. Kleine maar uitgeruste keuken voldeed aan onze behoeften. Badkamer is mooi en groot maar heeft dringend onderhoud nodig, bad is beschimmeld, wc-bril zit niet vast en de hangers ontbreken. Buiten is er een privézwembad. Service is goed, bedlinnen en handdoeken werden twee keer vernieuwd; op de laatste dag hebben we een afscheidscadeau en een fles voor mijn verjaardag ontvangen. Het is allemaal acceptabele afgezien van het feit dat de accommodatie net boven de hoofdweg ligt, druk verkeer overdag verhindert het gesprek en racenderen motoren, die ons 's nachts wakker maakten, maakt het verblijf onangena

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marc Jacobs05-08-2018

Rust en prachtige bloemrijke ligging

Mijn vrouw en ik waren in huisje Daphne voor een week. De ligging in de olijfboomgaard met veel bloemen, het zwembad en je privacy is super !! Het huisje zelf is wat oud en gedateerd. We hebben de kleren niet in de oude kast gelegd, want die stonk naar oud vies hout, maar goed, het weer is super, dus je leeft voornamelijk buiten. De ijskast-vriezer in huisje Daphne is wel goed. De eigenaar Panos hebben we niet gezien. De poetsvrouw en pool-boy waren aardig. We hebben genoten en hadden een auto de hele week (die heb je echt nodig). Het eten en de restaurantjes zijn overal goed. Tip: Onze favourite stek was het vissersdorpje Sivota. Wat een super heerlijk grieks dorpje met veel eetgelegenheden en kneuterige winkeltjes. Hier waren we 5x voor ontbijt of avondeten. Huur daar eens een moterboot, geen vaarbewijs nodig, dat hebben we gedaan, was superdag !! Monodentri is mooi en een goede plek om van hieruit trips te maken met de auto !

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Erik Slot29-07-2018

Je eigen stukje Lefkas

Een heerlijke villa midden in de natuur met een uitzicht over de bergen en olijfbomen. Echt helemaal prive met het gevoel dat de hele heuvel van onszelf was met de luxe van een heerlijk zwembad, fijne veranda en een ruime villa. Op 10 minuutjes rijden van de leuke badplaats Vasiliki met talloze plekjes waar je voor een prikkie kan eten. De eigenaars laten je met rust en het enige wat je merkt is dat er is afgewassen en alles ververst is. (en een lief cadeautje aan de deurknop. Top!) Enige minnetjes (als je echt pietluttig bent) zijn de muggen bij het zwembad (huisje is mugvrij door de airco en horren) en de dure supermarktjes maar daar kan Monodentri natuurlijk niets aan doen. Een heerlijke vakantie op een eiland met de mooiste stranden van Europa. Echt adembenemend mooi en alles op een rij-afstand van binnen het uur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Danny27-05-2018

Bijzondere plek, huisje slecht onderhouden

Voor wie echt van rust houdt en geen andere mensen wilt zien vanuit zijn accommodatie. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht is fenomenaal.

Het huisjes en de houten vlonders waren daarentegen in zeer slechte staat. De airco van de slaapkamer blaast schimmel en de houten vlonders om het zwembad zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb mij moeten laten behandelen aan mijn voet, hier zaten 3 houtstukken in... die vlonders zijn gewoon gevaarlijk. Om die reden zijn wij uiteindelijk ook eerder vertrokken. De raamhoren waren ook defect, deze heb je wel echt nodig aangezien je in de bergen zit. Je hebt erg veel last van ongedierte zoals muggen, vliegen en salamanders. Verder was het huisje erg vies (bij aankomst al): de badkamer en toilet waren niet schoongemaakt, in het toilet waren nog restanten te vinden van de vorige gasten...

Wij zaten in huisje Louise. Ik heb mijn twijfels over diverse recensies, de recensies zijn soms te mooi om waar

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Grutto12-05-2018

Geweldig, rust in de natuur

Comfortabel huisje met prachtig uitzicht over het groene dal! Wij verbleven in huisje Levanda met onze twee zoontjes. De zes huisjes liggen trapsgewijs op een heuvel aan de rand van een klein dorpje. Hierdoor hebben alle huisjes veel privé. Onder ons huisje lag een weg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Er is veel ruimte om het huisje waardoor onze jongens lekker konden spelen en hun gang konden gaan. De huisjes zelf zijn eenvoudig ingericht maar hebben alles wat je nodig hebt. De buitenruimte is in dat opzicht iets luxer met twee hangmatten, een barbecue, genoeg ligstoelen en twee zitjes. Goeie verhouding, want buiten ben je het meeste. De eigenaren en de beheerder zijn heel vriendelijk en betrokken en komen af en toe iets langsbrengen. Als er iets is, zijn ze er meteen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Herman14-10-2017

Alles wat goed. Super prijs kwaliteit verhaal. wat helemaal super was, was de extra service van de eigenaar. Die kwam af en toe iets kleins langsbrengen als verrassing, zo lief!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Digneffe28-08-2017

Een paradijsje ontdekt

We verbleven met z'n drieën in huisje Rodia. Dat is het kleinste verblijf maar wel super rustig gelegen, met een enorm gezellig terras en een prachtig zwembad. We hebben daar genoten van een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Tijdens ons verblijf werd alles netjes verzorgd: alles heel net, regelmatig propere handdoeken, strandlakens aanwezig,... We werden verwelkomd met een flesje wijn en we kregen nog een afscheidsgeschenk er bovenop. Een auto huren is wel een must om het eiland te verkennen! We hebben er enorm van genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8theo.pathe24-07-2017

Heerlijk rustig

7 mooi gelegen villa's. De villa's Aloe en Louise staan apart van de andere 5 en hebben daardoor nog meer privacy. Wij zaten in villa Louise, deze lag erg rustig en we hadden een mooi uitzicht op de bergen. Het huisje is wel aan renovatie toe, deuren die niet sluiten, luiken hangen erbij, kranen gaan erg zwaar en zitten los, de planken rondom het zwembad splinteren en de schroeven steken hier en daar omhoog. Als dit je niet deert dan is dit een prima plek om te vertoeven, 's morgens lekker ontbijten op het terras 's middags luieren in de hangmat met een boek en even zwemmen dan 's avonds genieten van de sterren. 's avonds eten in Vasiliki (Pizza en Pasta) of Sivota (12 gods) of iets verderop bij de Old Plane Tree. Strandjes Ammoussa Beach en Afteli. Supermarkt Carrefour (richting Sivota) redelijk gesorteerd. Neem iets mee tegen de muggen want die zijn talrijk. Het zwembad is redelijk groot ± 8 x 4 meter en 120 - 160cm diep

Gereisd met partner in juni 2017

• 9jan willem07-05-2017

heerlijk plekje op Lefkas

De villa's liggen trapsgewijs schuin achter elkaar. TV/DVD speler is in huisje Myrtia aanwezig. Keuken eenvoudig ingericht. Slaapkamer is ruim met een 2 persoons bed en een airco. Vide met 2 1 persoons bedden . en in de ruime woonkamer een slaapbank en een opklapbed. Badkamer met ligbad waarin je ook douched, wastafel en scheerspiegel en Fohne.

Huisje wordt bijna elke dag schoongemaakt om de dag worden de lakens verschoont. er zijn ook per persoon strandhanddoeken aanwezig

Bij aankomst staat er een flesje wijn voor je klaar en bij vertrek een fles olijfolie van de eigen olijf bomen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9familie willaarts19-04-2017

fantastisch

Wat een prachtig plekje! Een warm welkom van Panos bij aankomst, incl verse bloemen en flesje wijn. Heerlijk privé zwembad, fijne hangmat en fantastisch uitzicht, je krijgt alle privacy! Pp een grote badhanddoek aanwezig, schoonmaak+bedlinnen+handdoeken 3xpw, elke dag worden afvalzakjes geleegd. Aanrader: heerlijk ontbijten/lunchen bij Sivota Bakery Cafe in Sivota: werkelijk alles is hier lekker en hele vriendelijke bediening, met leuk uitzicht over de vele bootjes in het haventje. Wij vonden de zee bij Kathisma heerlijk, hier ligt ook restaurant Monato op een onvoorstelbaar mooie plek voor zalig eten (lunch en diner) met prachtige zonsondergang! Richting Poros ligt Afteli Beach, een hele kleine baai (vroeg zijn anders vol!) hier kun je erg lekker lunchen. Ook heerlijk: restaurant Seven Islands in Lygia, fantastisch eten pal aan de zee. Vasiliki is toeristisch maar wel met heerlijke in houtoven! gebakken pizza's bij Pizza&Pasta(naast Yacht Cafe Bar). Bij vertrek heerlijke olijfolie in blik mee van Panos. Lefkas is een prachtig, groen eiland met vriendelijke Grieken, heerlijke restaurantjes en bijna, Caribische zee aan de westkust. sluiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Villa Monodentri Villas info