Villa Monodentri Villas

Villa
Villa Monodentri Villas
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Monodentri Villas voor je op een rij gezet:

33 reviews over Villa Monodentri Villas in het Nederlands

Bijzondere plek, huisje slecht onderhouden

Danny
27-5-2018

Voor wie echt van rust houdt en geen andere mensen wilt zien vanuit zijn accommodatie. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht is fenomenaal.

Het huisjes en de houten vlonders waren daarentegen in zeer slechte staat. De airco van de slaapkamer blaast schimmel en de houten vlonders om het zwembad zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb mij moeten laten behandelen aan mijn voet, hier zaten 3 houtstukken in... die vlonders zijn gewoon gevaarlijk. Om die reden zijn wij uiteindelijk ook eerder vertrokken. De raamhoren waren ook defect, deze heb je wel echt nodig aangezien je in de bergen zit. Je hebt erg veel last van ongedierte zoals muggen, vliegen en salamanders. Verder was het huisje erg vies (bij aankomst al): de badkamer en toilet waren niet schoongemaakt, in het toilet waren nog restanten te vinden van de vorige gasten...

Wij zaten in huisje Louise. Ik heb mijn twijfels over diverse recensies, de recensies zijn soms te mooi om waar

Geweldig, rust in de natuur

Grutto
12-5-2018

Comfortabel huisje met prachtig uitzicht over het groene dal! Wij verbleven in huisje Levanda met onze twee zoontjes. De zes huisjes liggen trapsgewijs op een heuvel aan de rand van een klein dorpje. Hierdoor hebben alle huisjes veel privé. Onder ons huisje lag een weg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Er is veel ruimte om het huisje waardoor onze jongens lekker konden spelen en hun gang konden gaan. De huisjes zelf zijn eenvoudig ingericht maar hebben alles wat je nodig hebt. De buitenruimte is in dat opzicht iets luxer met twee hangmatten, een barbecue, genoeg ligstoelen en twee zitjes. Goeie verhouding, want buiten ben je het meeste. De eigenaren en de beheerder zijn heel vriendelijk en betrokken en komen af en toe iets langsbrengen. Als er iets is, zijn ze er meteen.

Herman
14-10-2017

Alles wat goed. Super prijs kwaliteit verhaal.

wat helemaal super was, was de extra service van de eigenaar. Die kwam af en toe iets kleins langsbrengen als verrassing, zo lief!

Een paradijsje ontdekt

Digneffe
    28-8-2017

We verbleven met z'n drieën in huisje Rodia. Dat is het kleinste verblijf maar wel super rustig gelegen, met een enorm gezellig terras en een prachtig zwembad. We hebben daar genoten van een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Tijdens ons verblijf werd alles netjes verzorgd: alles heel net, regelmatig propere handdoeken, strandlakens aanwezig,... We werden verwelkomd met een flesje wijn en we kregen nog een afscheidsgeschenk er bovenop. Een auto huren is wel een must om het eiland te verkennen! We hebben er enorm van genoten!

Heerlijk rustig

theo.pathe
    24-7-2017

7 mooi gelegen villa's. De villa's Aloe en Louise staan apart van de andere 5 en hebben daardoor nog meer privacy. Wij zaten in villa Louise, deze lag erg rustig en we hadden een mooi uitzicht op de bergen.

Het huisje is wel aan renovatie toe, deuren die niet sluiten, luiken hangen erbij, kranen gaan erg zwaar en zitten los, de planken rondom het zwembad splinteren en de schroeven steken hier en daar omhoog. Als dit je niet deert dan is dit een prima plek om te vertoeven, 's morgens lekker ontbijten op het terras 's middags luieren in de hangmat met een boek en even zwemmen dan 's avonds genieten van de sterren.

's avonds eten in Vasiliki (Pizza en Pasta) of Sivota (12 gods) of iets verderop bij de Old Plane Tree. Strandjes Ammoussa Beach en Afteli. Supermarkt Carrefour (richting Sivota) redelijk gesorteerd.

Neem iets mee tegen de muggen want die zijn talrijk.

Het zwembad is redelijk groot ± 8 x 4 meter en 120 - 160cm diep

heerlijk plekje op Lefkas

jan willem
    7-5-2017

De villa's liggen trapsgewijs schuin achter elkaar. TV/DVD speler is in huisje Myrtia aanwezig. Keuken eenvoudig ingericht.

Slaapkamer is ruim met een 2 persoons bed en een airco.

Vide met 2 1 persoons bedden . en in de ruime woonkamer een slaapbank en een opklapbed. Badkamer met ligbad waarin je ook douched, wastafel en scheerspiegel en Fohne.

Huisje wordt bijna elke dag schoongemaakt

om de dag worden de lakens verschoont.

er zijn ook per persoon strandhanddoeken aanwezig

Bij aankomst staat er een flesje wijn voor je klaar en bij vertrek een fles olijfolie van de eigen olijf bomen.

fantastisch

familie willaarts
    19-4-2017

Wat een prachtig plekje! Een warm welkom van Panos bij aankomst, incl verse bloemen en flesje wijn. Heerlijk privé zwembad, fijne hangmat en fantastisch uitzicht, je krijgt alle privacy! Pp een grote badhanddoek aanwezig, schoonmaak+bedlinnen+handdoeken 3xpw, elke dag worden afvalzakjes geleegd. Aanrader: heerlijk ontbijten/lunchen bij Sivota Bakery Cafe in Sivota: werkelijk alles is hier lekker en hele vriendelijke bediening, met leuk uitzicht over de vele bootjes in het haventje. Wij vonden de zee bij Kathisma heerlijk, hier ligt ook restaurant Monato op een onvoorstelbaar mooie plek voor zalig eten (lunch en diner) met prachtige zonsondergang! Richting Poros ligt Afteli Beach, een hele kleine baai (vroeg zijn anders vol!) hier kun je erg lekker lunchen. Ook heerlijk: restaurant Seven Islands in Lygia, fantastisch eten pal aan de zee. Vasiliki is toeristisch maar wel met heerlijke in houtoven! gebakken pizza's bij Pizza&Pasta(naast Yacht Cafe Bar). Bij vertrek heerlijke olijfolie in blik mee van Panos. Lefkas is een prachtig, groen eiland met vriendelijke Grieken, heerlijke restaurantjes en bijna, Caribische zee aan de westkust. sluiten

Oude reviews (archief)

Een 100% topper midden in de natuurschoon

Marjan de Jong
    19-3-2016

Schitterende plek verborgen van alles en nog wat. Huisjes liggen in mooie tuinen met uitzicht op de bergen en dus met prachtige vergezichten. Alle huisjes een zwembad en heerlijk stil, in de avond een sterrenhemel die je hier in Nederland niet kan zien. Dichtbij en tussen Nidri en Vassiliki in met vele terrassen en restaurants. Fantastische droomplek !

Rustgevend, heerlijke omgeving, vrijheid.

Fam. Van Mulken
    26-8-2015

Met aandacht ingericht huisje. Vreselijk aardige eigenaar, laat je verder helemaal met rust, bracht croissants en meloen, heel attent! Heerlijke plek om tot rust te komen. Je hebt wel echt een auto nodig, ligt heerlijk rustig op heuvel maar daardoor ook wat afgelegen.

Alles is er geweldig!

Joyce en Herman
    18-8-2015

Werkelijk aan niets is gebrek! Deze plek raden wij iedereen aan! De eigenaar, Panos, is een heel vriendelijke en attente man, met hart voor hetgeen hij doet. Hij doet er alles aan het je naar de zin te maken. Het appartment is ruim, schoon en kindvriendelijk. De locatie is adembenemend, prachtig uitzicht en rustig. Het kleine stadje is ook fijn! Fijn eten, fijne mensen.. Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Monodentri Villas in Vassilliki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Monodentri Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Monodentri Villas scoort een 9.07 uit 10 op basis van 36 reviews.