Villa Monodentri Villas

Villa
Villa Monodentri Villas

We hebben een aantal aanbieders voor Monodentri Villas voor je op een rij gezet:

35 reviews over Villa Monodentri Villas in het Nederlands

Rust en prachtige bloemrijke ligging

Marc Jacobs
5-8-2018

Mijn vrouw en ik waren in huisje Daphne voor een week. De ligging in de olijfboomgaard met veel bloemen, het zwembad en je privacy is super !! Het huisje zelf is wat oud en gedateerd. We hebben de kleren niet in de oude kast gelegd, want die stonk naar oud vies hout, maar goed, het weer is super, dus je leeft voornamelijk buiten. De ijskast-vriezer in huisje Daphne is wel goed. De eigenaar Panos hebben we niet gezien. De poetsvrouw en pool-boy waren aardig. We hebben genoten en hadden een auto de hele week (die heb je echt nodig). Het eten en de restaurantjes zijn overal goed. Tip: Onze favourite stek was het vissersdorpje Sivota. Wat een super heerlijk grieks dorpje met veel eetgelegenheden en kneuterige winkeltjes. Hier waren we 5x voor ontbijt of avondeten. Huur daar eens een moterboot, geen vaarbewijs nodig, dat hebben we gedaan, was superdag !! Monodentri is mooi en een goede plek om van hieruit trips te maken met de auto !

Je eigen stukje Lefkas

Erik Slot
29-7-2018

Een heerlijke villa midden in de natuur met een uitzicht over de bergen en olijfbomen. Echt helemaal prive met het gevoel dat de hele heuvel van onszelf was met de luxe van een heerlijk zwembad, fijne veranda en een ruime villa. Op 10 minuutjes rijden van de leuke badplaats Vasiliki met talloze plekjes waar je voor een prikkie kan eten.

De eigenaars laten je met rust en het enige wat je merkt is dat er is afgewassen en alles ververst is. (en een lief cadeautje aan de deurknop. Top!)

Enige minnetjes (als je echt pietluttig bent) zijn de muggen bij het zwembad (huisje is mugvrij door de airco en horren) en de dure supermarktjes maar daar kan Monodentri natuurlijk niets aan doen. Een heerlijke vakantie op een eiland met de mooiste stranden van Europa. Echt adembenemend mooi en alles op een rij-afstand van binnen het uur.

Bijzondere plek, huisje slecht onderhouden

Danny
27-5-2018

Voor wie echt van rust houdt en geen andere mensen wilt zien vanuit zijn accommodatie. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht is fenomenaal.

Het huisjes en de houten vlonders waren daarentegen in zeer slechte staat. De airco van de slaapkamer blaast schimmel en de houten vlonders om het zwembad zijn dringend aan vervanging toe. Ik heb mij moeten laten behandelen aan mijn voet, hier zaten 3 houtstukken in... die vlonders zijn gewoon gevaarlijk. Om die reden zijn wij uiteindelijk ook eerder vertrokken. De raamhoren waren ook defect, deze heb je wel echt nodig aangezien je in de bergen zit. Je hebt erg veel last van ongedierte zoals muggen, vliegen en salamanders. Verder was het huisje erg vies (bij aankomst al): de badkamer en toilet waren niet schoongemaakt, in het toilet waren nog restanten te vinden van de vorige gasten...

Wij zaten in huisje Louise. Ik heb mijn twijfels over diverse recensies, de recensies zijn soms te mooi om waar

Eliza was here

Geweldig, rust in de natuur

Grutto
12-5-2018

Comfortabel huisje met prachtig uitzicht over het groene dal! Wij verbleven in huisje Levanda met onze twee zoontjes. De zes huisjes liggen trapsgewijs op een heuvel aan de rand van een klein dorpje. Hierdoor hebben alle huisjes veel privé. Onder ons huisje lag een weg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Er is veel ruimte om het huisje waardoor onze jongens lekker konden spelen en hun gang konden gaan. De huisjes zelf zijn eenvoudig ingericht maar hebben alles wat je nodig hebt. De buitenruimte is in dat opzicht iets luxer met twee hangmatten, een barbecue, genoeg ligstoelen en twee zitjes. Goeie verhouding, want buiten ben je het meeste. De eigenaren en de beheerder zijn heel vriendelijk en betrokken en komen af en toe iets langsbrengen. Als er iets is, zijn ze er meteen.

Herman
14-10-2017

Alles wat goed. Super prijs kwaliteit verhaal.

wat helemaal super was, was de extra service van de eigenaar. Die kwam af en toe iets kleins langsbrengen als verrassing, zo lief!

Een paradijsje ontdekt

Digneffe
28-8-2017

We verbleven met z'n drieën in huisje Rodia. Dat is het kleinste verblijf maar wel super rustig gelegen, met een enorm gezellig terras en een prachtig zwembad. We hebben daar genoten van een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Tijdens ons verblijf werd alles netjes verzorgd: alles heel net, regelmatig propere handdoeken, strandlakens aanwezig,... We werden verwelkomd met een flesje wijn en we kregen nog een afscheidsgeschenk er bovenop. Een auto huren is wel een must om het eiland te verkennen! We hebben er enorm van genoten!

Heerlijk rustig

theo.pathe
24-7-2017

7 mooi gelegen villa's. De villa's Aloe en Louise staan apart van de andere 5 en hebben daardoor nog meer privacy. Wij zaten in villa Louise, deze lag erg rustig en we hadden een mooi uitzicht op de bergen.

Het huisje is wel aan renovatie toe, deuren die niet sluiten, luiken hangen erbij, kranen gaan erg zwaar en zitten los, de planken rondom het zwembad splinteren en de schroeven steken hier en daar omhoog. Als dit je niet deert dan is dit een prima plek om te vertoeven, 's morgens lekker ontbijten op het terras 's middags luieren in de hangmat met een boek en even zwemmen dan 's avonds genieten van de sterren.

's avonds eten in Vasiliki (Pizza en Pasta) of Sivota (12 gods) of iets verderop bij de Old Plane Tree. Strandjes Ammoussa Beach en Afteli. Supermarkt Carrefour (richting Sivota) redelijk gesorteerd.

Neem iets mee tegen de muggen want die zijn talrijk.

Het zwembad is redelijk groot ± 8 x 4 meter en 120 - 160cm diep

heerlijk plekje op Lefkas

jan willem
7-5-2017

De villa's liggen trapsgewijs schuin achter elkaar. TV/DVD speler is in huisje Myrtia aanwezig. Keuken eenvoudig ingericht.

Slaapkamer is ruim met een 2 persoons bed en een airco.

Vide met 2 1 persoons bedden . en in de ruime woonkamer een slaapbank en een opklapbed. Badkamer met ligbad waarin je ook douched, wastafel en scheerspiegel en Fohne.

Huisje wordt bijna elke dag schoongemaakt

om de dag worden de lakens verschoont.

er zijn ook per persoon strandhanddoeken aanwezig

Bij aankomst staat er een flesje wijn voor je klaar en bij vertrek een fles olijfolie van de eigen olijf bomen.

fantastisch

familie willaarts
19-4-2017

Wat een prachtig plekje! Een warm welkom van Panos bij aankomst, incl verse bloemen en flesje wijn. Heerlijk privé zwembad, fijne hangmat en fantastisch uitzicht, je krijgt alle privacy! Pp een grote badhanddoek aanwezig, schoonmaak+bedlinnen+handdoeken 3xpw, elke dag worden afvalzakjes geleegd. Aanrader: heerlijk ontbijten/lunchen bij Sivota Bakery Cafe in Sivota: werkelijk alles is hier lekker en hele vriendelijke bediening, met leuk uitzicht over de vele bootjes in het haventje. Wij vonden de zee bij Kathisma heerlijk, hier ligt ook restaurant Monato op een onvoorstelbaar mooie plek voor zalig eten (lunch en diner) met prachtige zonsondergang! Richting Poros ligt Afteli Beach, een hele kleine baai (vroeg zijn anders vol!) hier kun je erg lekker lunchen. Ook heerlijk: restaurant Seven Islands in Lygia, fantastisch eten pal aan de zee. Vasiliki is toeristisch maar wel met heerlijke in houtoven! gebakken pizza's bij Pizza&Pasta(naast Yacht Cafe Bar). Bij vertrek heerlijke olijfolie in blik mee van Panos. Lefkas is een prachtig, groen eiland met vriendelijke Grieken, heerlijke restaurantjes en bijna, Caribische zee aan de westkust. sluiten

Een 100% topper midden in de natuurschoon

Marjan de Jong
19-3-2016

Schitterende plek verborgen van alles en nog wat. Huisjes liggen in mooie tuinen met uitzicht op de bergen en dus met prachtige vergezichten. Alle huisjes een zwembad en heerlijk stil, in de avond een sterrenhemel die je hier in Nederland niet kan zien. Dichtbij en tussen Nidri en Vassiliki in met vele terrassen en restaurants. Fantastische droomplek !

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Monodentri Villas in Vassilliki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Monodentri Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.