Appartement Huize Queen Bay

17 reviews over Appartement Huize Queen Bay in het Nederlands

viel tegen

vassily
29-4-2018

We verbleven op de begane grond. Het appartement is zeer verouderd en armoedig, de inrichting stamt uit de jaren 70 de badkamer is dramatisch , vies alles is stuk en valt van ellende uit elkaar.

de ligging is oke, het strand voor het appartement tot aan vassiliki is 1 grote bouwput.

de eigenaren zullen vast aardig zijn maar wij hebben ze niet gezien ook niet bij aankomst in het appartement .

vassiliki zelf is gezellig met leuke restaurantjes

Niet onaardig, maar geen aanrader

Peter S.
1-10-2017

Queen Bay is een op een tamelijk rustige locatie gelegen huis, ergens halverwege tussen het surfersbolwerk Pònti en het toeristische havenplaatsje Vassilikí. Het ligt niet ver van het kiezelstrand dat deze plaatsjes verbindt, maar aangezien hier grootschalige werkzaamheden aan de gang zijn, is dit strand voorlopig een zooitje. Gelukkig heeft Lefkas veel meer (en veel mooiere!) stranden te bieden.

Als je een ervaren Griekenland-ganger bent, weet je dat je niet te kritisch mag zijn als het om je accommodatie gaat. Dat de kamers van Queen Bay armoedig zijn ingericht en veel van het badlinnen versleten, behoeft dus geen speciale vermelding. Maar er is meer. Geen van de 5 kamers zijn namelijk gelijk. Heb je de pech in kamer 1 of 3 terecht te komen, dan heb je niet alleen weinig ruimte (hoewel de kamers wel over twee eenpersoonsbedden beschikken), maar erger is dat je er geen privacy hebt. Niet op je terrasje en niet in je kamer (tenzij je de gordijnen sluit). Heb je kamer 2 dan heb je niet minder pech. Je hebt ook daar weliswaar twee losse bedden, maar je balkonnetje is aan de zijkant van het huis gesitueerd, met als enig uitzicht een paar olijfbomen en een bouwput (pal naast Queen Bay moet namelijk iets nieuws verrijzen). Bovendien kijken gasten van kamer 4 je er op je kruin, als die over hun balkonhek kijken.

De kamers 4 en 5 zijn op de eerste etage gelegen, bieden veel meer privacy en hebben, als enige, uitzicht op zee. Van deze twee kamers heeft nummer 4 het grootste balkon waar, naast een tafel met stoelen, met gemak ook twee zonnebedden op passen. Als kamer is 4 echter te klein om comfortabel te kunnen zijn. Zo klein zelfs, dat het enige bed dat erin paste een soort twijfelaar is. Je komt elkaar ook ‘s nachts dus regelmatig tegen en als je je omdraait, danst je partner lustig mee op de matras. Een knappe badkamer zou hier een hoop goed hebben kunnen maken, maar helaas is deze zelfs minuscuul. Ik heb de deur ervan uit de scharnieren moeten lichten, om nog een beetje behoorlijk gebruik van de wastafel te kunnen maken, of een handdoek op te kunnen hangen. En omdat er ook nog een toilet in dit hok gepropt moest worden, meet de doucheruimte hooguit 60 x 80 cm. Tijdens het douchen ben je dan ook voortdurend in gevecht met het douchegordijn. Kamer 5 mag dan een kleiner balkon hebben, je hebt er veel meer binnenruimte. Hoewel je het ook in deze kamer (naar ik meen) met een twijfelaar moet stellen, is het wellicht toch de kamer die te prefereren valt.

Ten slotte kunnen als de in de kamers aanwezige extra’s nog een klein keukenblokje met twee elektrische kookplaatjes, een afzuigkap (waarvan de afvoer niet naar buiten leidt, maar in de kamer eindigt!), een koffiezetapparaat, een waterkoker, een hordeur en een (aan te vragen) airco worden genoemd.

heerlijk gehad

Angelique
27-5-2017

Vond het een super locatie, loopt zo overal heen. Lekker in de tuin zitten, ook heerlijk. Het enige nadeel vond ik dat het bed (wij hadden een 2 persoons studio op de begane grond) in de kamer eigenlijk meer een kinderbed was, maar okay, dat ging nog wel. Echter, degene met wie ik was stond gruwelijk vroeg op, en dan schrok ik wakker van de keihard piepende, krakende deur, echt kei hard. De inrichting, oud maar wel okay, je zit toch meestal buiten, alles wat je nodig hebt is er wel. Van de deur, dat was een beetje jammer. Het dorpje vond ik prettig kleinschalig maar gezellig, en makkelijk de boot te nemen naar de beroemde stranden, waar ik voor naar Lefkas wilde, en absoluut geen spijt van, schitterend. De eigenaar vond ik beetje brutaal, hij probeerde wellicht leuk te doen, maar kwam niet over. Ik was met mijn moeder en hij vroeg, is dat je moeder, fijn dan kan ze alles betalen, beetje raar en beschamend. Al met al erg leuk gehad, maar toch vind ik de oostelijke eilanden de mensen in het algemeen vriendelijker, gemoedelijker.

Heerlijke rust

mariekewandel
5-7-2016

Queen Bay ligt vlakbij zee, supermarkt en bakker en niet ver van het dorpje. Toch heel rustig. Studio beneden is klein, beetje schuiven met inboedel en het is een prima plek. Het tweepersoonsbed is enorm breed. Het grote balkon heeft een grote, mooie, stevige tafel en je zit er helemaal vrij. Je zit met je neus in de citroenboom en dichtbij de olijfbomen. Er hangt een prima waslijn aan het balkon. Je kan er goed uit de wind zitten, er is ook een zonnescherm. Bij een klein regenbuitje kan je er droog zitten. In het voorjaar heb je er zon tot ongeveer 17 uur, daarna kan je voor de accommodatie in de tuin zitten. Er is een hordeur. In de keuken staat een handig rekje met mandjes. Er zijn weinig stopcontacten om apparaten op te laden, ik zou een stekkerdoos meenemen. Ik vond het niet gehorig, de geluiden waren gemiddeld en niet storend. De eigenaresse heb ik alleen bij aankomst gezien, ik had haar ook niet nodig. Vanaf accommodatie kan je vlakke achterland inlopen of paden langs de kust. Zie wandelingen in Lefkas ten voeten uit van Lida Out. Zij kent ook wandelgids die mee kan lopen.

Wat een uitzicht!

remco54
14-9-2014

We hebben ons prima vermaakt op Lefkas. Queen Bay ligt heel mooi, dicht bij het strand en aan de voorkant uitzicht op de zee, Kefalonia en Ithaca. We zijn na 1 week van kamer 2 (studio, uitzicht op een boomgaard en nogal wat geluid van de bovenburen (douche, geschuif met stoelen over de plavuizen) verkast naar kamer 5 (appartement, boven, uitzicht op zee, veel stiller), met een bijbetaling van 50 euro p.p. Prima appartement, al was het 2 persoons bed wel erg smal. Aan het onderhoud mag ook meer gedaan worden, redelijk wat kapotte en versleten spullen. Maar het balkon met uitzicht maakte erg veel goed! Kamer 4 is ook perfect (studio boven, groot balkon met uitzicht op zee!)

Qua prijs / kwaliteit zou ik daarvoor kiezen.

superlocatie!

Janneke
19-8-2014

wij hebben een supervakantie gehad in huize Queen Bay, de ligging is perfekt, overal dichtbij en het uitzicht over de olijfbomen heen naar de zee is echt fantastisch! Wij hadden bij de voorboeking app nr 5 gekozen, 2 kamerapp met balkon, echt mooi.

de inrichting is echt Grieks, geen luxe maar alles goed en schoon.

Op loopafstand alle vertier, rustig gelegen.

Monique potters
7-8-2014

Prima appartement!

Strand om de hoek, restaurants en taverna's vlakbij. Fijne tuin en schoon appartement. De wasmachine is fijn om te hebben met al het zeezout.

Tussen de olijfbomen en vlak bij het strand

jannievanmaldegem
17-7-2011

Huize Queen bay was een heerlijke plek! De grote wilg in de tuin met de zonnebedjes eronder maakte dat we de hele dag schaduw hadden. Met de tuinslang elkaar nat spuiten was zo leuk en het gras bleef er lekker groen door. Het surfstrand is 100 meter verder op. De bakker en de supermarkt ook heel dichtbij. Ons favoriete restaurant was Bleu beach, net om de hoek, op het strand. We aten er elke avond en voelden ons er zo thuis! De super last minute aanbieding van TO maakte de prijs/kwaliteit verhouding zo goed ;-)

Ontzettend relaxte vakantie gehad!

Susanne
15-6-2011

Huize Queen Bay is een ontzettend gezellige huisje met een paar kamers.

De kamers beneden hebben een groot grasveld en de anders kamers hebben allemaal een heel ruim terras.

Het is praktisch aan zee, alleen wel een steen strand.

Je kan langs de zee lopen naar het centrum (minuten), het centrum is ontzettend gezellig. Echt een gezellig vissersdorpje.

Heerlijke en betaalbare restaurants, souveniers winkel en gezellige terrasjes.

Aan het eind van de boulevard kun je een stukje doorlopen naar een stukje strand, daar is het lekker rustig.

Wij zijn zijn een aantal dagen met het bootje die aan de boulevard ligt naar Agio Filli geweest, een erg mooi strand.

Kortom, een echt aanraden als je niet van massaal maar van lekker relaxt houd!

Perfect stekkie

Ilse
9-10-2010

Een prima stekkie voor 1 of 2 weken vakantie voor mensen die van rust houden. Appartement 01 was niet groot, maar alles aanwezig, inclusief lekkere warme douche. Lekker terrasje ervoor en stukje gras met ligbed. Ligging top, vlakbij haventje (500m) met lekkere taverna's. Ga voor het strand vooral voorbij het haventje het weggetje in en ontdek prachtige strandjes, vooral Agio Fili (50 min lopen, maar zeer de moeite waard) en het strandje ervoor. (Paadje in met prikkeldraad ervoor, 40 min lopen.) Ook gunstig gelegen als je met de auto naar Egremni of Porto Katsiki wilt. Echt een aanrader!

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Queen Bay in Vassilliki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Queen Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.