Hotel Enodia

7.6Goed

Griekenland, Lefkas (Levkas), Vassilliki

Op vakantie geweest naar Enodia?

7.6Goed

• Sauna

8 reviews over Hotel Enodia

• 7Annet02-10-2016

Prima hotel vriendelijk personeel

Idd met seizoen 2015 van eigenaar veranderd. Niet al te groot gemoedelijk hotel. Mooie kamers. Eten niet heel bijzonder. Niet al te veel keus maar ook niet slecht. Je kunt bij het zwembad en met zicht op zee eten en ook in de serre. Leuk zwembad. Je kunt gebruik maken van sauna incl. Handdoeken. Je staat zo op het strand. Wel grote keien. Met 15 minuten wandel je naar het dorpje. Erg leuk plaatsje met winkeltjes en terrasjes. Een auto huren om het eiland te verkennen is zeker de moeite waard.. Nog nooit zo'n blauwe zee gezien als aan de westkust van Lefkas.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 6Marja26-09-2016

goede service maar heel slecht eten

Het Hotel is van eigenaar veranderd in 2015 ik denk dat daarna de keuken zeer slecht is geworden. Het warme eten is heel eenzijdig lauw en alles smaakt hetzelfde. Het eten dat koel moet zijn staat gewoon op tafel, en is elke dag hetzelfde. Het brood is oud 1 keer had ik zelfs beschimmeld brood in mijn handen. De koffie is vies als je bonen koffie wilde moest je extra betalen.Alle drankjes wijn bier jus d Orange waren aangelengd met water. Er was geen poolbar zoals omschreven je moest het hele hotel door voor een drankje.Kortom één veel te hoge prijs en absoluut geen 4.5 sterren waardig

Gereisd met partner in september 2016

• 8Vincent24-06-2015

Gewoon goed hotel

Net terug van 11 dagen Enodia. Ligging aan de baai van Vasiliki is heel mooi. All inclusief is niet geweldig uitgebreid maar het is genoeg en erg lekker. De service van al het personeel is geweldig. Vasiliki is een klein gemoedelijk dorpje met een kleine haven. Met de auto kan je makkelijk het eiland verkennen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 5Daphne30-05-2015

Nooit meer all inclusive

Hotel is sinds 2015 in handen van een nieuwe eigenaar. Kamers zijn erg netjes maar het all inclusive arrangement is zeker geen aanrader. Het " buffet" Is zeer beperkt en weinig keus (bijvoorbeeld diner: bloemkool of broccoli, friet of rijst, varkensvlees of vis). De tussendoortjes zijn eveneens te verwaarlozen (spritskoek of broodje ham).

Gereisd met partner in april 2015

• 9Rbeelen207-08-2014

een echte aanrader..

Ik heb in het verleden al diverse hotels bezocht, maar nog nooit ben ik op een dergelijke manier zo gastvrij begroet. In de eerste instantie was het gewoonweg schrikken, maar na een korte tijd begreep ik dat iedereen daar zo was. Uitermate vriendelijk en behulpzaam, maar mijnsinziens net niet TE behulpzaam. Het was een geweldige ligging bijna direct aan het strand, De eetkaart was zeer goed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De kamer was zeer ruim en zeer lux ingericht compleet met internationale satelliet TV en van alle gemakken voorzien zoals een goede Wi-Fi verbinding. Een prachtig zwembad en goed onderhouden. De diner lokatie was uitermate romantisch ingericht waarbij tot 00:00 het mogelijk was om wat te eten. Het ontbijt was helemaal schrikken, wat een MEGA keuze uit gerechten. Gewoon 'standaard' zoals ei, bacon etc.. maar ook alle vormen van grieks gebak en specialiteiten en zelfs pizza in de ochtend. Al met al, een echte aanrader voor mensen die van een beetje luxe houden.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Mieke30-06-2010

Aanrader!!! Fantastisch!

Wij zijn van 25 mei 2010 tot 1 juni 2010 in dit hotel geweest. Het is een prachtig hotel. Inrichting is geweldig. Alles klopt. Heerlijk ontbijtbuffet. Hoewel het in voorseizoen was en er maar heel weinig gasten waren was het buffet zeer uitgebreid. Ook het restaurant is heel goed. Heerlijke wijnen en cockails. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij!!

Gereisd met partner in mei 2010

Hotel Enodia info