Reviews over Vafkeri

Fantastische plek middenin de natuur!

Fam Chalkiopoulou,
    27-3-2009

Wij zijn afgelopen zomer met de 2 kids in Vafkeri geweest en we hebben daar een onvergetelijke vakantie gehad!De villa's liggen alle 5 op hetzelfde complex en er komen verschillende nationaliteiten wat wij altijd wel leuk vinden. Maar toch heb je zoveel privacy met je eigen prive zwembad en terras. Het was er heerlijk rustig en we hebben prachtige wandelingen gemaakt in de ongerepte natuur aldaar. Een auto is een must maar dat is meestal bij de wat rustigere woningen in het binnenland. Ooh ja, Nidri is een kwartiertje rijden en de stranden aan de westkust een 20 minuutjes!De villa was top..ideaal voor rustzoekers en wandelaars